Skoči na vsebino
Avtoplinski znaki in tezave
Napisano

A niste sli?al reka nafta je za traktorje, plin je za kuhat kar je pametnega se vozi na bencin.

 

Hehe.

 

Tud js sm sli?u to neko?..leta 1996 :D

 

Ontopic: Denis je res mojster, tud sam najraje do njega zapeljem, ?eprav imam ve? kot 1 uro vo?nje.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

homologacija
Napisano

Hvala, veseli me ker je v Sloveniji vse enostavno.

V to izjavo sam nisem najbol prepri?an

 

Vsekakor pa bolje zadevo legalizirat in potem ni skrbi pred :policaj:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mx5 vzdrzevanje/napake
Napisano

Zdravo, tolkrat smo vsi ?e napisal kaj gledat pri nakupu miat, da se najbr? nobenmu ve? ne da :D

 

Predlagam search funkcijo in bo? dost hitrej pri?el do informacij, omenjen avto in lastnika pa sta tudi poznana. Ima predstavitveno temo avta tu na forumu, i??i uporabnika vicjo in uporabnika creep.

 

Aja ?e odgovor na zadnje vpra?anje: JA :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mx5 roll bar
Napisano

Napa?no zasnovan roll bar lahko naredi ve? ?kode kot koristi, poleg tega je nevaren tudi ?e te kdo od zadaj naba?e in ?e je prenizek prileti direkt v glavo (sem ?e bral o ?ivanju na ta na?in) tko da niti ni priporo?ljiv z original zici, razen ?e si res majhen :)

 

Debata bi ?la lahko v nedogled kaj je dobro in kaj ne, v vsakem primeru je treba vzet pamet v roke in zadevo dobro prera?unat, zmerit, vzeti v zakup, upat pa seveda da ne pride do najhuj?ega.

 

Aja pa tud vozne lastnosti spremeni, ?asija je na ta na?in dost bol oja?ana, ampak kot re?en raj pustmo to filozofiranje, mene bol zanima kako se bo speljal home made izdelek. Mogo?e se na netu celo kje dobijo to?ne meritve HardDoga, ampak meni do zdj ?e ni uspel nikjer najdt.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mx5 roll bar
Napisano

Meni za style bar res ?e nikol ni noben te?il, tud na tehni?nih se ne vtikajo preve?, res pa da roll bar izgleda malo druga?e in ga je pametno mal oblazinit. Po tem posnetku pa imam letos tud sam namen zamenjat blingbling gay bar, ampak ne poznam in tudi ne zaupam doma?im mojstrom, ki bi za 100-200? naredili kar bi naredili.

V sam dizajn in izdelavo je za kvaliteten izdelek potrebno vlo?iti kar veliko ur (nekaj teorije o tem - http://www.nwhydroshots.virfx.net/links/rcd101.htm ) in ne pravim da bi bilo nemogo?e naredit, ?e je mojster ?e delal kletke bi nekako moral znati nekaj narediti, ampak mx5 je zelo specifi?en avto in manjka nosilnih povr?in, tako da osebno raje malo ve? dam in je bol sigurno. Koliko ve? je pa vpra?anje brskanja po netu in glede na to da bi Hard Dog ali Boss Frog zaradi po?tnine iz amerike hitro pri?la 1k?+, se nagibam k angle?kim zadevam. ?e najbolje hvalijo GC, takoj za tem pa je TR Lane. 

http://www.gcfabrications.co.uk/Roll_bars/cat2703118_3245849.aspx

http://www.trlanefabs.co.uk/MX5-ROLL-BARS.html

 

Sam se ?e odlo?am med GCR2 in GCR3, baje ima X brace bolj?o vidljivost nazaj, cene so pa okvirno 400-500? s po?tnino.

 

Dalo bi se sicer priti skoz z malo manj 400? s cenej?o varjanto 5Race ( http://www.5race.co.uk/apps/webstore/products/show/6266668 ) ampak meni ne izgleda ne vem kaj, pa tud po forumih sem bral da nima najbolj optimalnih to?k za monta?o.

 

 

Vseeno pa prilepi kak?no fotko ko bo kon?ano, bi me zanimalo kako bo uspelo  :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mx5 na 1.6 emisije
Napisano

Preveri ?e predv?ig, pri NA seriji se je ?e na roko obra?alo stopinje timinga in ponavad se je premaknilo na 14?, da je bilo pri ni?jih obratih malo ve? navora, kar je tud spremenil izgorevanje in pline. I??i pod timing advance setting.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katalizator
Napisano

Ne sej tud js ne bi priporo?al ebaya, ampak kr trgovino v Kranju kjer imajo zadevo tud na zalogi in pride s klubskim popustim cca 140?.

Cat ima metal core in je tud bol vzdr?ljiv v primerjavi z original kerami?nim jedrom, ima pa manj celic zato se je dobro pozanimat ?e so kje ?e posku?ali to varjanto ali pa dva taka zaporedoma, da so plini ?timali.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Katalizator
Napisano

Preveri mal po forumih ?e so kje dali gor magnaflow 200celi?ni in da so plini ?timali. Je dokaj ugodna alternativa pa tudi ?e samo za tehni?nega, mal edin zbrski izku?nje drugih..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 GG 1.8 6 speed gearbox swap
Napisano

Nekaj tukaj ne ?tima, tudi 2.0 in 2.3 imata po 5 prestav, predvidevam pa da bi ti rad menjalnik od novej?ega letnika, torej facelifta prestavljal na starej?o. Teoreti?no bi najbr? ?lo, pelko bi bolj to?no povedal, ampak bo v vsakem primeru treba poiskat menjalnik od 1.8 motorja, ker se baje med sabo da menjati samo 2.0 in 2.3.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

?e to dr?i pol super, nism pa nikjer drugje take informacije zasledu, ampak glede na ostale razlike 1.6/1.8 se mi zdi, da bo tud tuki neka fora. Se kdo z 1.8 NB javi da probamo? :D

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Odvisno katera motorizacija je v ?tartu, NA so obstajale tud 1.8 brez ?pere in ima kardan pa akse enake kot tisti s torsenom. Tam gre samo z menjavo ohi?ja pa lsdja, pri 1.6 je pa druga situacija, sploh je pa NB serija neki posebnega, ker so ble 1.6 samo v eu in jap.

Za ve? detajlov so pa fotke in razlage tuki:

http://www.miata.net/garage/diffguide

 

http://miataturbo.wikidot.com/differential

'The swap is fairly simple, and it requires only the 1.8 rear assembly, half-shafts & stubs, and driveshaft.'

 

V glavnem pri 1.6 se v vsakem primeru menja komplet, razen ?e se kupi tisti Tomei 2 way na zgornjem linku, ki gre v 1.6 ohi?je, pri 1.8 pa je varjanta ?e menjava skupaj z ohi?jem. Je pa ?e neka tretja opcija z RX7 diffom, ampak pri nas tud ta bol te?ko izvedljiva..

 

Bi pa tud js raj videl da je bol enostavno ja :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MX-5 vpra?anja
Napisano

Ni tak problem fi, se da pri?vasat in mam tud js mal debelej?ga da je ve?ji pretok. Ni nobenga certifikata, pa tud nobenkrat mi na tehni?nem niso te?il za cat, glavn da plini ?timajo. So mi ga pa mal dlje ogreval, ker se pri trenutnih temperaturah hitr ohladi med ?akanjem na vrsto.

Druga?e pa kak?nega konja ali konja in pol mogo?e doda, hkrati tud nekaj malega decibelov, ampak ?e je original katalizator ?e vredu, bi rekel da se ne spla?a menjat. ?ele ko se tastar poslavlja in rabi? zamenjat je tale magnaflow odli?na alternativa dragemu originalu.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.