Skoči na vsebino
Pnevmatike - nova Mazda 6
Napisano

Da bi pa naknadno homologiral kak?no drugo dimenzijo je pa verjetno te?ko, oz. ali ima kdo kako pozitivno izku?njo glede tega ?

?e bi bilo izvedljivo bi dal gor 245/45-18 ali 245/40-19, dosti ve?ja izbira in neprimirno cenej?e v primerjavi z 225/45-19.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Pnevmatike - nova Mazda 6
Napisano

Zanima me ali ima nova ?estica homologirane ?e kake druge dimenzije, razen 225/55-17 in 225/45-19 ?

Ker so gume teh dimenzij drage, in je malo izbire.

Ali pa?ajo plati??a od ?estic prej?njih generacij na novo. (zanima me predusem 15, 16 col )

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vrtanje tablic
Napisano

Uzemi kos debelej?e prozorne folije, kak?na mapa za papir oz. nekaj podobnega.

Odre?i v velikosti tablice.

Polo?i na avto, z flomastrom ali iglo ozna?i mesto vijaka.

In ne more? vrjet, ima? ?ablono za vrtanje luken.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Naj mi nekdo razlo?i, zakaj so plo??ice vedno manj?e, kot je drsna povr?ina diskov.

Sploh pri zadnjih, kjer ima? skoraj centimeterski rob, ki potem samo rjavi in s?asoma za?ne vse skup ropotat in trest.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Pozdravljeni vsi skupaj.

Tudi sam sem imel te?ave z diski, sedaj je te?ava re?ena.

Pri meni je bilo tako:

-orginalni diski so ?li po 110 tkm

-serviser jih je zamenjal

-pri zamenjavi jih ni mogel dobit dol s peste,so namre? total zarjaveli

-kon?no jih je dobil dol, dal nove gor: rezultat tresenje po par ti?o? km

-sledila je 3x reklamacija diskov, tresenje je ostajalo

 

kon?na diagnoza: pri snemanju originalov mi je po?kodoval obe pesti, ki sta bili vzrok za tresenje vseh novih diskov

Po menjavi obeh pest in 5 kompleta diskov TRW+plo??ice TRW tresenja ni ve? in je vse ok.

 

Upam, da sem lahko z mojim postom, pomagal pri problemu diskov na M6.

 

Torej pri meni so bile krive peste, ki so "?lagale" za 0,45mm in posledi?no vplivale na diske.

lp m

 

Vaja dela mojstra :harhar:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 6
Napisano

Kaj zamenjava bakrenih podlo?k,ki stanejo komplet 20?? :aaaaa:

 

Too much. Olef.si jih ma za 4?. :jezicek:

?e pa zna? ?e kaj malega po?ravfat, ma? pa ?e urco dela, pa je to to. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

M6 zadnje zavore
Napisano

Poskusi najprej ugotoviti ali je res ?eljust, ker lahko je tud zajla ro?ne zani? pa ne steka.

Js sem mel isto sranje zadaj levo, pa sem uspe?no re?il brez menjave.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

podlo?ke injektorjev
Napisano

Ravnokar zamenjal podlo?ke injektorjev. Ena je bla totalno v k.... je bil injektor do polovice od saj.

Sicer pa je ?lo vse kot po maslu. Edino tist, ki je bil od saj je bil malenkost bol tesen.

Dosti lep?e gre vse narazen, ?e ?raufate, ko je motor ?e topel - upo?teval nasvet YavarYe-a.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Brisalci
Napisano

Meni so Boschevi za?eli ropotat ko svinja po pol leta, zanje sem dal okrog 30?.

Nadomestil sem jih z no name aero varijanta za 9? (ebay.uk), ki so zaenkrat super. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

podlo?ke injektorjev
Napisano

Olef s.p. jih ti jih proda za 5? vse ?tiri s po?tnino vred.

Sem jih ravno pre?nji dan kupil, sedaj pa menjal.

Bile so v obupnem stanju. Drugi injektor je bil od saj skoraj do vrha.

 

160kkm

 

Sem si ogledal njihovo stran, pa me zanima pod katero rubriko so te podlo?ke.

Ali si jih kar prek maila kontaktiral in naro?il ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

podlo?ke injektorjev
Napisano

"?voh liter" je pribl.od max na min na pal?ki.Bolj to?n-ko ti ga skuri 1,2 litra si na min in takrat je ?e kriza. :whatever:

 

Brez skrbi, saj redno kontroliram in dolivam po dcl. Skupna koli?ina na 20000 km je slab liter.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zadnje zavorne ?eljusti M6
Napisano

Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??

 

Ja, bati? pade vn, ?e preve?krat pritisne? ko je ?eljust odprta.

Pritisni tolikokrat, da zunanja ??itna gumica ?e ni raztegnjena do konca, nato jo previdno prevzdigni in potisni navzdol po bati?u.?e so na njem sledi korozije je potrebno spolirat in vse fajn namazat. :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 ne pri?ge
Napisano

Da ga kupis v navadni avtotrgovini ali mazdasu ala ajvar ki ma mogoce zalogo in menjas sam ali z njim - piece of cake

 

Ja to itak, sm mislu, da je kaka druga fora.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zavorni diski
Napisano

Meni se je zgodilo isto, na isti ?eljusti.

Kot prvo poglej ?e ti vzvod ro?ne povra?a nazaj do omejivca.

Poglej pod ??itno gumico bati?a, ?e je kaj rjasto je edina trajna re?itev demonta?a ?eljusti.

Potem samo parkrat potegne? vzvod ro?ne dokler bati? ne pade vn.

Bati? spolira?, notranjost ?eljusti o?isti? rje, vse dobro podma?e? in sestavi?.

Bati? je potrebno VRTET V DESNO, ker ga ubistvu za?ravfamo v mehanizem ro?ne.

?eljust na avto, odzra?it in to je to.

 

Zaenkrat mam mir :bravo:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Jermenica za mazdo6
Napisano

Ker verjamem ajvarju sem se pripravil:

post-2637-1312745923_thumb.jpg

 

Sem pa opazil da je ?ponar jermena totalno v 'max' - spodnji legi in sem pred odhodom sam zamenjal samo jermen (za jermenico ni ?ans sam - alternator dol, poseben klju?).

 

Indikator ?ponarja poprej - spodnja rde?a ?rta

indikator ?ponarja z novim jermenom - spodnja ?rna ?rta

 

zgoraj pa indikatoji - bolj ?pona, bolj se spodnja ?rta premika levo.

post-2637-1312746065_thumb.jpg

 

Zamenjava jermena ni zahtevna, zato sem ge zamenjal, ker sem ?el v hladne in vla?ne kraje - in zanimivo ni ve? zvoka, ampak to ?e ne pomeni da ga ne bo ?ez ?as. <_<

 

Umakne? spodnje plasti?no dno motorja, plastiko desnega blatnika + dodatno notranjo plastiko, potem pa velike gadore in 14 nastavek za ro?ico 'momenta' prekolne? vse japonce po spisku ker prostpora je le za ro?ko in eno majhno roko, stisne? ?ponar za jermen dol in gor in zamenja?....

 

IMAM ENO JERMENICO VI?KA - NOVO!!!

 

Ali je potrebno pri velikem servisu menjati tudi ?ponar tega mikrojermena, ali se da zamenjati samo kak?en le?aj v njem ? :ne vem:

Pa jermenico altelnatorja se da razstavit pa menjat le?aj ?

Jures, kje si nabavil jermen pa jermenico, pa kolko ? je zneslo ?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rja na robu blatnikov
Napisano

Nova uredba EU 461/2010, ki velja od 1.6.2010 o garanciji pri servisiranju vozil, pravi med drugim, da se garancija NE prekine tudi ?e vozilo ni bilo servisirano na servisu prodajne verige dolo?ene znamke (poobla??en servis).

Servis lahko opravi vsak, ki je registriran kot avtomehanik in ti izda ra?un, s tem pa tudi garantira za kvaliteto storitve.

 

Pri na?ih serviserjih pa gre za nevednost ali namerno zavajanje.

P.S. bolj natan?no si lahko preberete v reviji OBRTNIK ?t.5 maj 2011

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 servis na 120k km...
Napisano

Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!

To Pmeni:

 

-komplet jermeni z sponarji

-Vodna pumpa

-Semering

-Filter Nafte

-Filter olja

 

Kako je to mo?no, saj stane samo hidravli?ni napenjalec cca 170? . ?e je pa to res bomo pa tam nabavili.

Pa vodna pumpa se baje menja na 240k km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 servis na 120k km...
Napisano

Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen

 

jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.

 

Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu :)

 

Se pravi, da mikrojermen nima svojega napenjalca.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 servis na 120k km...
Napisano

?e sem prav razbral z ra?unov ima M6 tri napenjalce jermenov, tisti najdra?ji (157?) je verjetno hidravli?ni, ostala dva pa verjetno eden za mikro jermen, eden za zobati. Ali je eden od teh dveh samo nek kole??ek.

 

Bli?am se velikemu servisu, pa bi rad to razjasnil. Pa kje se da najceneje dobit jermene pa napenjalce, ostalo ?e mam.

Kaalman, ker letnik je tvoja, ker si menjal bakrene podlo?ke. Moja je 2005 pa ne vem ali naj menjam. Ali ti je ?rlo olje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.