Eno vpra?anje , ali je ?e kdo razdiral zadnje zavorne cilindre??
Ja, bati? pade vn, ?e preve?krat pritisne? ko je ?eljust odprta.
Pritisni tolikokrat, da zunanja ??itna gumica ?e ni raztegnjena do konca, nato jo previdno prevzdigni in potisni navzdol po bati?u.?e so na njem sledi korozije je potrebno spolirat in vse fajn namazat.
Sem pa opazil da je ?ponar jermena totalno v 'max' - spodnji legi in sem pred odhodom sam zamenjal samo jermen (za jermenico ni ?ans sam - alternator dol, poseben klju?).
Indikator ?ponarja poprej - spodnja rde?a ?rta
indikator ?ponarja z novim jermenom - spodnja ?rna ?rta
zgoraj pa indikatoji - bolj ?pona, bolj se spodnja ?rta premika levo.
Zamenjava jermena ni zahtevna, zato sem ge zamenjal, ker sem ?el v hladne in vla?ne kraje - in zanimivo ni ve? zvoka, ampak to ?e ne pomeni da ga ne bo ?ez ?as.
Umakne? spodnje plasti?no dno motorja, plastiko desnega blatnika + dodatno notranjo plastiko, potem pa velike gadore in 14 nastavek za ro?ico 'momenta' prekolne? vse japonce po spisku ker prostpora je le za ro?ko in eno majhno roko, stisne? ?ponar za jermen dol in gor in zamenja?....
IMAM ENO JERMENICO VI?KA - NOVO!!!
Ali je potrebno pri velikem servisu menjati tudi ?ponar tega mikrojermena, ali se da zamenjati samo kak?en le?aj v njem ? :ne vem:
Pa jermenico altelnatorja se da razstavit pa menjat le?aj ?
Jures, kje si nabavil jermen pa jermenico, pa kolko ? je zneslo ?
Nova uredba EU 461/2010, ki velja od 1.6.2010 o garanciji pri servisiranju vozil, pravi med drugim, da se garancija NE prekine tudi ?e vozilo ni bilo servisirano na servisu prodajne verige dolo?ene znamke (poobla??en servis).
Servis lahko opravi vsak, ki je registriran kot avtomehanik in ti izda ra?un, s tem pa tudi garantira za kvaliteto storitve.
Pri na?ih serviserjih pa gre za nevednost ali namerno zavajanje.
P.S. bolj natan?no si lahko preberete v reviji OBRTNIK ?t.5 maj 2011
Danes so sem dobil klic iz trgovine z avto deli za mazdo 6 diesel letnok 2004 me pride vse komplet 250? in to z semeringom na glavni gredi ki mi malo olje pusca!
To Pmeni:
-komplet jermeni z sponarji
-Vodna pumpa
-Semering
-Filter Nafte
-Filter olja
Kako je to mo?no, saj stane samo hidravli?ni napenjalec cca 170? . ?e je pa to res bomo pa tam nabavili.
Mazda 6 GG/GY 2.0D RF ima 1 napenjalec jermena, ki je hidravli?en, (157 EUR$), ostalo pa sta tekalna le?aja/kole??ka za zobati jermen
jaz sem po brskanju po E-bayu in povpra?evanju po razli?nih trgovinah, te dele najceneje dobil v GMT.
Moja Mazda je 2004, in sem menjal preventivno, kar se je izkazalo za pravilno potezo, saj je nad eno podlo?ko ?e ven sekalo. Olja pa je dosedaj porabila cca 0.5l na 10k km... pribli?no... bom pa sedaj malo bolj natan?no sledil temu
?e sem prav razbral z ra?unov ima M6 tri napenjalce jermenov, tisti najdra?ji (157?) je verjetno hidravli?ni, ostala dva pa verjetno eden za mikro jermen, eden za zobati. Ali je eden od teh dveh samo nek kole??ek.
Bli?am se velikemu servisu, pa bi rad to razjasnil. Pa kje se da najceneje dobit jermene pa napenjalce, ostalo ?e mam.
Kaalman, ker letnik je tvoja, ker si menjal bakrene podlo?ke. Moja je 2005 pa ne vem ali naj menjam. Ali ti je ?rlo olje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da bi pa naknadno homologiral kak?no drugo dimenzijo je pa verjetno te?ko, oz. ali ima kdo kako pozitivno izku?njo glede tega ?
?e bi bilo izvedljivo bi dal gor 245/45-18 ali 245/40-19, dosti ve?ja izbira in neprimirno cenej?e v primerjavi z 225/45-19.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani