Pri ugasnjenem vozilu, prezra?evanju na OFF in radiu na OFF, se pri vzpostavitvi kontakta v avtu izza armature (nekje za radiem) sli?i neko bren?aje, ki po nekaj minutah preneha. Je zadaj ?e kak?en ventilator, ki bi lahko povzro?al tak zvok in kako te?ko je priti do njega?
Nekdo se mi je o?itno naslonil (bolj grobo) na prtlja?na vrata Mazde 3 (2008). Nastala je udrtina, ki bi jo rad 'porinil' nazaj ven. Ve kdo, kako se odstrani notranja plasti?na obloga prtlja?nih vrat, da bi lahko pri?el zraven?
Nekej me zanima... A je smiselno preventivno ?i??enje EGR ventila? Imam M3, 1.6D, l.08 s prevo?enimi 140k km. Te?av ni nobenih, avto pa je bil ve?inoma vo?en na dolge relacije.
Je preventivno ?i??enje smiselno ali naj se raje ravnam po na?elu 'ne diraj lava dok spava'?
Da si malo izposodim temo in povem ?e svojo izku?njo.
Imam Mazdo 3, 1.6D, letnik 2008.
Pri normalni vo?nji je avto za?el izgubljati mo? in cukati. Nekajkrat se je zgodilo, da je kar odpovedala stopalka za plin in avto se je med vo?njo samodejno ugasnil. V?iganje takoj po ustavitvi ni bilo mogo?e, zalaufal pa je ?ele ?ez nekaj minut in zgodba se je ponovila. Na armaturi ni svetila nobena opozorilna lu?ka.
Avto smo z avtovleko odpeljali na servis kjer so ugotovili, da ra?unalnik javlja napako na dovodu goriva. Razlog za uga?anje pa je bil 'razrahljan konektor' nekje pri dovodu goriva med po?arno steno in motorjem. Sicer je bil te?ko dostopen, vendar so ga fantje uspeli nekako poraviti, da sedaj zaenkrat po prevo?enih 100km deluje OK. Preverntivno so oja?ali tudi drugi podoben konektor. Stro?ek: 58? na uradnem servisu.
Pri moji M3, 1,6d, 2008 je mehanik ugotovil, da je jermenica fu? pri cca. 100.000 km. Simptomi so pa tak?ni, da se izpod motornega pokrova sli?i nekak?en 'drsajo?' zvok pri vsakem obratu.
Novi originali naj bi bili menda bolj?e kakovosti od serijsko vgrajenih (nepreverjena informacija, ki mi jo je dal mehanik).
No jaz sem imel zadnji? podobne probleme pri speljevanju na AC, kjer ni nekih velikih klancev (bila je nesre?a, zato smo speljevali). Pod 2000 obrati ni bilo nobene prave mo?i in mi je uspelo po dolgem ?asu, da mi je avto crknil ene 2x.
Ko sem izklopil klimo je bilo sicer malo bolje, vendar ?e vedno ne tako kot pri speljevanju na ravnem.
?e nekaj me zanima, ali kdo ve, kje in kako bi se lahko nastavilo, da bi bili koraki za pove?evanje gasnosti manj?i. Z drugimi besedami, ko glasnost prestavim iz 4 na 5, da bi se glasnost pove?ala za manj?i del.
No kon?no mi je supelo spraviti tweeterje v plastike. Pri monta?i je predvsem problem konektor za elektri?no ogledalo, ki je precej velik in zavzema veliko prostora med plastiko in plo?evino.
Ker so moji tweeterji precej 'globoki', je bilo potrebnih nekaj modifikacij.
No kon?no stanje je vidno na sliki.
Sedaj jih moram samo ?e zvezati na obstoje?e ozvo?enje...
Ker imam pri sebi trenutno od orodja le 10 prstov, sem uspel odstraniti samo vrhnji trikotnik, kjer naj bi bili tweeterji. Kablov zadaj ni (razen za ogledalo). Sklepam, da jih verjetno ni tudi spodaj pod tapeto.
Ima? to tweetwrje skupaj z okrasno plastiko ali samo 'zvo?nik'.
Pozna kdo kak?nega zanesljivega avtoakustika, ki bi mi zvezal ?e 2 tweeterja zraven? Ljubljana + okolica Ljubljane?
Sem lastnik Mazde 3, l. 2008. Avto nima vgrajenih tweeterjev pri vzvratnih ogledalih, zato zvok v avtu ni 'ni? posebnega'.
Ker vidim nekatera vozila istega letnika ali starej?a z vgrajenimi tweeterji me zanima, ali morda kdo ve, ?e je dodatna vgradnja mo?na oz. ali so kabli ?e pripravljeni.
Nebi rad podiral cele tapete da bi videl, ali so skriti zadaj.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Samo da preverim za vsak slučaj.
V Mazdo 3, letnik 2017, bencin, Skyactiv G120 gre noter Dexelia Supra 0W20?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani