lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ...
dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ...
mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ...
kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ...
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Avto je vrtel motor normalno - hitro ves čas, ni se matral, a ni zagrabil takoj, kot sem navajen.
Sedajle je zunaj 27 stopinj in po kakšnih 2 minutah prižganega kontakta (info, radio,...), pa potem ugasnjenega, je napetost na akumulatorju 12.42V. Po mojem je akumulator OK.
probaj to tud zdele nardit pa spremljaj ce napetost akumulatorja pade tako kot je napisu @luxxx7
to isto ponovi zjutraj pa bomo potem dalje ugotavljal
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Zdravo evo dons sm se sre?u z enim zanimivim primerom pr mazdi 6 prefacelift in gre zatop da ko obra?a? volan pa ko se pelje? pa tud ?e na mestu avto avto zagunca? pri prednjih amortizerji ima tak zelo nadle?en ?kripajo? zvok in in ne ugotovimo kaj bi ji lahko bilo, avto je ?e bil na dvigalu in za ?uda ko je avto vzignjen ne ?kripa ni? ... ?ele ko pride obremenitav na guma za?ne in to na obeh straneh spredaj, da bi sam neke namige dobil kaj prbli?n bi lahko bilo pa kolk bilo to stro?kovno, kolegu droga?e zlo dobr slu?i in pravi da jo ?e nebi prodajal sam bi pa rad to ?im prej zrihtal
naj bi se pa to za?el dogajat 2 dni po nekem temeljitem pranju avtomobila ( tudi podvozja ) nebom reku da je to krivo ampak ok recimo da je mogo?e lahko tudi to vzrok da je kam pri?la voda in da je tam zamrznilo in kaj po?kodovalo ... nevem ima kdo kak?no idejo kaj bi lahko bilo
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
jest sem imel isto probleme z to cevjo ko mi je 1x za?ela tolk fau? zraka vle?t avto ni ?u ve? nikamor ko sem jo zamenjal z drugo je blo spet use uredu =)
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Zdravo imam en zoprni problem in to je da so se mi zadnja desna vrata na moji preljubi mazdi dokoncno zaklenila sumim pa da je za?teku motor?ek za centralca, zdej me pa zanima kko odpret ta vrata oz kako snet panelo na notranji strani da pridem do mehanizma pa da to lahko nekako popravim.
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Slab teden nazaj je avto nakljucno, ponavadi na kriziscih ko sem pohodu sklopko je zacel ugasat pol se je pa to zmer bol pogosto dogajat, pol sm se porajtu da ko sem mu jadar dou gas je kr mal potrokeru pa je pol nekak spelju dalje pol se mi je ze med voznjo zacel dogajat da je ugasnu ampak ko sm saltu 1 prestavo nizje je nekak zalaufu in sm se "normalno" pelu dalje. Kadar ko sm ga verglu in se ga trudu zalaufat je stevec za obrate kar skaku gor pa dol (kadar iz 500 rpm na 4000 rpm karad pa sam iz 500 rpm do 1500 rpm) ampak motor ni laufu je sam verglu, ko smo dons sprobaval pa gledal kaj bi blo lohk narobe smo ugotovil da elektrika ne pride do uzigalne tuljave kje se zgubi pa nismo ugotovil
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Sicer pa da ne bo? ?ivel v strahu, se zapelji do Avtoservisa Burja (na koncu Kam. obvoznice, v smeri Qlandie) in ti bodo mojstri povedali ali po?timali kar je za sanirat.
vem da je treba ve? k pou podvozja nazaj spravt tko kt je treba in bo kr investicija ?e se spravm use na 1x delat
ne rabs zapravlat, ce lohk sam ordiniras
to?n to ... ve?inoma znam sam po?ravfat ostalo rabm mal pomo?i, fali mi pa delavnica in pa orodje ...
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
ta lu?ka nima nobene povezave z izpu?nim sistemom, neki je v zvezi z zavoram.
Sm se ucer mal bl poglobu in res ugotovu da mi mal zavorne tekocine mankal, ki sem jo seveda doliu, zdej se morm spravt se bremze prevert ce mi spusca na celjustih spredaj oz. Cilindrcki v bobnih
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
bom probu, ?eprov mal dvomm da bi blo lohk kej tazga ... ve? pa nikoli ane ... a je mo?no tud da ti sveti zaradi napa?nih podatkov lambde sonde oziroma kakr?ne kol napake na izpu?nem sistemu ker kokr sm jest gledu auspuh ... upam da se nebo hmal zgodil da ga bom zasabo vleku ...
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Nisem prepri?an, lahko da je tale lu?ka opozorilo na izrabljene zavore oz. premalo zavorne teko?ine.
sm preveru use ?ivljenske teko?ine, bremze pa tud nemorjo bit ker nimajo nobenga senzorja za izravo pli??ic ... pa ro?na zavora tud ni tole, ker lu?ka za ro?no zavoro je na levi strani armaturke in ima namesto klicaja v oklepaju P
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
pred kratkim se mi je za?ela pri?igati opozorilna lu?ka na armaturni plo??i, recimo ko je blo treba malo bolj pospe?it pri speljevanju iz kri?i??a oziroma pri prehitevanju ... sedaj pa ?e kar konstantko sveti, gledu sm ?e v knjigco od avta pa nisem nikjer zasledu kaj to?no naj bi pomenila ta opozorilna lu?ka.
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
najbol da pogledate tapru ?altarje ?e so ?e dobri oziroma ga je najbol razstavit in malo kontakte prepucat, ?e ni ?altar pa pol pogledat motor?ek ?e sploh zavtri ... ?e se pa ?e to izka?e da je dobr pol se pa za?ne napaka iskat v relejih in napeljavi
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
est morm re?t da sm ful zadovoljen iz oljem Q8 10W40 ... pozimi je poraba olja na 10.000 km ravno tok da iz ?ibke ?e par kapljic olja dol kapne ... poleti pa sam kak liter na 10.000 km ... mi pa to ne predstaval problema ker tko al tko delam servis na 10.000 km ... avto ma drga? ?e skoraj 260.000 km ( ?e ni ?tevc clo ?e kej nazaj vrten )
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
?e gume nebi ble scentrirane bi skos tresl pri dolo?ei hitrosti ... ?e ma? pa diske zani? pa sam pri zaveranju ja pa tudi lahko tko mal tresejo pa tud lohk nehajo ?ez ?s trest pri vo?ni ko so segreti, tko da ti predlagam da zapelje? k mehaniku pa naj ti malo bremzer pogleda
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
tle sta sam 2 mo?nosti stabilizqator al pa amortizer ... mam est isti problem ... amortizer mi je spustu in poka ?ez lukne k *****, za dodatno veselje pa ?e ko je temperatura okol -5 ali ve? se peljem ko v tanku ... avto kar ska?e po cesti
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
lohk da je tud to pomagal ker si cez nocpolnil akumulator ...
dej ce imas na akumulatorju cepe poglej notri, ce so celice komplet zalite z kislino, ce kaj kisline fali notri doli destilerano vodo toliko da celice prekrije ...
mi je pa tudi na misel prislo, da bi mogoce bil lahko problem z senzorjem na odmicni oz. glavni gredi, da ti ne zazna v kateri poziciji je motor, ceprov pr danasni pameti v avtu, bi se mogla prizgat vsaj check engine lucka oz. vklopit varnostni program ...
kaj ce so res svecke, svecke kokr je meni znano naceloma drzijo nekih 60k kilometrov ... crknejo lahko pa tud prej ... al pa tud kasneje ... nebom brihten kako je zdej pri novih/novejsih avtomobilih, jest sm v mehanicni delavnici na osebnih avtih delu do 2015 in do takrat so se svecke zmeraj menjale na 60k km ...
Wait ... Think ... Breathe ... Concentrate ... Put the car in gear ... Floor the throttle ... Burn the rubber ... ZooM-ZooM !!
?e bi nekateri ljudje padli z vi?ine svojega ega, na vi?ino svoje inteligence, padca zagotovo ne bi pre?iveli
Povezava za deljenje
Deli na druge strani