Imam vpra?anje za vas mojstrovalce ki imate dizelske probleme ?e v malem prstu. Gre za M6 100kW l.2004
Pri brzini 160 na tempomatu na avtocesti, mi je kar naenkrat poraba posko?ila na 12-13 litrov(na ravnini-ne v klanec), potem je pa avto za?el prejecel glasno "?klopotat".
ko sem ?el dol z "bahna" je bil v prostem teku nemiren in pa olje lu?ka se je pri?igala ko je obratomer skakal gor in dol.(700-900 obrati, vendar ni ugasnil in tudi nobena kontrolka se ni pri?gala. Olja je ?ez polovico.
Odpeljal sem pod zelo nizkimi obrati domov, ker je s pove?evanjem le teh ?klopotanje nara??alo. Potem se je avto v prostem teku normaliziral, samo obrati mu pa ne di?ijo.
Sumim ?obo, kako naj ugotovim, katera je in pa ali je potrebno ob menjavi le te, kak?no programiranje.
Na dnu zracnega filtra se ti nabira vlaga oziroma tam odteka voda. Zaprta luknja na vrhu pa sluzi kot razvodnica za vakum, ce ti tam pusca ti podere cel sistem. Najdi eno rabljeno skatlo in jo zamenjal in si resil problem
Prav si imel, ko sem se spravil razdirat, da preverim loputo, sem odstranil ohi?je zra?nega fltra, in na?el feler, odlomljena spodnja cevka(oz. tulec na ketrega je cevka nataknjena) od vakuma na ohi?ju zra?nega filtra...
Bila je ?e zalepljena(pred mojim lastni?tvom) in sicer zelo ?alabajzersko in se je odlepila-zalepil in razlika je o?itna.... :-)) Moram dobit novo(rabljeno) ohi?je dobit.
Sedaj pa ?e eno vpra?anje....avto je bil zaleten spredaj levo in so svoje dobile tudi take stvari kot je ohi?je zra?nega filtra(od tod tudi zalepljeno), ra?unalnik ?ob(katerega sem menjal pred parimi leti)....pa me zanima ker je ohi?je zra?nega filtra spodaj nekaj na roke po?vasano(glej sliko), ?e je to ok...in kak namen ima tista "zaprta" luknja....
Druga stvar kak namen imajo te vakum cevi v ohi?ju zra?nega filtra.??
Med intercoolerjem in motorjem imas na cevi eno loputo, snami dol cev in preglej da se loputa ni zataknila. V tem primeru dobi avto premalo zraka in ne vlece...
razdrl intercooler, na spodnji cevi kapljice olja....bil ?e varjen(ne ravno neko remek delo) in ne zgleda da bi pu??al na varih oz. da bi bil kje spet po?en, je pa bil tesnjen z neko maso in predvidevam da je tu ratal problem ker je nehala tesnit.
vse to sem o?istil in prebrusiln s?istil gumice(dihtunge), zdaj pa me zanima s ?im najbolje to zatesnit??
Tesnilo katero se uporablja za pokrov ventilov je moja ideja....ali obstaja kaj bolj?ega??
Zadeva pride zelo prav, pri vo?nji po spolzkem cesti?cu in vleki te?ke prikolice.
Primer : Z avtom vle?em te?ko prikolico in se vkljucujem na AC.
Pritisnem tipko in bom lepo dosegel hitrost 80km/h, brez da bi mi prikolica plesala in da bi obremenjeval motor.
S tem se izognem sunkovitemu pospe?evanju in nepotrebnemu pretikanju v vi?je prestave.
(Trenutno nimam vle?ne kljuke.)
Mimogrede pa lahko povem primera, ki sem jih imel z vleko prikolice :
a.)Z Renault 5 1.0 in po?itni?ko prikolico Adria 450 Q je ?lo nas 5 na morje.
Po pravici povedano sem ga moral ti??ati in ?altati ko zme?an, a je ?lo.
Glede na to, da ima torzijo, se je precej posedel.
Najbolj je seveda cukal pri speljevanju v kri?i??ih in na semaforjih.
Moral sem ga voziti tako, da sem v prvi dal gas do konca, druga gas do polovice in tretja normalno, s tem da ga dr?im na 3/4.
Pri zaviranju pa sem moral sproti ?altati.
Ko sem pa po Celov?ki peljal, nisem mogel hitreje kot 40km/h, saj je bilo polno semaforjev in s tem rde?ih lu?i.
?im bi ga pa dal v ?etro prestavo, bi se pa preve? mu?il.
Najbolj se je seveda mu?il v Vrhni?ki klanec.
Hvala bogu se ni pri?gala rde?a lu?ka za temperaturo (nima merilnika temperature motorja oziroma hladilne teko?ine).
?e pred ovinkom pri gostilni Mo?ilnik sem moral pri 50km/h prestaviti v drugo in pohoditi gas do konca, a sem komaj prisopihal v breg.
?e bi vmes kaj ?altal bi sigurno obstal.
Peljal sem skoz in ?altal druga-tretja,...
Res da je bila za menoj ?e precej?nja kolona, a se nisem vdal.
Dobesedno sem izrabil vso mo? in ob?util kaj pomeni 50KM, saj sem moral imeti gas pritisnjen do konca.
?e bi imel pri?gano ?e klimo ne verjamem, da bi uspel klanec prevoziti.
Potem je seveda sledila ravnina in ovinki.
Pri Logatcu v smeri proti Planini in Postojni pa sem moral zadevo ponoviti.
Ko sem se spu??al proti morju, pa sem na ?rnem Kalu moral voziti z drugo prestavo, saj se je te?a od zadaj precej ?utila, zavore pa so po?asi ?e zgubljale u?inek.
Ko je bilo spusta konec in je po Kopru zopet sledila ravnina, so se zavore ohladile in spet delovale normalno.
b.)Z sivim Citroen XM sem peljal 2t premoga za kurjavo iz ?alca domov v Ljubljano.
Po pravici povedano sploh nisem nic ?util, da zadevo vle?em s seboj.Hidravlika jasno avto dr?i stalno na enaki vi?ini.
Hitreje kot 70km/h pa nisem peljal zaradi dveh razlogov : mokra cesta in seveda te?a.
Najbolj zanimivo je bilo skozi Trojanski klanec, kjer je temperatura ?la cez 90o in bila le ?rtico pred rde?im poljem. Hvala bogu je bilo klanca kmalu konec oziroma sem prispel na vrh.
Ko sem se pa pri?el pri ?ento?boltu spu??ati pa je temperatura po?asi za?ela padati.
Po dobrih 10km nekje je padla na normalno delovno raven.
Potem pa spet eno ?rtico ve? in tako celo pot do doma brez te?av.
2.)Glede funkcije POWER pa bi povedal, da se odli?no izka?e tudi pri vo?nji po dolgem klancu navzdol, ko vozim brez gasa.
Ko gas spustim in zadevo vklopim se vidi da bolj zavira z motorjem in ni toliko potrebe po zaviranju.
avto v?ge in dela vsaj po zvoku sode? po treh cilindrih(pojavi se lu?ka motorja in lu?ka od DSC. kater tlak bi to povzro?il pa ?e to samo ko je hladno.
Kadar avto v?ge normalno, se tudi normalno pelje, mo? je taka kot mora bit! A ne bi ob kak?nem zmanj?anem tlaku avto imel konstantne probleme, ne samo ob?asno, upad mo?i in kaj podobnega....
nekaj ?asa nazaj sem, ?e pisal o nedelovanju moje M6 cd136 oz. o nev?iganju le-te. No v?ge ?e,ampak klokota in nima nobene mo?i, javlja napako motorja, ?e ne ti??i? gasa crkne, ?e ti??i? gas gre samo do 1500 o/min, komaj prestavi? avto z mesta.
to se dogaja vsake toliko (brez kak?nih opozoril ali vzorcev) in diagnostika
pravi da je en injektor kriv za to dogajanje. o?itno se odlo?i za po?itek in so aktivni samo trije cilindri.
pojavil se je pa problem, da sedaj ko avto dela(v ?asu diagnostike), ne morejo ugotovit kater injektor je ta "slab".
ima kdo kak?no idejo kako bi to ugotovil..??
o?itno ima samo "slabe" trenutke pa ?e to samo pri v?igu nikoli med vo?njo.
to se mi je od sredine decembra pa do danes zgodilo 4x,
ko avto dolo?en ?as po neljubem dogodku stoji vsaj uro, dve, tri normalno v?ge.
avto v?ge iz prve, zunaj -9. problem je edino ker ?e kr ne vemo kaj je bilo narobe. mehanik mi je pregledal vse el. spoje konekorje jih vse osve?il s kontakt sprejem in zadeva ?pila....vpra?anje je samo kak dolg...zaenkrat je to to...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdrav,
Sito v karterju je bilo s?i??eno lansko leto.(6000 km nazaj).
Tudi lu?ka oljnega pritiska ne gori ve?, avto dela v nizkih obratih "skoraj" normalno....eh ?e kli?em g. Pelka, da vidima kaj pore?e on...
Lp
Uro?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani