Mene je tudi matralo vi?ganje v mrazu... pri toplem ni bilo problema.
Pred tem sem menjal IMV in akumulator, preverjal sanje sve?k, pa filter za nafto...
Avto si najbr? imel na testerju, si gledal stanje injektorjev?
Pri meni se je izkazalo, da sta bila dva injektorja pri koncu... kar se je precej sli?alo pri obremenitvi motorja, naprimer v klanec po avtocesti, pri cca 120km/h je bilo sli?ati ro?ljanje..
No po zamenjavi dveh injektorjev zadeva deluje mnogo bolje! tudi zadnji? pri -8 je "kresnila" v prvo.
vse te napake bi morale imeti ?e datum poleg , ker je lahko od najine monta?e do karkoli. steering angle senzor pa ?e je bil odklopljen akomulator ali izpraznjen je treba na novo nastaviti - po v?igu 2x volan levo in desno do konca (je v navodilih)
vse skupaj ti ka?e res na slab ?trom, probaj kot smo ti rekli, dodaj pa ?e:
- v?gi avto prvi? v mrazu preko klem polnilca ali drugega avta
- ?e ne v?ge za?ni fore z nafto
Nenazadnje je lahko posredno krivo polnjenje akomulatorja v avtu.....alternator. ?e se ti med vo?njo ne napolne dobro potem tud webasto ne bo lavfu (upam da se ne bo zaklenil) ker ko enkrat avto v?ge na klju? se mora tudi akomulator. ?e se pa akomulator ni filal, pa si z daljincem ga tro?il je sigurno ?el pa pa. Vsaj 14A mora biti na akomulatorju pri v?ganem avtu
torej relacija akomulator - nafta
Vpra?anje:
A so se ti kdaj okna resetirala - da ni ?lo ve? avtomatsko dol/gor? To je najlep?i znak iztro?enega akomulatorja
hm, kje naj za?nem.. najprej mogo?e HVALA, nato pa: Nism zihr, da semidva poznava... :ne vem: (mi da? na ZS cifro, pa se sli?va?)
Webasto imam le original,brez nadgradnje na daljinca ali timer.
Glede kod napak - Pred nedavnim so mi na Gami menjal jermenico in napenjalec jermena, takrat je bilo tudi vse pobrisano, tako da so napake stare max 14 dni...
Volan sem danes ponovno u?il - po izklopu akumulatorja in pred testerjem.
Zdajle filam akumulator 8CTEK polnilec), pa bom videl zutraj... sicer probam z drugim ali klemami..
Glede ?ip, ne, nikoli se mi niso resetirale... danes pa res nisem testiral ali delajo.. je premrzlo.
potem se ti tsc vklopi ker gume drsijo, zagori ali utripa - preglej ?e vse teko?ine, v ovinku lahko katera gre pod minimum - servo, zavorna.
webasto nima nobenega filtra, ampak ko bo avto v?gal bo tudi on, tako da ne bi se osredoto?al na webasto - poglej ?rpalko in filter, za?ni s tem, da jo da? na toplo za nekaj ur in probaj tam na prvo v?gat - ?e v?ge pol kaka voda, ?e ne pa za?ni tol?ti
Teko?ine izgledajo OK.
Bom sestiral z drugim akumulatorjem. Trenutno mam notr Brennerja 72Ah.
So kak?ne omejitve glede kapacitete?
Samo, zadeva ?ist lepo vergla, se mi zdi, da nebi smel bit problem..
sem vmes sko?u do kolega na tester:
- B2454 Aux heater blower fan circuit open
(webasto majstri?)
- C1956 Steering angle sensor_open circuit
(zanimivo.. lahko da zgublja kontakt?) kje se pa tole nahaja na gredi?
- B1318 low battery viltage
(tole bo najbrz zarad odklopljenega akumulatorja ali ima YavarYe prav in je res akumulator ?!?
Aja, ampak po tem, ko enkrat v?ge, pa ni ve? problem ponoven zaon.. ?ele potem, naslednje jutro.
problem pri dobavi nafte? tako webasto kot motor bi lahko zatrokirala zaradi nje - ?e je mo?nost probati v gara?i (?e ne ?e) - in ?e bi bilo kaj na tem je lahko nizkotla?na pumpa
navsezadnje pa tudi akomulator - tudi webasto se izklopi ko napetost tega pade - ampak, pri akomulatroju ne bi avto v?gal po nekaj poizkusih...
Ali je samo TSC ali ?e kak?na poleg - ker TSC se v?ge (meni se je ko sem imel problem akomulatorja)
nizkotla?no pumpo pa se testira na zelo kme?ki na?in - medtem ko ti da? kontakt in zavergla? nekdo s kladivom - ?e se da lesenim ali gumi, tol?e po dnu tanka - in ?e avto v?ge diagnoza narejena.
Tako sem ?e eno mazdo in Xsaro picasoo v?gal
?e avto tako v?ge mora potem lavfati b.p.
?ivjo in hvala za odziv
jah lahko bi bilo kaj na dovodu nafte... mogo?e povezano s tem, da sem pred kakim tankom ali dvema dodal ?istilo za sistem in injektorje (Cyclo Max)... bom moral preverit oba filtra (Ima webasto ?e kaj svojega?) in pa morda res tudi NT pumpo.
Glede grelnih sve?k, ?e je katera zani?, se to kako vidi (lu?ka..) ali jih je treba vzet ven in sprobat?
Posveti mi le TSC in se ponavadi vklopi tik pred prihodom v slu?bo.. na istem (pravokotnem ovinku) ali pri zavijanju domov na dvori??e.
Jaz sem pri meni zadevo enostavno re?il s silikonskim oljem v spreju. lahko uporabi? tudi WD40 ampak potem bo treba malo prezra?it.. no, pri meni na 6ki je ?lo..
Dobo daljinca "3 button" iz Anglije Visteon 41804 (isti kot ma LabiGT za mx5), naredil postopek odprta vrata, 3 obrat klju?a, 3x vrata,... in DELA iz prve
Zaj ker foter bi pa vseeno rad mel flip klju?, me zanima, ?e je kak?en uporabnik Mazde 6 2002-2005 (torej pred FL) z flip klju?em in ?e lahk pove ker Visteon model ima not, pa po mo?nosti, da zalima kak?no fotko gor.
LP Alen.
Moj je bil navaden, z daljincem in sem ga kasneje vgradil v FLIP (seveda CE -China Export)..
A lahko napi?e? kaj ve? o sen?nikih? Monta?a, delovanje itd.?
Monta?a je enostavna, par minut pa so gor. Se povsem prilegajo odprtinam. Okna zadaj se normalno odpirajo, med vo?njo ni? ne ropota ali vibrira. usnje se bistveno manj segreje na socu.
Kar se ti?e otrok je zadaj super, ker zadeva ostane na mestu kljub odprtemu oknu. Sneti se da le ob odprtih vratih - z enostavnim potegom sname? sen?nik iz zati?ev.
Tudi ostali se snamejo povsem enostavno, kar se mi zdi super za prehod na temnej?e zimske dneve.
Nisem pa povsem prepri?an kako bodo notranji organi zadovoljni... ima kdo kak?ne izku?nje?
Prilepim ob priliki ?e kak?no fotko..
Pa glede mojih te?av, kak?en nasvet, ideja? Danes sem opazil da zna biti tudi speljevanje v klanec malo problemati?no.. Pozabil sem tudi omeniti zamik pri speljevanju/pospe?evanju...
Pred ?asom sem ?e prosil za pomo? ker avto pozimi ni v?igal, sledila je zamenjava IVT-ja, nakar nisem niti uspel dobo stestirat zadeve, ker je mraz popustil, a mislim da te?ava ?e ni povsem odpravljena.. zamenjan je bil tudi filter za gorivo.
Zaradi ?udnih zvokov klenkanja pri pospe?evanju in vo?nji (se mi zdi da nekje okoli 2500RPM) sem se oglasil na servisu ( Gama) in fantje so se trudili, da bi zadevo zrihtali, a trenutno ?e brez uspeha..
z rabljeno je bila zamenjana je bila ena od ?ob, ki ni pravilno delovala, a ?e vseeno med u?enjem ?ob pade komunikacija s testerjem. Ra?unalnik avta je bil uspe?no na novo sprogramiran, pri ?obah pa nikakor ne gre. Spotoma so bile zamenjane ?e podlo?ke na injektorjih in tesnilo pokrova. poskusili smo ?e z drugo elektroniko ?ob, pa isti rezultat, nekje na sredi postopka komunikacija pade..
Avto sicer pelje, a se mi zdi da precej kadi, nekako nima mo?i, pa tudi ropot me moti..
Ima morda kdo kak?no idejo kaj se ?e da narediti? Sli?al sem, da so pi nekaterih opliv v takih primerih module dali za nekaj ?asa na hladno (beri v skrinjo) in nato nadaljevali..
Grelne sve?ke tam nekje do 40 ?/kos, rabi? pa 4 kose.
Pa kako uro dela, jih pa treba prej preverit ?e delajo seveda.
Pozdravljeni ponovno!
Pri meni ?e vedno ista pesem... danes se mi je celo zgodilo, da je avto ugasnil na kri?i??u, po cca enem km vo?nje.
Sve?ke naj bi bile ok, vse lepo za?arijo, sode? po merjenju je 12v na njih ?e nekaj sekund po tem ko lu?ka na armaturi ugasne...
Malo sem bral po netu.. kako je pa pri mazdah z vodo v filtru ali nedelovanjem nepovratnewga ventila (nafta pade) ipd... lahko to slednje morda izlo?im ?e nekajrat ro?no "napumpam" z gumbom na ?rpalki?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....
Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.
?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.
Pa sre?no!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani