Hvala za informacijo, bom ga poizkusil kontaktirati. Upam, da bo to temo prebral tudi kdo od mehanikov na tem forumu in mi z znanjem katerega imajo, poizkusil odgovoriti na moje vpra?anje?
Zanima me samo, kateri kabel dovaja signal za vbrizg do injektora? Tja bi se naj ta naprava tudi priklopila...
Imam Mazdo5 1.8i facelift model, letnik 2010. ?e kar nekaj ?asa imam predelano na LPG pogon, stvar zaenkrat zelo dobro deluje (prevo?enih cca. 30.000 km). Sem pa pred kratkim na svojo ?eljo zamenjal sistem za hlajenje ventilov. Prej sem imel vgrajen ro?ni sistem nastavljanja, sem si pa dal sedaj vgraditi elektronski sistem doziranja.
Tukaj se je pa pojavila slede?a te?ava, za katero upam, da ima kdo od vas informacijo oz. odgovor? Moj instalater je stvar priklopil, katera sicer deluje, ampak dozira preve? hladilnega olja. ?e nekajkrat je poizkusil stvar prevezati, vendar vsaki? neuspe?no, tako da sistem ?e vedno deluje, ampak nepravilno. Sam mu ne pustim opravljati ve? nobenega "poizkusa" na mojem avtu, saj imam ob?utek da vse skupaj dela na "blef".
Ali mi kdo lahko pomaga z informacijo, kam priklopiti ?ico INJECTOR dozirne ?rpalke, da bo sistem dobil prave podatke glede ?asa doziranja iz motorne elektronike oz. ra?unalnika avtomobila?
Pri speljevanju - Mazda 5 (samo pri speljevanju) ko po?asi spu??am pedal sklopke se sli?i ?uden zvok (pokanje,?kripanje). Ko prestavljem iz prve v drugo oz. med prestavami ?uden zvok izgine. Ali je kdo imel ?e podobno te?avo?
?e ne problem: Ko se zunaj ohladi predvsem sedaj mrzla jutra mi med vo?njo, ko spustim pedal za plin in ho?em spet dodati plin stopalka enostavno "za?teka". Moram kar stopit na pedal da popusti ali pa z nogo najprej udarim po stopalki, da spet lahko dodam plin. Mi kdo lahko tudi pri tej te?avi pomaga?
Sem sli?al tako neuradno, da je v?asih bil problem z loputami na frgazerju in je pri?lo ob zaprti loputi do te?av z ponovnim dodajanjem plina. Je to mo?no???
Zanima me ali je kdo (predvsem uporabniki Mazde 5) imel ?e podobne te?ave. Sploh v tem ?asu, ko se zunaj segreje tam do 25 in ve? stopinj mi med vo?njo kadar avto zaniha cel ?as ?kripajo zadnji amortizerji. Lansko leto tega nisem opazil, letos se je pa to za?elo takoj ob dvigu zunanjih temperatur. Zvok je prav mote? in ?kripa kot kak?na stara zvo?ena kripa. Ali je kdo ?e imel podobne te?ave?
Mislim, da bo treba obiskati serviserja in po mo?nosti uveljaviti garancijo...
Se bom kar pozanimal kak?na je cena servisa v sosednji Avstriji. Se spomnim, da sem se 2 leti nazaj zanimal za servis na Hondi in me je kar zvilo, ko sem videl da je cena servisa skoraj za 100% vi?ja, kot pa pri nas v Sloveniji.
Ja sorry, sem ?e uvodoma pozabil napisat, da me zanima bolj podro?je ?tajerske oz. prekmurja. Nevem, premi?ljeval sem tudi o opciji, da bi se pozanimal na Hrva?kem ali pa na Mad?arskem glede servisa in cen. V Avstrijo ne grem ker je servis veliko, veliko dra?ji tako, da odpade. Ker do vseh treh mej nimam nevem kako dale? me vseeno zanima, kak?ne so razlike v cenah samega servisa. Druga?e pa bom v nasprotnem primeru servis opravil pri AC Lepo?a v M. Soboti ali pa ?erbinek v Mariboru, nevem... Ravno zato me zanimajo va?a mnenja in izku?nje.
Leto je naokoli in ?aka nas prvi servis na na?i Mazdi 5. Ker nimam z Mazdinimi serviserji do sedaj popolnoma nobenih izku?enj me zanima ali mi lahko kdo od vas pomaga z informacijo kam in h komu na servis (na koga se res lahko zanesem in kdo je slepar?). Kdo dela po va?e dobro in seveda nekje v normalnih stro?kovnih mejah. Saj res, koliko me sploh pride okvirno servis za mojo Mazdo 5? Je pa 1.8 bencinar!
?e v naprej se vam lepo zahvaljujem, ter vam ?elim lepe in prijetne novoletne praznike!
navor,ko mal stisnes gre,benzinc ko vzges klimo moras dat dve brzini dol
Oprosti, nevem kje si to pobral, da je treba dat dve brzini dol da nekam gre. Sam vozim Mazdo5 z 1.8 bencinarjem in ko imam pri?gano klimo se le to opazi za odtenek, druga?e pa avto vle?e skoraj enako kot pri izklopljeni klimi.
Pri vsem skupaj je zadeva realna in bo dokazljiva z ra?uni za material. Nateguni, ki vla?ijo italijanske m6 s 300 000 km in jih navijajo na 140 000 km, pa niso vpra?ljivi, tisto so pa po?tenjaki. Naiven janezek pa kupi.
Tukaj se strinjam, da ?e doka?e? z ra?uni, da si dejansko redno servisiral avto vendar pa? ne pri poobla??enem serviserju (roko na srce - res imajo draguljarske cene), mislim da ne bi smel biti problem. Vsak "dober" mehanik bo znal servisirat avto, neglede na znamko avtomobila.
O preprodajalcih uvo?enih avtomobilov pa ?koda izgubljat besed, nevem zakaj na? sistem dopu??a take prevare?!
Vpra?anje me zanima predvsem zato, ker nebi rad, da bo avto, za katerga bi eventuelno lahko dobil 10 jurjev, potem vreden le ?e 7 zaradi tega ker nisem pla?val po 300? vsake 20.000km
Glede na Mazdino digitalno servisno knji?ico poznam primer, da je ?lovek izgubil kar precej na ceni pri prodaji Mazde, ker pa? po 5-ih letih ni bilo ve? kaj pokazat v bazi digi. servisne knji?ice. Tudi sam bi ob nakupu Mazde ?el do poobla??enega serviserja ter preveril vsebino te servisne knji?ice.
Ta scratch remover je mnogo pregroba polirna pasta.
Sem probal ?e tudi z navadno fino polirno pasto (Amway), malce bolj?e je, ampak ?e vedno se praska vidi. Mislim, da mi skoraj drugega kot malce bolj?a polirna pasta ne ostane, raje to, kot pa da dam komu to ven polirat.
Mogo?e samo za informacijo. Kadar se na Civic-u delal veliki servis sem zobati jermen + napenjalec in mikro jermene nabavil pri SKF, imajo prav komplete za avtomobile. Moram re?ti da je res roba za prste polizat (niti slu?ajno ni kitajska roba) in proti originalu dosti poceni. V kompletu je pa enak jermen (Gates) le da je napenjalec SKF-ov. Probajte se pozanimat pri uvozniku SKF!
Hvala za odgovor! Zgleda da je to res dobra stvar in ?e ti ni odve? (seveda rabim!!!), takoj kupim eno piksno, da se znebim te nadle?ne praske (mi ?ivce para) .
No, pred kratkim sem staknil manj?o prasko (zaradi sprehajanja muc po avtu) na pokrovu motorja na moji Mazdi 5. Praska je le povr?inska, ampak se ob son?nem vremenu zelo grdo vidi.
Zanima me, s katerim sredstvom oz. s katero polirno pasto oz. kak?en postopek naj uporabim, da se praska ne bo ve? videla. Prosim za va?a mnenja ali izku?nje s podobnim problemom in kako ste to odpravili?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Re?ili ?e lih ?isto ne. Sem pa od Denis-a izvedel marsikaj zanimivega gledeh teh stvari. Je res expert na tem podro?ju...
Lp.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani