Skoči na vsebino

Fak, nisem si sploh mislil, da je to tako pogosta zadeva.

 

Trenutno imam ATE diske in plo??ice. Ja, po menjavi vedno traja par 1000 km preden za?ne trest. Mal je res tumasto, da prvih 280k kilometrov ni bilo problemov, sedaj pa ves ?as makadam.  :vskalo:

 

premi?ljam o iskanju rabljenih ?eljusti in ostalega, ampak v poplavi idej se res te?ko orientiram.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Imam pro?njo za kolektivno zavest foruma. Imam mazdo 6 prve generacije, letnik 2007. ?e ve? kot eno leto mi delajo preglavice sprednje zavore, ki no?ejo prenehati s tresenjem. Poskusili smo ?e naslednje:

  • Menjati diske in plo??ice
  • obnoviti zavorni cilinder
  • drejati pesta

Ni? od na?tetega ne pomaga. Po par 1000 km od takrat ko damo nove diske gor spet trese pri zaviranju. Kak?na ideja, kaj bi bilo za poskusiti, da to popravimo?

 

 

?e na?tejem ?e malo dalj?i opis poskusov re?evanja problema. Malo pred novim letom 2017 mi je na sredi ?e?ke crknil le?aj spredaj levo. Seveda je bilo vse zaprto, tako da nisem dobil novega dela, da bi lahko to popravil tam, tako da sem se z ropotajo?im le?ajem pripeljal domov in ga zamenjal. Kmalu po tem so za?ele tresti zavore pri zaviranju. Zamenjamo diske in plo??ice in obnovimo cilindre. ?ez par mesecev spet trese. Zamenjamo diske ponovno. Ista zgodba. Poskusimo z drejanjem pestov spredaj in damo nove diske, tokrat bolj?e. Ista zgodba. Res je zoprno, ker ko pobremza? na avtocesti je kot da si naenkrat zapeljal na makadam. Rad bi to re?il, v kon?ni fazi sem pripravljen tudi original nov pesto kupiti, ?e bi le zagotovo pomagalo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem z Mazdo 323F, 1.6i
Napisano

Si bom malo sposodil temo:

 

kako se ugotovi ali je napokana rebrasta cev skoz in skozi? Na pogled zgleda, da ima ?e kar veliko razpok, ?e jo malo stisnem tam na narebranem delu. Avto namre? zadnje ?ase dokaj nemirno te?e na ?tandgasu in fejst cuka kadar je ma?ina hladna. Ko se segreje se stvar umiri. Tuljave, kabli in sve?ke so vsi zamenjani pred kratkim.

 

Pa ?e ena stvar, mogo?e nepovezana, ?e pri nizkih obratih v visoki prestavi fejst pohodim gas ima kar malo mukajo? "?porten" zvok. To bo mogo?e auspuh?

:unsure:

 

Evo, pa je pri?lo do epiloga tele moje zgodbe.

 

Na enemu cilindru so bili prekurjeni izpu?ni ventili. Izkazalo se je, da je nekdo, ko so prvi? menjali zobati jermen za en zob falil nastavitev pri izpu?ni odmi?ni gredi.

A je bil vzrok za prekurjene ventile to, ali plin, ki ga imam vgrajenega zadnjih 70k kilometrov ni ?isto jasno. Ko je bila ma?ina ravno na prafaktorjih smo izkoristili trenutek in zamenjali ?e zobati jermen in vse mikro jermene.

Cena ni bila ravno malenkost. Pozitivno pa je, da zdaj motor prede kot mucika, medtem ko je prej ?e bolj kot ne poka?ljeval v smrtnih mukah, crkaval kot za stavo in se tresel kot alkoholik s parkinsonovo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problem z Mazdo 323F, 1.6i
Napisano

Si bom malo sposodil temo:

 

kako se ugotovi ali je napokana rebrasta cev skoz in skozi? Na pogled zgleda, da ima ?e kar veliko razpok, ?e jo malo stisnem tam na narebranem delu. Avto namre? zadnje ?ase dokaj nemirno te?e na ?tandgasu in fejst cuka kadar je ma?ina hladna. Ko se segreje se stvar umiri. Tuljave, kabli in sve?ke so vsi zamenjani pred kratkim.

 

Pa ?e ena stvar, mogo?e nepovezana, ?e pri nizkih obratih v visoki prestavi fejst pohodim gas ima kar malo mukajo? "?porten" zvok. To bo mogo?e auspuh?

:unsure:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

No, samo da zaklju?im tole temo.

 

O?itno so nagajale nadomestne v?igalne tuljave poljskega proizvajalca. Pri tem smo zamenjali dva kompleta istega proizvajalca (ki je tudi trdil, da je bil ?e prvi komplet vredu), pa se je pri obeh dogajalo da avto s toplim motorjem ni hotel v?gati.

Sedaj imam nove tuljave nekega nem?kega proizvajalca in dosedaj se ?e enkrat ni zgodilo, da bi avto ne kresnil iz prve.

:ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ok, dodatne informacije - kaj se s stvarjo dogaja.

 

Klju?i in blokada motorja so o?itno ok.

 

Problem se je za?el pojavljati, ko sem zamenjal v?igalne tuljave, ker so mi stare (original) prebijale - iskra skakala kar direkt od tuljave na glavo motorja. Kot zanimivost naj povem, da se je problem z v?iganjem postavljal samo pri ogretem motorju, sicer ne.

Potem mi je mojster nazaj namontiral stare tuljave. Problem cukanja pri nizkih obratih in nemirnega prostega teka se je vrnil, izginil pa je problem z v?iganjem ogretega motorja. Nadomestni tuljavi je majster reklamiral in mi namontiral nove (od istega prozivajalca, vendar ne original). Od za?etka je zgledalo vse super in fajn in bil sem spet sre?en in vesel s svojo Majdo, nakar se mi pred dnevom, dvema ponovno zgodi, da avto no?e v?gat, ko je topel, vendar problem ni ve? tako radikalen kot prvi?.

 

Saj bom seveda spet klical mojstra, ampak da bi dobil dva kompleta zani? primerkov tuljav se mi zdi nekoliko nerealno?

?e vedno je sicer varianta kupit original nadomestno tuljavo in pa? stisnit zobe (ena stane okoli 180?)...

:ne vem:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdravo,

 

o?itno imam ?e malo fardirbana klju?a od moje mazde, ker mi zadnje ?ase - ?e posebej pa danes - nagaja pri v?igu. To mi je tudi ?e majstr Simon omenil nazadnje, da imam zdrsan klju? in da naj uporabljam drugega, ampak kaj ko je drugi ?e bolj zdrsan o?itno?

A je kaka cenovno ugodna varijanta, da se tole re?i, ali bom moral obogatiti Mazdo?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

''zlatko''
Napisano

Jap, to da velike korporacije ne poznajo bolj?ega mazanja- beri olja, kot ga kupujemo navadni smrtniki, gotovo ne dr?i,saj je ?e v 80-tih letih Mercedes ob testiranju mislim da model E190 na dirkali??u v ?paniji prevozil 100.000km s tremi vozniki ne da bi ugasnil motor!

 

Kaj pa je bilo potem s tem motorjem? Sori, moj avto ima 160k kilometrov, pa bi rad, da bi jih pre?ivel vsaj ?e enkrat toliko.

 

Pa povej en razlog, zakaj bi prodajali olje, ki bi imelo interval menjave recimo 50.000 ali 80.000km?!? :P

 

Ker bi ga lahko prodali po 3-krat vi?ji ceni? In ker ga konkurenca (recimo) ne bi imela, bi si s takim proizvodom mo?no pove?ali tr?ni dele?, prepoznavnost znamke in zaupanje strank?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

''zlatko''
Napisano

Ob vsem tem navdu?enju si ne morem pomagati, da ne bi ponudil ?e druga?nega tona.

Skepti?en sem do vseh mogo?ih aditivov, ki naredijo ?ude?e in o?ivijo motorje od mrtvega in vse mogo?e druge stvari. ?e bi bile stvari tako preproste, zakaj tega ne delajo velike firme, ki imajo ogromne raziskovalne oddelke in ogromno denarja, hkrati pa bi s svojimi prepri?ljivimi znamkami lahko dosegle ?e neverjetno ve?je koli?ine strank kot mali proizvajalci dodatkov?

 

Mogo?e ni vse tako fino kot se sli?i? Da ne bom samo svojega mnenja trobil, ki itak nikogar ne zanima, pa bi vam ponudil v branje zelo zanimiv ?lanek, ki se na zelo strokoven in utemeljen na?in loteva vseh mogo?ih dodatkov.

 

http://www.vtr.org/maintain/oil-additives.shtml

 

Povzetek:

1.) ve?ina dodatkov dejansko zmanj?a trenje v motorju

2.) na dolgi rok ve?ina dodatkov bolj ?koduje motorju, kot koristi

 

Ko sem prebral ta ?lanek sem se povsem jasno odlo?il, da ne bom zlival v motor nobenih dodatkov, ki jih niso na?rtovali vrhunski znanstveniki, ki delajo pri eni izmed velikih in uveljavljenih znamk.

 

Kot vedno pa vsi ostali izvolite zlivati v motor kar vam pa?e, pa zaradi mene tudi pomaran?ni sok.

 

lpb

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vzdr?evanje & servisiranje 323 F
Napisano

Lep pozdrav,

 

moja 323 (BJ) je godna za redni servis, pa me zanima, ?e mi lahko kakega priporo?ite. Glede na njeno starost se mi ne zdi smiselno, da jo vozim k poobla??encu, bi pa rad, da bi jo nekdo strokovno in vsaj s spo?tovanjem, ?e ?e ne z ljubeznijo obdelal... :blush:

 

Sicer sem iz Ljubljane, ampak mi ni panike se kam zapeljat, ?e se da zmenit zadevo v doglednem ?asu zrihtajo in po?akam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Okej, to sem si verjetno sam kriv, ampak pred kratkim sem kupil avto ampak in mi prejsnji lastnik ni prilozil ustreznega kljuca za varnostno matico (kot tudi ne informacije, da so sploh gor - in to na posranih jeklenih feltnah).

 

Sicer ga bom poskusal priklicati, ampak ce ne bo slo, bom resno razmisljal o odstranjevanju preklete matice na kaksen bolj grob nacin. Predvsem pa bi si zelel, da taka akcija ne bi kakor koli ?esarkoli po?kodovala (razen fardamane matice, ki gre zaradi mene lahko mirno rakom ?vi?gat, bom ?e dokupil tiste ?tiri nove navadne matice).

 

A kdo ve za koga, ki to zna (legalno in legitimno) narediti? Okoli LJ, to je.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Flikanje vetrobranskega stekla?
Napisano

Evo, sem bil danes zjutraj pri Novomatu in so mi lepo po?timal za 30 ? (kar je bistveno ceneje od Carglass, kjer na internetni strani ogla?uejejo ceno 69 ?). Zadevo se komaj vidi (pikica velika 1-2 mm).

 

Sicer zadeva itak sploh ni v vidnem polju, (mimo po?kodbe se je videlo samo haubo in brisalce) ampak je zelo blizu ?obi za gretje ?ip, tako da sem raje kar popravil.

 

Hvala za uporabno priporo?ilo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Flikanje vetrobranskega stekla?
Napisano

Lep pozdrav,

 

kljub lepemu vremenu je danes nekaj priletelo v sprednjo ?ipo in pok, pa je bila razpokica, vrah jo pocitrej. Na sre?o je zadeva izven vidnega polja, levo zgoraj nad brisalci, ampak je pa razpokica kar razvejana priblo?no po 1 cm v vsako stran od tam kjer je nanjo nekaj priletelo.

 

Tako da me zanima, kje, kako in za koliko bi lahko to dal poflikati, da se ne bo zadeva preve? razlezla. Sicer ne vem, ?e je relevantno, ampak imam mazdo 323 01 letnik.

 

Hvala vnaprej za va?o kolektivno modrost.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.