Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov.
Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!
Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.
Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.
Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.
Sem imel enako te?avo. So mi tudi govorili, da ni panike, da je kriv napenjalec verige, ki ob mirovanju avtomobila popusti. Ko pa avto v?ge?, ga pritisk olja zopet postavi v pravilen polo?aj. Po 1 letu sem imel dovolj tega ropotanja in se odlo?il, da to zadevo popravim.
Ko mi je majster odprl ma?ino, pa sva ugotovila, da je veriga, ko je ob v?igu prehajala iz stanja ohlapnosti v stanje napetosti, po?kodovala jermenico na glavni gredi (zlomljeni zobniki in imela je tudi ''luft'') ter ful spraskala ohi?je motorja oz. za??itnega pokrova.
Zaradi enoletnega ?akanja sem tako moral menjati ?e jermenico, kar me je dodatno stalo cca. 450 EUR.
Ko sem to povedal tistim ''strokovnjakom'' (eden izmed je delal tudi na mazdinem servisu), ki so mi svetovali, da naj se kar vozim, sem jim kot dokaz pokazal to jermenico in so se vsi samo ?udili.
Mogo?e sem samo nesre?en primer, vendar pa ?e logi?no pomisli?, da veriga vsaki? ob v?igu, ko se napne, cukne jermenico, najbr? to res nima ''blagodejnega'' vpliva nanjo.
najprej so poslali 2 zadnja za CX-7 pa 2 prva za Mitsubishi Evo-x pa so zamenjali....mi2 z ajvarjem pa avto v luft pa a je to varianta z metrom v rok....
No takole, prej?nji teden na 1500km dolgi poti se je dokon?no odtrgal mojim diskom ki so tresli 10 po rihterjevi lestvici
V Petek sem jih zamenjal se spredaj (po tem ko sem gledal in se u?il ko je Ajvar zadnje menjal)
CX-7 je sedaj cel preobut. Zaenkrat se vpeljujem bremze ampak razlika je ?e o?itna...
To je pri 40.000km...
Pozdravljen!
Po ?tiriih mesecih vo?nje z zavorami, ki si jih pokazal na sliki, me zanima, kako se je menjava obnesla?
Imam namre? tudi CX-7 v lasti z enakimi problemi (tresenje pri vi?jih hitrostih), ?e vedno v garanciji, vendar glede na povedano bi skoraj raje kupil sam kak?no drugo robo, ki je preverjeno dobra. Ne mislim hodit non stop po servisih in jamrat!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kolega mi je priporo?il enega mehanika, ki sicer dela na Mazdi, doma pa se ?e ''ljubiteljsko'' ukvarja s popravilom avtomobilov.
Za delo in material (brez jermenice oz. da se popravim ?e nazaj: ni bila jermenica, temve? variabilni zobnik na sesalni gredi) sem pla?al 400 ali 450 EUR, ne vem to?no. Na uradnem servisu pa so mi prihladili ceno 1.500 EUR +!
Je pa res, da mi je ta mehanik menjal samo eno verigo in dva napenjalca. CX-7 ima namre? (tako so mi povedali) dve verigi, vendar po besedah tega mehanika, tista druga ni sporna in da je sploh ni potrebno menjati.
Res pa je, da bi na Mazdi seveda menjali obe in ti dali ?e garancijo na popravilo.
Sedaj je minilo ?e kak?no leto od te menjave in zaenkrat B.P.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani