Verjetno je napaka samo v konektorju pod sprednjima sede?ema, ali pa strgana mre?ica v sovoznikovem sede?u.
Ko se vozi? sam ima? kaj na sovoznikovem sed?u, je kdo-katera kdaj pokleknila s kolenom na sede? ?
Hvala za info. Na to pa res nisem pomislil...
Hm, na?elom se ni? od tega ni pred kratkim zgodilo (ni? ne vozim na sede?u in tudi z nobeno ?e nekaj ?asa nisem "telovadil" v avtu)... ?e prav razumem, moram le preveriti konektorje pod sede?ema? je vse vidno ali je treba kaj razdreti? Kako pa preverim mre?ico v sovoznikovem sede?u?
Na moji Mazdi 3 dizel se je kar iznenada pri?gala lu?ka za airbag. Avto je letnik 2004 in ima 150k km. Ali je to morda kaka standardna napaka? Priporo?ate obisk servisa ali lahko kaj prej sam preverim?
Kaj lahko pri?akujem? Kolik?ni so okvirni stro?ki, ?e je slu?ajno crknil kak senzor (da se ?e v naprej malo pripravim na ?ok)?
?e ima kdo s tem kake izku?nje, bom vesel informacij.
Bom pa ?e jaz pristavil lon?ek... Kljub temu, da pri meni tokrat najbr? ?e ne bo treba zamenjati diskov, bom nadaljeval kar v tej temi. Upam, da ne bo kdo zameril.
Na moji M3 2004 bodo za zamenjati vse 4 zavorne plo??ice. ?elel bi si, da je zadeva vsaj na tem nivoju, kot do sedaj (t.j. original) ali pa seveda bolj?a.
Kaj svetujete? Se spla?a dati malo ve? denarja? Je potem zares tudi kaj ve? muzike?
Kaj je najbolj?a varianta price/performance (kaj nabaviti in kje)?
Trenutno sem dobil eno ponudbo za plo??ice Zimmerman (Germany) - komplet spredaj in zadaj je 92 EUR.
?e se ti ne mudi mam js ?ez 14 dni ?as pa lahko vse porihtava, tud napake pobri?eva.
Sem bil ravno v?eraj pri Simonu in je tudi pobrisal eno napako. Sva se pa dogovorila, da se v roku enega tedna spet oglasim pri njem, da vidiva kaj se bo na novo pojavilo in kaj je dejansko potrebno zamenjati.
Sumim EGR, lahko da bo pa (?e) kaj drugega. Hkrati s servisom bi potem tudi blindiranje izvedla.
Ima? morda kake izku?nje s tak?nimi predelavami na tehni?nih pregledih?
Imam Mazdo 3 CD110 (l. 2004) in za?el sem razmi?ljati, da bi dal blindirati EGR.
?e dalj ?asa mi zadeva nagaja in ko je res grozno, je potrebno avto odpeljat na servis, kjer zadevo s?istijo in pobri?ejo napake iz ra?unalnika.
Navadno je potem nekaj ?asa ok, ampak te?ave se v praksi za?nejo precej hitro spet kazati...
Ker bo verjetno potrebna menjava ventila razmi?ljam, da bi naro?il spotoma ?e blindiranje. Baje s tem pridobim cca. 5 KM in malo obremenim naravo. Ali bi se moral poleg omenjenih zadev zavedati ?e ?esa (npr. potencialni zapleti pri tehni?nem pregledu, ve?ja poraba goriva, ...)?
Upam, da ni ?e kje na forumu to?no ista stvar obdelana v nulo. ?e slu?ajno je, jaz je nisem zasledil in se opravi?ujem...
OK ?e se je zadeva porihtala je cena ?e sprejemljiva, o?itno pa je da je treba napako druga?e gledat ne samo preko ra?unalnika....
Se strinjam... Ne zdi se mi pa glih OK, da je blo meni kot laiku to zlo hitro jasno, na (uradnih!) servisih se pa delajo, kot da na to pa res ?e niso pomislili.
Samo toliko, da poro?am kako se je zadeva (zaenkrat) zaklju?ila...
Stopil sem v kontakt z zgoraj omenjenim servisom v Radomljah. So kar prilagodljivi in se je dalo lepo zmenit. Odlo?il sem se, da naj torej popravijo tisto eno ?obo (oz. injektor), in stestirajo tudi ostale tri.
Pri pregledu so najprej ugotovili, da s tisto problemati?no ?obo niti ni kaj dosti narobe, le pri?vr??ena ni bila najbolje. Kasneje so me obvestili, da je blo vseeno (kao) potrebno menjati par zadev in je bilo tudi precej dela z razstavljanjem in sestavljanjem motorja - se je blo treba malo pogajat za ceno.
Za vse skupaj so mi na koncu nara?unali malo pod 200 EUR: test vseh ?tirih ?ob (30 EUR/kos), popravilo ene ?obe (?etudi ?e vedno ne verjamem, da je bilo z njo res kaj narobe), ultrazvo?no ?i??enje vseh ?tirih ?ob, menjava tesnil, delo).
To se mi ne zdi prav poceni, je pa ?e vedno bolj?a varianta kot menjava ?obe (s katero niti ni ni? narobe) za cca. 700 EUR. ?e ?e no?ejo na uradnem Mazda servisu pritrditi malo zrahljanih injektorjev in se s tem na splo?no ne ukvarjajo, so bili pa vsaj toliko fer, da so mi nakazali mo?no alternativo...
Uspelo mi je dobiti kontakt od servisa v Radomljah in bom verjetno ?el kar tja pogledat - bo ?e najmanj te?av z logistiko. Njihova spletna stran je tukaj: http://www.boviteam.net/lokacija.html
Hvala za tale info. ?al mi tole tud ni glih na poti. Je pa vseeno malo bli?je kot diesel servis jelen v Gomilskem. A bli?je pa ni? ni? Okolica LJ ali pa kak Logatec?
Kot sem ?e omenil, sem s ?istilom injektorjev ?e poskusil, pa tudi malo sem v ?asovni stiski in bi rad imel izpraven avto pred dopustom. ?e ta varianta z obnovo ni predraga, se bom odlo?il kar za to.
A kdo slu?ajno ve za koga, ki se ukvarja z obnovo ?ob in zadevo obvlada? Po mo?nosti kje na relaciji Idrija-LJ, ali vsaj v bli?ini. ?e je kaka alternativa, se ne bi brez potrebe vozil na ?tajersko.
Stric Google mi o kaki taki zadevi v Radomljah ne zna ni? povedati. A kdo pozna omenjeni servis?
Daj ti najprej notri ?istilo za injektorje - dodatek ki ga dobi? v vsaki avto trgovini (celo petrolu itd) in najprej poizkusi o?istiti ?obo med delovanjem.
Sicer pa govori? o napakah na ra?unalniku - a med vo?njo pa ni ni? cukanja ali podobno???
Servis lahko preveri? tudi tako da gre? po drugo mnenje drugam....
Baje je ra?unalnik javil tri medsebojno povezane napake - prva je bila povezana s ?obo. Ostali dve sta bili zelo verjetno povezani s prvo. Nadaljnji pregled je baje razkril tudi vidno napako na ?obi.
?istilo za injektorje (dodatek za diesel) sem nabavil na MOLu ravno pred dvemi rezervoarji. Opazil sem namre? ve? ?rnega dima pri pospe?evanju, kot je to obi?ajno. Ni bilo pa ?e tako hudo kot pred ?asom, ko je bil zapackan EGR ventil (oblaki ?rnega dima, izguba mo?i in cukanje pri pospe?evanju).
Ko modelu na servisu le nisem nehal te?iti, je rekel, da bi on najbr? preveril pri nekom v Radomljah, ki se ukvarja s ?i??enjem in popravilom ?ob. Ali mogo?e kdo ve kaj ve? povedati o tem?
Pri rednem servisu moje M3 (letnik 2004, diesel, 125k km) so odkrili defekt na eni ?obi. Uradni serviser je seveda predlagal zamenjavo in za zadevo nara?unal 600 EUR + delo. Poleg tega je bilo omenjeno, da je ra?unalnik zaznal ?e nekaj napak, ki pa so najbr? povezane s to ?obo. To je seveda potencial za dodatne stro?ke...
V kratkem imam predviden dalj?i roadtrip, pa tudi druga?e delam kar dosti km. Posledi?no mi ne di?i, da bi se vozil naokoli z motorjem v tak?nem stanju. A je tak?na cena normalna? Imam kako alternativo (neuradni servis, neoriginal del) ali se moram sprijazniti s tako ceno? Kaj mi je storiti?
Imam Mazdo3, letnik 2004 in zadnje ?ase imam te?ave z levo kratko lu?jo. Kabel namre? izgublja kontakt (predvidevam, da je problem nekje pri konektorju na ?arnico).
Najprej sem mislil, da mi je preprosto crknila ?arnica, ko sem pa malo podrezal tisti kabel, je spet normalno svetila.
Ima morda kdo kak nasvet/izku?nje glede zadeve? Se da kje poceni dobiti tisti kabel? Je to preprosto zamenjati ali je zadeva bolj komplicirana? Kdo ve koliko za to zara?unajo na uradnem servisu (bo pravkar redni servis, pa bi mi lahko takrat ?e to po?timali)?
Ne gre ravno za menjavo ?arnice, je pa vseeno sorodna tema...
Pri moji M3 (l. 2004, 4 vrata) sem opazil, da je po?eno steklo pri prednji desni meglenki. Zaenkrat steklo ?e stoji skupaj, se pa malo zarosi ob mokrem vremenu.
Kako komplicirano je to zadevo zamenjati? Je treba zamenjat celo meglenko, ali se dobi tudi zgolj steklo? Se komu morda sanja kak?en stro?ek predstavlja tak poseg na uradnem servisu?
Lej na kratko ventil lahko spuca?, za nekaj ?asa bo mir.
To da pa nima mo?i pa je drugje narobe, ni nujno da je egr.
EGR se da tudi blindirati(sem ?e neredil to ve?krat) in potem te?ave z EGR "?ude?no" izginejo.
?e sname? dol samo ?ice ni ok, lu?ka in ostalo sranje.
Hvala tudi tebi za temeljit odgovor. Danes je blo stanje bolj?e - brez ?rnega dima. Upam, da bo pri tem ostalo ?im dalj ?asa. Nabavil sem ?e eno fla?ko kombiniranega aditiva za diesel (na Petrolu), pa da vidimo.
@YavarYe X6V6: Glede na to, da se o?itno spozna? na te zadeve... slu?ajno pozna? koga, ki bi mi v primeru ponovnih te?av pogledal in malo spucal zadevo? Jaz se ravno ne spoznam na te re?i, pa bi zadevo raje zaupal komu, ki to obvlada (lahko mi sporo?i? tudi na ZS).
EGR je na izpu?nem sistemu, da vra?a neizgorele pline nazaj v motor. Lok bi mu rekli "kao" ekolo?ki ventil ima pa ?e nekaj funkcij in sicer vzdr?evanje dovolj ustrezno visoke temperature v motorju in pa naj bi zmanj?al porabo.
Da te pa zajebava najbolj vidi?, ko avto pocukava med 1000-2000 obratih in se ti zadaj nenormalno mo?no kadi. ?e je ta krivec lahko zadevo tudi blindira? s plo??ico. Nekateri to naredijo za stalno jaz osebno bi pa to blindiral samo za test, da vidi? a je to to.
IMV ventil pa je ventil na visokotla?ni ?rpalki, ki uravnava pritisk goriva. ?e ne deluje ustrezno ima? lahko tudi cukanja in nenadzorovana uga?anja motorja v prostem teku oziroma pri zaviranju z motorjem brez pritisnjene stopalke za plin.
Aha, super. Hvala za razjasnitev. Tako sem si tudi jaz predstavljal iz debate v prej?njih postih. O?itno je tisti prvi problem tudi pri moji mazdi...
Kaj mi je torej storiti? Ali moram res zamenjati EGR ventil in za to ske?irati 500 ojrov? Je morda kaka bolj preprosta in predvsem cenej?a re?itev? Na pomo? pri iskanju cenej?ih alternativ najbr? na uradnem servisu ne morem ra?unati... ali pa??
samo v bencin dodaj (nafto) aditiv za ?i??enje ?ob
Hm, kot sem ?e omenil, sem to ?e storil (aditiv sem kupil na petrolu)... glede cukanja so se stvari izbolj?ale, pojavljati se je pa za?el ?rn dim pri pospe?evanju in lu?ka "napaka na motorju". ne vem, ?e je to lahko povezano z aditivom, ?elel bi si pa zadevo re?iti - po mo?nosti ?im ceneje.
Bi morda moral ?e enkrat poskusiti s kakim drugim aditivom? Morda ?i??enje kakega dela? Kaj predlagate?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tud jaz mam tak traktor doma in meni so na uradnem servisu povedali enako - veliki servis pri 240k km.
Je pa res, da v teh ?asih to ni glih neki top-performance dizel motor, s katerim bi se naokoli hvalil. En tak soliden traktor pa?...
Visit Travel Photo Blogging - The place to discover your next vacation destination
Povezava za deljenje
Deli na druge strani