Sicer tole ni prava tema za tako debato ampak mene srat prime, ko berem, kaj ljudje tu pi?ejo. Kdor je kdaj bil na MPL ve, kje ?ivim. In po kak?nih cestah se vozim. Kdor me pozna (ali pa vsaj spremlja forum), ve, da od svojih vozil zahtevam precej. Pa vedno zavorne plo??ice menjam na poobla??enem servisu in vedno za Mazdine in nobenih drugih. Pa mi ne na BTjki (blizu 150.000 prevo?enih kilometrov) ne na Mazdi 5 (kmalu bo 280.000 prevo?enih kilometrov) zavore nikoli niso cvilile, tresle vibrirale in ne vem kaj ?e vse... Zavorni diski so pa na obeh vozilih ?e originalni.
Mogo?e je bolj problem v voznikih kot pa v originalnih zavorah...
Ampak, kot re?eno, tole ni prava tema za to debato, tako da za?etniku teme ?elim dobro prodajo in to je to.
Slivka, se strinjam. Odvisno od voznika. Jst sem orignalne diske steral v 60 tkm, vmes pa enkrat menjal tut plo??ice. Ampak to so bili ?e dnevi, ko sem norel po cesti, kot da je 5ka dirkalnik. Sedaj ni ve?, kazni pa tut ve? ne dobivam
Ok...probam ?e too..dvomim da drsajo non stop zavor.plo??.bi se sli?alo drsanje...ali cviljenje..ko vozim po ravnini.lp
Hm, zanimiv primer. Men je na 6ki pa treslo, menjal diske 3x, na koncu mel pesto zvito. Cvili lahko zarad prahu, opcija tut to, da ti niso dobr namazal plo??ico s tistim mazilom, k jo dajo gor v kle??e, vsaj tako sm enkrat sli?al. A si kdaj ti al pa kdo drug na polno ti??al pa bremzal po de?ju? Se lahko deformira disk, ?e ?pricne voda na razgretega. Vsaj tko so mi rekli.
Jst sm kr na Jd Performance pisal in sm dobil odgovor, da bi bil optimum komplet EBC klasik diski pa Yellow stuff plo??ice, ker Red stuff za 5ko ni na voljo, Green stuff pa bo isto kt original plo??ice. In najve?je presene?enje. Cena z doszavo 440?, kar je tko pribli?no kot original material. Kaj pravte?
A ni max. velikost diskov omejena z zavorno ?eljustjo? ?abe se ozira? na to, da ma? 17 col felge, ?e je pa ?eljust postavljena za 16 col felge in ta omejuje tudi velikost diska.
Kopiraj katalosko pa jo nalimi v autodoc pa imas potem podrobnejsi opis. Drgac pa itq po logiki, ce imas 17ke. 300mm ima isto mazda 6 tako, da to zagotovo pase
Aha, ok. Samo, kaj pa ko se ful zagrejejo. So pa narezani potem bolj efektivni ali ne? SIcer pa je tut ATE opcija, ja. Se pa bojim, da mi 300mm nebi ?li potem na 16 colske felge gor. Ali gredo?
Mogu bom po?asi menjati komplet diske in se malo nagibam, da bi dal gor Brembo ali Powertech luknjane z re?ami, ker klasika mi na trenutke, k dost bremzam, bl ne prime ve? po fejst ?lajfanju. S tem da cena me pride manj kot original Mazda material za vse 4 diske. A ma kdo izku?nje s takimi diski mogo?e?
Drugo vpra?anje je obseg. Na Autodoc je opcija 278 ali 300mm. Zimske mam 16ke, letne 17ke in sumim, da veliki nebi ?li skozi? Ma kdo kak info?
Pri zadnjem servisu mazde 6 (2,2 dizel, 2015) sem opazil da so mi dali olje Mazda dexelia DPF (5w-30). Po brskanju po internetu pi?e, da je priporo?eno olje Mazda original oil ultra DPF (5w-30). Podano je celo posebej opozorilo, da se dexelie naj ne bi uporabljalo ve? pri novih 2,2 motorjih, saj lahko povzro?i po?kodbe motorja. Kaj mi svetujete naj naredim?
si mogo?e zapeljal v kako lukno in zvil os? Jaz sem to naredil, menjali smo 3x diske in ne vem kaj ?e vse, na koncu so ugotovili, da sem os skrivil za skor 2mm mi je opletala.. od takrat naprej je vse ok
Ja, gledam, da bi kupil tele feltne in jih dal zrihtat. Vem, da mi je vzel za 6ko nazadnje pr Koritniku kr nekej dnarja, je blo neki za varit, vse 4 speskat in barvat, sam spet niso ble tok zbite. Se mi zdi da okol 170? za vse 4. Ena je bla zbita takrat - varjenje roba, ostale vse ok, samo peskanje in barvanje.
ja, men tut nenormalno skoz cvilijo bremze, pa sem mislil, da sem jst edini, k mu to non stop cvili. ampak zdej vidm, da temu ni tko. Hm, morm mal po?ekirat, kako je kej z ATE pa z BREMBO zadevami.. pol pa neki sprobamo, ker morm kmal menjat...
Zanima me slede?e. Ali ima kdo na Mazdi6 GH kake izku?nje z menjavo diskov z neoriginalnimi. Namre?, prej sem imel 6ko 2006 letnik in je imela pri 240tkm ?e prve diske kot mi je znano in bilo razvidno iz servisne zgodovine. Sedaj ima GH mirai. In zadeva je slede?a. Prve diske sm menjal pr 30tkm, ker so se skrivili - baje tovarni?ka napaka materiala. Druge pa bom moral zgleda sedaj po dveh letih in nadaljnjih prevo?enih 90tkm.
Poraja se mi vpra?anje, ali dati gor original in zopet ?akati, da jih skurim, zvijem, whatever, ali je kaka druga opcija - mogo?e kak drugi proizvajalec, Brembo, Ate? Ima kdo kaj izku?enj?
s punco imava v lastni Mazdo 3 5 vrat 1,4i CE oprema. Ker vidim, da jih je vedno ve? razbitih, me ima, da bi vgradil naknadno par zadev:
- meglenke
- multifunkcijski volan z komandami na volanu
- usnjen volan
- usnjeno prestavno ro?ko
- samozatemnitveno ogledalo za nazaj
Zanima me, ?e je kdo ?e kej takega delal, naredil in kolk je kej po doma?e jebarije s tem al se da dost enostavno narest? ?eprav za komande na volanu mam filing, da je treba menjat tut radio?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Slivka, se strinjam. Odvisno od voznika. Jst sem orignalne diske steral v 60 tkm, vmes pa enkrat menjal tut plo??ice. Ampak to so bili ?e dnevi, ko sem norel po cesti, kot da je 5ka dirkalnik. Sedaj ni ve?, kazni pa tut ve? ne dobivam
Povezava za deljenje
Deli na druge strani