Verigo na?eloma sli?i? in na?eloma mora zdr?ati vsaj 200k, ?e ne raje 250k kilometrov, ampak ?e razumem prav, ima skyactivD ?e eno dodatno verigo, ki slu?i (izklju?no?) pogonu olje ?rpalke?
Moja avstrijska 6 pa je bila vsa rjava po podvozju, avto skoraj ni? vo?en (2018 ob nakupu 17.000 km), nem?ka (pri 20k naprej uvo?ena v Avstrijo) pa je bila pri 60k kot nova. V Avstriji je ve? soljenja cest, verjetno je to razlog... poleg tega pa lahko da so prve GJ 2012 oz 2013 premalo za??itili.
Mislim da ne obstaja samo opozorilo, vsaj pri M6 od 2013 dalje ne. Ali zaviranje v sili (prej opozorilo) ali pa ni? (samo osnovna oprema na za?etku proizvodnje).
Odkar je Greta aktualna (nastavljena seveda s strani stricev iz ozadja), bodo razni novi davki, prispevki na tak?ne in druga?ne izpuste zelo hitro tu, novi predlog DMV je kopija avstrijskega davka NoVa, verjetno bo ?lo vse v to smer, pa je povsem vseeno ali smo trenutno ?e za na?imi severnimi sosedi. Najbolj?i biznis za prora?un...
Itak da se ne da primerjati novih avtov s starimi, ampak v Nem?iji recimo velja:
"Der gesetzliche H?chstwert liegt bei 2,5 (EUR 3 in slab?e) bzw. 1,5 m?1 (EUR 4 in ve?)". Zanimivo da meni pi?e max dovoljena 0,5.
Pa ?e ena zanimivost: OBD ne sme pokazati nobenega errorja povezanega z izpusti, ?e ne pade? na tehni?nem. Velja Nem?iji, ?e bo kmalu tako tudi v SLO, si predstavljam, da bo kar ?ok za mnogo lastnikov, ko se bo to vpeljalo.
V glavnem da se popravim, v Avstrji se meri sajavost (opti?no), posebna naprava z ?arkom presvetli izpu?ne pline pri max. obratih (blokada v leru). Gre za t.i. "Absorptionsbeiwert" oz. po nem?ko "Tr?bungszahl".
Meje so glede na EUR razred izpustov razli?ne, pri mojem avtu zelo dobro ka?e, 25x ni?ja vrednost od zgornje meje (EUR 5). Me ne ?udi, saj ne pokadi ob v?igu niti mrzel, niti topel, ob polnem pospe?evanju, DPF je seveda vgrajen, vpra?anje ?e bi z odstranjenim DPF pri?el ?ez... dvomim.
Ne vem, a so na poro?ilu tehni?nega pregleda zapisani v smislu dejanska vrednost in druga ?tvilka je zg. meja glede na podatke proizvajalca. Popoldne pogledam, da ne bom na pamet govoril.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato pa pravim, da dvakrat na teden krog ali dva ne škodi motorju še posebej pa ne akumulatorju...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani