Hvala vsem za ?estitke no, da nebo pomote pomagal mi je prijatelj Beno nekateri ga ?e poznajo tak, da ja ?e bo vse po sre?i bom naredil tudi mojo samo zdaj mi je prioteta zalaufat delavnico saj mora pokrivati najemnino, stro?ke itd!
Se pa lotim brez problema tudi naslednjega Wankel motora brez strahu in z malo ve? znanja, ki sem ga pridobil na tem avtu!
Preber si moj post, napisan je za mazdin 2,3 turbo motor, ki ima direkten vbrizg benza v cilinder in ne pred ventile kot ima recimo impreza al pa evo al pa klasika ww 1.8t, te je recimo la?je predelat na lpg, ker ni treba pazit(hlajenje) na notranjo ?obo za vbrizg benza kej je nimata recimo, poleg tega so nakateri na veliko ni?jih tlakih pri kompresiji in pri turbu kot DISI motor.
Kaj pa LPG sistemi, ki vsak 10. motorni interval doda namesto plina bencin in s tem nama?e ventile, da zmanj?a obrabo le teh!
Potem pa me zanima kako to, da pravijo da se turbo avte ne da predelat na LPG oz. kak nastane tlak v motorju preklopi na bencin! ZAJ JAZ NIMAM NEVEM KOLK ZNANJA O PLINU, a kolega ki to vgrajuje ?e 12 let je rekel, da zadeva deluje normalno tudi na turbo avtu! pokazal mi je tudi kako se programira turbo avte in razne finte!
Rekel je tudi, da mi naradi RX8ko na plin, ?e ?elim! je pa res da je do pred kratkim niso mogli saj je bil problem zakompliciran softwere, ki ga ima ta avto in se ga ni dalo programirat!?
v tem je glih fora, ker je ne zmanjkuje, nivo teko?ine se dvigne ko se volan zasu?e, obenem pa grejo tudi mehur?ki ven...
No?em bit pameten a ko jaz na mojem avtu zavijem do konca volan in presilim pumpo tut nastanejo beli mehur?ki in mi gre volan normalno!
Lej imel sem primer ko nikakor nismo mogli re?it volana ko je ?el trdo, nakar sem nabil gas volan zasukaj v eno stran in ga "pune" dr?al to ponovil ?e v drugo stran in je volan za?el delovati normalno!
Kolko pa vem ko je olje pod pritiskom se na nek na?in peni in mislim, da so to ti mehur?ki ki jih omenja?!
?e ni poslovna skrivnost, koliko okvirno te je stalo? Tole bi znala biti nova tr?na ni?a, bi ?e jaz kupil RX-8. ?e seveda ne bi toliko pila.
Sama tesnila so prisla 400$, potem pa smo ?e menjali le?aje na glavni gredi, potem smo pobrusli stranske ?elezne plo??e, menjali sklopko in potisni le?aj, potem pa ?e olje ni te malenkosti in je zneslo skupaj na 700?
Aja kaj se ti?e porabe je pa tak v to, ki sem jo zdaj popravljal pride not plinska in?talacija, ki jo bo vgradil moj kolega cena le te je pa 900?
No zdaj vsaj vem ?emu se moram izogibati pri sestavi tega motorja in pa pri prvem zagonu, da si ne delam nepotrebnega dela!
Ostalo je ?e nekaj malenkosti za postorit in bo nared za nove kilometre
Avto je sicer v?gal takoj a po nekaj sekundah ni bilo ve? ne duha ne sluha o delovanju, po priklopo na diagnostiko je motor za?el ponovno v?igat aja no in pa po tem ko sma ?e mela 20i? sve?ke veni in ponovno not
Na zalost ni tak kot nek ?estak, ki ga imam vlo?enega, ko papriko, avto je zalaufal ampak je v okvari ena v?igalna tuljava, pol pa ?e ni konec!
Ohi?je bencinske pumpe je zrabljeno in v zelo nizkih obratih ne dr?i dovol tlaka (nevem sicer zakaj so delali tako glupost, da ima regolator pritiska v sameme keslu) :ne vem: tak, da bom imel ?e kr en lep vikend paket, do bom zadevi pri?el do dna!
Po drugi strani pa laufa motor zelo mirno tak za enkrat ostajam optimisti?en
Motor je vgrajen, in vsi deli, ki se nahajajo spodaj na avtu in motorju so speti, ju3 naju ?aka le ?e elektrika in en kup plastik, ki se nahajajo okoli in na motorju!
te?avam ?e ni konca, ko sm se pelu dons u slu?bo po AC sm jo po podlgem ?asu prtisnu ?ez 5krpm v 5. prestavi in je ma?ina takoj, ko je r?la do teh obratov za?ela trokirat, tak da sumim, da je neki narobe z VRIS-om. Kako je pa z ni?jimi prestavami pa ?e nism probu.
To vsekakor ni VRIS, prej kak senzor za temp. vode ali pa luftmeser, aja pa probaj se navadit in ob vsaki menjavi olje zamenjaj ?e filter in ne vsaki? drugi? kot dela?!
Aja pa ?e to, uporablaj ve?je filtre olja tako kot jaz saj pridobi? na pritisku olja v motorju!
Mislim, da ti ga je Bond preuredil v varianto GT, potrebuje pa kar nekaj ?asa, da se efekt pozna.
Tudi moj menjalnik se je pri 180.000 km za?el delati ve?jega Francoza, kot dejansko je (po sistemu kova?eva kobila je ponavadi bosa) in je nerado ?el v drugo pa ga je GT ponovno spravil v red tako, da se ne zatika ve?, niti ko je dokaj hladno.
O kak?nem GT-ju se pogovarjate? jaz bi tut probal, moj menjalnik pri 485000km tut ne ve kaj bi rad :ne vem:
?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.
Kako bi deloval?
Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.
Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.
Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.
Zdaj sicer ne poznam tega dodatka, ne vem ali se dolije olju ali gorivu, ampak kaj se ti?e porabe olja ima ta motor narejene prav posebej luknje v komoro skozi katere vbrizgava olje iz karterja direktno na rotorje!
Bom ju3 fotkal in pripopal sliko!
Pionirsko delo.
Ali bi se kak?en uraden M servis tudi upal opraviti tak?en poseg, ali bi raje prodali kar nov motor.
Kar tako naprej.
lp
Na mazda servisu ne delajo tega, ?e? da se jim ne spla?a oz. temu mo?akarju, ki mu delam avto so rekli, da se tega ne da naredit v navadni delavnici :ne vem: (?e nima? volje se ne da naredit ni?)
Iz kak?nega materiala so tesnila na vrhu trikotnih rotorjev, ki opravljajo funkcijo batnih obro?kov?
Naj bi bile iz nekak?nega "modelarskega gusa" ampak to je samo mnenje enega starejsega gospoda, ki je to lahko ocenil iz doma?ih poizkusov, za bol?e podrobnosti bi mogel dat v analizo, kar pa se ne spla?a, ker ?e bi malo po?ekiral po netu je ziher nekje napisano!
No kot ?e nekaterim znan "kao" V6 maister , sma se z kolegom odlo?la razstavit ?e en motor iz mazdine dru?ine - Vankla!
Sicer napreduje po?asi a bomo videli kam me bo pripeljalo, tesnila sem naro?il v ameriki (zahvala mojem dobremu prijatelju PLOKI-ju) saj so pri nas svinjsko draga, kar 1450?+.
Motor je vzet iz avta in pa ?e delno razstavljen, itak fotkam vsako potezo, ki se naredi na motorju!
No ve? napi?em in pripopam, ko bodo znani rezultati komot in ostalih stvari!
AJA! Vsak nasvet prav pride, tak da se priporo?am!
Ti lepo zamenjaj filter goriva, vzami narazen v?ig in mu ??isti vse kontakte saj se s ?asom naredijo na njih kot ene "zobne" obloge in to pripomore k zelo slab?em delovanju motorja to velja tudi za prstan na v?igu, kaj pa se ti?e senzorjev na glavni gredi in odmi?nih je pa tak (ne vozi? renoja), to ?e dela - dela, ?e pa crkne pa mi verjami da se nebo? ve? premaknil z avtom!!!
Kaj se pa ti?e cevi, ki so speljane od luftmeserja naprej morejo biti vse 100% zatesnjene saj vsaka najmanj?a sapica ki jo motor potegne mimo merilca zraka pripomore k nenatan?ni me?anici zraka in goriva! (tak nekak bi naj bilo) :ne vem: ti pa lahko kak drug mojster, ki sa na to spozna kaj bol podrobno razlo?i!
tut ?e se jaz ne spoznam na avte ti lahko povem, da se v mazdi mx6 pri?ge to?no tak?na lu?ka, ko mi je naprimer crknil altenator oziroma se je snel jarmen.
Aja narejena ja bila za evropski trg!!!
Opa, ?e nekaj, na mazdi x9 pa se je pri?gala tak?na lu?ka, ko mi je crknil mbs senzor!!!
ABS senzor pa preveri? tako, da vzame? multimeter ali om meter, in jih zmeri? na konektorjih kjer so priklju?eni, vsi morajo imeti enako opornost.
Ampak to je zaj samo moja teorija in moja mnenja ampak pazi kak jo bo? vzel saj jaz se namre? NE spoznam na avte.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No problem je v tem, da avto dela normalno pol pa kot bi mu vzel stran turbino in za?ne kadit ?rno!
Jaz sumim egr! Se motim?
Tester ne poka?e ni?!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani