Bi se dalo ta dva injektorja dobiti na test. Poskusil bi jih z enim bondovim sprejem spraviti v pogon. Gre zgolj za test bondovega proizvoda, ki ima izjemno prodornost, poleg tega pa ?e ?isti in ma?e. Marsikatero blokirano re? je ?e spravil v pogon, mogo?e uspe tudi ta dva injektorja. Predpostavljam, da je osovinica, ki odpira dostop goriva do ?obic (luknjic) na injektorju zavirana v delovanju.
?e je to res kar so ti povedali pol mora imeti tvoja MAzda bohvedi kolk prevo?enih al je pa nekdo neko sranje not tankal... kakega slabega kurilca al je bil pa kje filter preplozan :ne vem:
ne, turbina je vsekala in je olje pri?lo noter...zato fu? injektorji...mo?no pa tudi da ima avto velik prevo?enih...
A so tista dva, k sta bila za na odpad zadr?ali???
so mi jih vrnili...seveda niso upali ne vrniti, saj sem znorel ko sem ?el po njih(po predhodnem dogovoru), ker je natanko takrat ?ef odpeljal klju?e v nem?ijo in smo stali pred njihovo delavnico in se gledali...saj nismo mogli noter vrgel bek 3 ure vo?nje in goro ?ivcev...
pa je rekel da bo poslal, seveda sem zahteval tiste nazaj, ravnotako vse dele, ki so jih zamenjali, saj so me olupili za 600?...zamenjanih delov ni bilo...tako da je ?ist mo?no da sem dobil samo druge rabljene kupljene v nem?iji, ne pa tudi obnovljene, kot je bilo re?eno...pa zdaj si ?e ni? ne morem pomagat...
je pa res, da se je vse skup menil fotr, ker sem bil v tujini...jaz bi se zmenil samo za obnovitev po?enega...ostale bi pustil pri miru...
mehanik mi pa je itak rekel, da avto ne bi ?el normalno, ?e bi bili injektorji fu?...oz. bi se moralo nekje poznati...ampak spet ne morem vedeti, ker sem imel prej not 3 stare+1 napa?nega... ma jebi ga, zdaj u glavnem lavfa...vsaj neki
no zdaj je avto porihtan, pa sem malo pozabil na forum
za tresenje in ropot so bili krivi injektor(ji)...
dal sem vse obnovit oz. vsi so bili fu?, 2 se pa ?e obnovit ni ve? dalo, tako da zdaj avto gre kot se spodobi...
druga?e pa mi je ?udno vse skupaj, dal sem jih testirat in je tip rekel da sta 2 totalno zabita in da se jih niti obnovit ne da...na ?alost pa sem bil v tujini in se je vse skupaj menil moj fotr in so ga o?itno dobro prepri?ali oz. za moje pojme nategnili... meni osebno je bilo sporno to, da so po testiranju 2 takoj "popravili" in zato zahtevali 300? brez da bi za mnenje poklicali in karkoli vpra?ali...
EJ kaj fanta tolk prepri?ujete glede olja ?e si ne da dopovedat! pa naj gre v Hofer pa kupi olje v akciji ter ga nalije v motor mogo?e pa kak?en dan res ne bo ve? klepal potem zna bit pa ve?no popolnoma tih motor! Bo ?e najbolje!
Dexelia je Mazdino olje narejeno posebej za motorje z DPF!
Pa ne delam reklame!!!tudi jaz bi najraje dobil zastonj olje pa ga vlil noter ?e bi ?pilalo potem, samo kaj ko to ne gre!!
Vpra?ajte koga ko ima bencinarja glede olja!vse drugo skurijo razen Castrol (pa ?e to mora bit vsaj 5W40)kaj ?ele kaj druzga!
Sre?no 2011 vsem!!!!!!!!
pa jaz nimam DPF-a, pa kaj nekaj nabija? o Hoferju...jaz sem imel noter zdaj Castrol, mehanik ga mi je mo?no odsvetoval, je rekel, da je ?e videl ogromno razdrtih motorjev, ki so imeli Castrol noter pa pravi da so bile veliko kje vidne sledi klenkanja...pa? u glavnem Castrol je sranje...
vpra?aj ?e se da kaj obnovit, oz. zamenjat dele...
da se obnovit ja, to bom tudi naredil...samo problem je, ker sedaj so prazniki...pa tudi ravno blizu mi ni...pa? bom raje peljal sam, da se fiksno za ceno zmenim...
druga?e pa je karter dol, cedilo pa je odli?no, zelo ?isto...
je pa le?ala v karterju ena "?pena" kar pa seveda ne pomeni ni? dobrega...tako da bo preveril le?aje...
samo zadnji? je mehanik rekel da ?e so le?aji fu?, da zelo ru?i...oz. pravi da tudi zvok ni isti kot moj...
Oprosti samo ne morem se ve? zadr?at, s tabo nekaj ni vredu, ?lovek povedal sem ti kar se ?tevilk ti?e, pa tudi povedal sem ti da kabel ki gre na ?obo je tud pomeben, pa tud ?e je dolg samo 5 cm. Pa vsakemu mehaniku, tud ?e je navad ?alabajzar mora bit jsno kar se ?tevilk ti?e, vedno morajo bit enake.
Samo ker ti o?itno res poslu?a? in bere? nasvete in predloge si na to poozabil, in si se samo za pomnil "Vsi so enaki!".
sam neki...jaz sem te vpra?al, ?e so injektorji enaki za 120 in 136 ma?ino, ti si pa napisal vsi so enaki!
torej niso vsi enaki, nikakor...na 120 in 136 pa nikoli ne bo? najdo iste ?tevilke...pa niti na dveh 136 isti letnik niso enake ?tevilke...tak da isto ?t. je nemogo?e najti.
fora v kablih je pa samo v upornosti-preverjeno na mazda servisu...
no, danes bil pri majstoru, pravi da po njegovem je kriv ravno injektor...
dobil sem istega, a ?tevilke se ne ujemajo, pa sem se malo pozanimal za rabljene pa nima nobeden injektorja z isto ?tevilko...a kdo ve v ?em je fora teh ?tevilk???
ker mi je bilo povedano tudi tu na forumu da so vsi injektorji isti? kar pa? o?itno niso...
ni? te ne stane da da? notri Dexelio - izklju?no zato da bo? pri morebitni napaki izklju?il olje!! Daj avto porihtat na nulo, in ko bo pa lahko naslednji? da? notri kaj drugega
?e pa ?e, pa daj motul
dexelia ne bom dajal notri, ker ne verjamem, da je vredno tega denarja...
bom dal torej motul, ali lahko pove? to?no katero motul...oznake pa ?e ma ?e kako ime zraven, tako kot npr. castrol softec txt?
no danes gre karter dol...zamenjal mehanika dobil za moje pojme najbolj?ega dale? okoli...sedaj mu lahko avto 100% zaupam!
zve?er poro?am kako je s cedilom...
veliko sedaj prebral po forumu, pregledal vse teme (bral tudi angle?ki forum)
pa zasledil, da bi lahko mojo ropotanje povzro?ala tudi moja zamenjana ?oba...a je mo?no, da tudi trese zaradi ?obe...danes karter dol+pregled oz. zamenjava ojni?nih le?ajev, nato pa na original servis in priklop na ra?., da vidimo ?e bo kaj pokazalo+u?enje ?ob...
mehanik ima ?as ?ele popoldne, me zanima kaj bo on porekel...poro?am...
tudi podlo?ke injektorjev sem zamenjal zaradi vas...zaradi prebranega, zaradi va?ih nasvetov, druga?e jih ne bi
olje imam seveda pravo, servis narejen takoj po nakupu (torej je olje novo)...pa ja nisem ?alabajzer! dexelia pa nikakor ne bom nalival noter...
NI RES da si ne dam kaj dopovedat, samo bojim se, da ?e bom dal spucat cedilo, da nebo kaj bolje...zato bi rad sli?al ?e kak?en predlog, mogo?e je imel kdo isti problem...
logi?no mi pa je, da ?e je pred okvaro turbine bilo vse OK, sedaj pa ni, da se je nekaj zgodilo...
dvomim da bi avto tudi treslo zaradi zama?enega cedila???
pa ropot je vedno, tudi ko je ma?ina ogreta...res pa je, da se pri hladni bolj sli?i.
ok najprej ne se vozit vec, ker lahko da se ne bos vec s tem avtom
najprej pucat cedilo (pred oljno pumpo) potem menjaj olje..probaj dat kaksno kvalitetno olje (moji recimo castrol bolj lezi kot valvoline)
dejstvo je, da ko je turbina vsekala, je olje pri?lo v motor, tako je motor ?el v obrate in mi je to tudi povzro?ilo po?en injektor, zato tudi moj mehanik sklepa, da je dro?nik na tistem cilindru zabilo skupaj...
tako, da motor ima 100% neko mehansko okvaro, ali so to le?aji, dro?nik, ali pa vztrajnik...saj se nekaj sli?i...
treba najti enega obvlada?a mazd oz. common rail sistema.
o?itno meni moja mazda ni nikakor usojena...problemi se kar vrstijo
kot sem ?e povedal mi je ?la turbina+injektor....vse zamenjano , sedaj pa nove te?ave...
prva te?ava: ropot-mehanik pravi da je dro?nik, ropo?e (po?teno) med 1000-1500 obrati+opazil tresenje, (jaz ciljam na injektor-ampak to verjetno ni), sem pa prebral da so mogo?e ojni?ni le?aji, sploh ker je avto ?el v iberture...kaj menite? v primeru da so le?aji ali takrat prihaja do tresljajev-tudi samo med 1000-1500? od 1500 naprej je vse ok, avto pa tudi gre ko sulica.
2.te?ava: lu?ka za olje-?el na poizkusno vo?njo, torej poln gaaaas, nato obstojim in za?ne lu?ka utripat, pribl. 5x na sekundo...ko odpeljem naprej lu?ke ni ve?...poskusil 3x zaporedoma-vedno isto... ?e vozim normalno ne duha ne sluha o kak?ni lu?ki...
avto imel na ra?. in ne najde nobene te?ave...a res je, da nisem bil na uradnem servisu...
prosim za pomo?...pa upam, da bo ?imprej pri?el ?as, ko ne bom ve? rabil odpreti nove teme
jures; Avto bom uporabljal za vo?njo v slu?bo, 100km dnevno. Ker pa si vo?njo ob?asno delimo, prevozim tedensko okoli 300km, letno 17,000km. Glede porabe (tovarni?ka okoli 5 za dizel) nisem prepri?an, ker mazda (predvsem bencinarji) niso znani po var?nosti. Sploh ?e gledamo njihovega novega mal?ka, ki je prevzel ime Mazda2 (poraba okoli 7!).
mazdaman; v "porabi" so ravno te, novej?e mazde2, na trgu od 2008, jaz pa se zanimam za starej?i model Mazde2, ki izgleda kot enoprostor?ek (sodim med vi?je voznike).
In zdaj ne vem, ali so jih tako malo prodali (vpra?anje sem naslovil na Mazdo Slovenije), ali pa so tako odli?ni, da jih nih?e ne menja. Moja naslednja izbira bi bila druga?e Pegout 307.
Obema (jures in mazdaman) hvala za pomo?.
za 100 km v slu?bo in nazaj 3x tedensko, bi ti jaz priporo?il sigurno ve?ji avto in vsekakor dieselna...velikost pa vsaj 3, ?e ne kar mazdo 6, saj kot pravi? si vi?je rasti...moje mnenje seveda.
pa pazi kaj in kako kupi?, da se ne nategne? kot jaz
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani