Skoči na vsebino
Zavorni diski
Napisano

Plo??ice, ki so mehke, grejejo (in zvijajo)diske, trde jih pa hitro rabijo. Najbolje je kompromis.

Trde plo??ice znajo biti tudi zelo glasne, ko "zastru?ijo" v diske. Mehke so nesli?ne, ampak pregrevajo.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

 

 

Malo si preberte, plin se v motor dovaja pri tlaku do 1.5 bara, ko expandira, kr je prvo kot prvo v sesalnem kolektorju podtlak, se zadeva ohlaja, je tako ?

Plin je teko? pri cca 15 barih, v motor se vbrizgava v plinastem stanju, zato ohlajanja ni. Ohlajanje se vr?i samo pri prehodu iz teko?ega v plinasto agregatno stanje. Iz 1,5 bara sicer "pihne" na 0 bar relativno, ampak ni to kaka omembe vredna ekspanzija, ker je plin ?e prej plin.

 

Ro-Bi tebe bi pa vpra?al, motroe 2.3 DISI Turbo, oma vbrizg bencina direktno v cilinder, predelan na plin pa pred ventile, po tvoje bi tak motor moral crkint takoj po par 1000 kilometrih, pa ima na? uporabnik boj? ?e preko 100 kkm na plin pa niti ene same te?ave. :ne vem:

Avtomobili imajo sede?e ventilov in tudi ventile iz razli?nih materialov. Sede?i iz npr. berilijevega brona in ventili iz inconela , morda celo polnjeni z natrijem, zdr?ijo enormno ve?je obremenitve, kot klasika gus/jeklo. In morda ima 2.3 disi motor ravno zato, ker je turbo in ima te dele ?e tovarni?ko zelo obremenjene, narejene iz bolj?ih materialov in plin ne pusti tako hitro posledic (morda jih sploh ne).

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

V debati o plinu sem opisal to?no tale mo?ni scenarij. ?e je ventil pre?gan, je KRIV PLIN! Pa tega ne bo dokazal noben laboratorij, ker plin ni zjedkal ventila, ampak je ventil zgorel zaradi lastnosti plina- plinastega stanja.

Bencin se vbrizgava teko? in ko se vplinja, porabi ogromno toplote in zato hladi zgorevalno komoro z ventili. Plin tega prestopa agregatnega stanja nima v cilindrih in zato je tam temperatura vi?ja in ventili radi zgorijo, ?e posebej, ?e je nastavljeno na malo bolj revno zmes.

U?inek ohlajanja pri izparevanju lahko vsak sam sproba, da si na roko polije malo acetona in ker bo hitro spreminjal agregatno stanje (bo hlapel) , se bo na roki ohlajalo, kar se konkretno ob?uti. In to?no to se dogaja po vsakem vbrizgu bencina v motor.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.