Ravno opravil servis na 80k. Dele sem anbavil sam, pri ?emer sem enostavno prekopiral ?ifre potrebnih delov pri poobla??enem serviserju. Pri mehaniku pa pazi, da oblada mazdo. Moja izbira ni bila ravno posre?ena. Me je po servisu vpra?al koliko olja mora vliti v map?ino in kako se pri mazdi meri nivo olja (kot ve? dpf filtri potrebujejo posebno olje, merilno mesto pa je ozna?eno druga?e). Poleg tega mi ni resetrial ra?unalnika in mi je na prvi dalj?i vo?nji pri?ela utripati dpf lu?ka, nakar sem se nemudoma odravil na poobla??en servis in "kihnil" dodatnih 48,00 ? za priklop na ra?unalnik in resetriranje. ?e bo? le izbral nekoga, ki je zanesljiv in mu lahko zaupa?, je po mojem brez veze voziti k poobla??enemu...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ravno opravil servis na 80k. Dele sem anbavil sam, pri ?emer sem enostavno prekopiral ?ifre potrebnih delov pri poobla??enem serviserju. Pri mehaniku pa pazi, da oblada mazdo. Moja izbira ni bila ravno posre?ena. Me je po servisu vpra?al koliko olja mora vliti v map?ino in kako se pri mazdi meri nivo olja (kot ve? dpf filtri potrebujejo posebno olje, merilno mesto pa je ozna?eno druga?e). Poleg tega mi ni resetrial ra?unalnika in mi je na prvi dalj?i vo?nji pri?ela utripati dpf lu?ka, nakar sem se nemudoma odravil na poobla??en servis in "kihnil" dodatnih 48,00 ? za priklop na ra?unalnik in resetriranje. ?e bo? le izbral nekoga, ki je zanesljiv in mu lahko zaupa?, je po mojem brez veze voziti k poobla??enemu...
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani