Tudi jaz sem imel podobne probleme na M6 letnik 2003. Sem peljal k njim. Sklopko so popravili in sestavili nazaj.
Vse skupaj je pri?lo okoli 350?. Delo + porabljeni material. Priporo?am. Je veliko ceneje kot nov kompresor, ki ga pod 700? nisem dobil. Po enem letu dela ko urca.
zadnji?, ko sm bil na Gami, je beseda nanesla tud na ta DPF sistem. AMPAK, kolega, serviser, je razlo?u v tej smeri, ?e? da bi naj ?ez ta filter teklo olje (od motorja) oz. bi ga naj olje ?istilo in tako tudi ne potrebuje vzdr?evanja, kot npr. druge znamke.
Zanikal je vse v zvezi s nafto in tak?nim na?inom, kot je tukaj govora!
Kaj je zdaj res???
Je kdo slu?ajno na lastne o?i videl ta sistem ?
lp,
D
svetujem ti zamenjavo serviserja,takega ki se na stvar vsaj malo spozna,glavna napaka je v nekvalitetnem gorivu oz neprilagojenosti dizelskih motorjev na na?e gorivo "katero ustreza na?im standardom" v Sloveniji
jaz jih imam vgrajene naknadno v 5 ,moram napisati ,da so v 5 skoraj obvezni,jih priporo?am,meniso jih vgradili v mazdi v BTC, moti me le to,da je zvo?ni signal malo tih,vendar sem prepri?an,daje to sedaj bolje urejeno,skratka priporo?am,pobarvajo jih v barvo odbija?a
ali perete avto v avtopralnicah,tam ponavadi dodajo vosek,da se voda la?je spere,poiskusite odstraniti vosek s ka?nim topilom,mislim,da je glavna te?ava prav v tem,
.... samo da se nisi zmenil za nadomestni avto.... meni je poleti zjutraj nekaj "cukala", pa sem ji jo pustil na servisu in zahteval nadomestni avto... druga?e pa bi takoj poklical na MMS, ali pa ?e kam drugam..... ?e je v garanciji zahtevaj nadomestni avto, naj Mazda pla?a, saj je tudi ona odgovorna za napake.... dobro, ?e je ena napaka ?e ne re?em - se zgodi, vendar po toliko "letanjih" po servisih....
no, ?elim vse najbolj?e, da "zrihtajo" in potem spet veselo kilometrom nasproti......
ne pozabi poro?ati
Lp,
?al ga na servisu niso imeli - to sem vpra?al vodja servisa - kar je logi?no glede na kvaliteto mazde -imajo verjetno vse sposojene pa ?e jih je premalo.....
mogo?e bi bilo dobro napisati eno malo dalj?e poro?ilo na g James-a Muir, predsednika Mazde Evropa in ga seveda opremiti z fotomaterialom,kaj mislite?
no avto so mi v petek 2.11 porihtali,zamenjali so vse ?tiri sonde in avto spet dela tako,da sem naredil ?e 600 km in ?e zmeraj vse dela,kar se ti?e mehanika in servisa sem bil zadovoljen,seveda pa poro?anje sledi,saj se napake pojavljajo na cca 5000 km,no upam,da bo mir sedaj malo dlje trajal
Jaz imam interclassovo testno letnik 2005, nobenih problemov, narejen en upgrade pred letom dni kar tako, izra?unana poraba od 6,5 (?e kar po predpisih) do maksimalno 7,8 (Beograd - LJ, 100km AC gas 100% v poden, ostalo na tempomat 150-160, oz. manj v okolici Zagreba), lu?ka se ?e ni pri?gala, ima 37000km ... Ve?ina relacij je 20-30 km dolgih, 500 km relacij je bilo cirka ?etrtina...
Poraba se te?ko spravi pod 6 realno, nad 8 pa tudi, razen ?e nekdo nima nobenega ob?utka za vo?njo takega motorja, meni ima super karakteristike, se pa neha pri 3200 obratih v ?esti, pa? 110 konjev, ampak za te konje gre bolj?e kot 150 konjski bencinar v 90% voznih razmer in nikoli ni preglasna
Se pa bojim tudi jaz neznanja servisov, ko bo treba kaj konkretno postoriti, ne samo fakturo izstaviti.
nad porabo,se ne prito?ujem je pa? cca 7-8 l te?ko manj, ampak kvaliteta avta 0000000,en teden bom pa? imel pokvarjen avto domaaaaaaaaaaaa
... pa sem mislil, da so ti z zadnjo menjavo vse "porihtali" ....
Jaz bi se obrnil kar na g. Bezek-a pri MMS-u, ker to je ?e absurd.
.... malo nas obve??aj, kako bo sedaj potekalo in kdo bo kriv.....
Lp,
bil na servisu v BTC ,ra?unalnik pokazal,da so dve sonde lambde fu?, vendar jih bodo zamenjali v petek ko pridejo z Avstrije,pa bo spet en izlet v servis.....
A ko se ti lu?ke pri?gejo, gre avto normalno ali mu zmanjka mo?i? Ne vem ampak jaz, ?e bi imel dovolj ?asa bi vsaki? klical MES pa naj pridejo pome.
ko gori oziroma urtipa DPF avto izgubi mo? in ne gre ?ez 2500 obratov,kar pa zadeva MES oni ti po?ljejo avtovleko- pogodbeno vendar gospoda med vikendom ne delajo v servisih tako da si bos do ponedeljka ,?e se ti to zgodi med vikendom,pa ?e sam se znajdi kako bo? pri?el po avto na servis,med vikendom ko kli?e?
danes so se mi ponovno ponovno pri?gale vse tri lu?ke na armaturi (DPF,MOTOR ,IN ZA ZDRS)
J...... MAZDO 5 IN TISTEGA KI SI JO JE ZAMISLIL, ponovno bom moral na servisu v BTC razlagat,da so se mi je pri?gale lu?ke na avtocesti in ne na kratke razdalje pri?gale so se mi po cca 50 km vo?nje in zopet vse naenkrat, to se mi je ?e zgodilo pred enim mesecem ,vendar so potem ko sem avto ugasnil ?ude?no ugasnile tudi vse tri lu?ke(vse imam posneto,od zadnji? in danes) VRSTNI RED PRI?IGANJA JE ABSOLUTNO DRUGA?EN KOT PI?E V KNJIGI!!!!!!! SAJ SE PRI?GEJO VSE NAENKRAT.
skratka nisem ?e imel slab?e krtine od Mazde 5,prevo?enih 66000 km,leto in pol ,po?rla ?ivcev za 10 let naprej.
torej....KAJ MI JE STORITI...........????????????
ojla pa sem spet tu,ponavljajo se napake
danes so se mi ponovno ponovno pri?gale vse tri lu?ke na armaturi (DPF,MOTOR ,IN ZA ZDRS)
J...... MAZDO 5 IN TISTEGA KI SI JO JE ZAMISLIL, ponovno bom moral na servisu v BTC razlagat,da so se mi je pri?gale lu?ke na avtocesti in ne na kratke razdalje pri?gale so se mi po cca 50 km vo?nje in zopet vse naenkrat, to se mi je ?e zgodilo pred enim mesecem ,vendar so potem ko sem avto ugasnil ?ude?no ugasnile tudi vse tri lu?ke(vse imam posneto,od zadnji? in danes) VRSTNI RED PRI?IGANJA JE ABSOLUTNO DRUGA?EN KOT PI?E V KNJIGI!!!!!!! SAJ SE PRI?GEJO VSE NAENKRAT.
skratka nisem ?e imel slab?e krtine od Mazde 5,prevo?enih 66000 km,leto in pol ,po?rla ?ivcev za 10 let naprej.
na ?alost ?e en siromak s tovarni?ko napako za katere mora sam pla?evati grehe mazde in hoditi po trnovi poti dokazovanja ,vendar upam,da mu bo le uspelo dokazati zmotljivost tudi pri mazdi
a je kdo razen mene ?e podvomil v kvaliteto mazdinih stekel,oz zakaj isti brisalci na drugih znamkah pa bri?ejo u redu ? tudi na moji mazdi brisalci delajo meglo.
glede na moje poizvedovanje po razli?nih servisih sem pri?el do spoznanja ,da je v Mazdo 5 vgrajen grelec kateremu ni pomo?i,kar se ti?e nadgradnje, njegova zapletenost ,pa? presega znanje mazdinih serviserjev v Sloveniji,ne vem kako je v tujini,ali ima kdo izku?nje?
vgrajen ima grelec prav tako priznanega proizvajalca EBERSPAECHER,kateri je bolj znan po vgradnjah v avtodomih,vgrajuje pa jo pri nas podjetje BEJA d.o.o. lj-?martno,tel, 362 57 77,fantje na servisu so zelo prijazni,vendar pa me je odvrnila cena katero pa sem prepri?an ,da diktira Mazda -cca 290.000,kar je ob?utno preve?. na webastu pa ponujajo svoj grelec za 360.000 SIT kar je pa sploh absurd,
zanima me ali je ?e kdo vgradil uro ali daljinec v mazdo 5, ker vem da je v mazdi 5 vgrajen grelec drugega proizvajalca kot pri ostalih mazdah -tam je vgrajen webasto grelec in ga je mogo?e nadgraditi pri serviserjih Webasto in ni potrebno,da je ravno na mazdinem servisu, saj se vgrajuje Webasto za prvo vgradnjo in garancija velja ?etudi ni vgrajen na mazdi ,to omogo?a nova evropska zakonodaja ,po kateri mora mazda priznati garancijo za del kateri je bil vgrajen del pa ?eprav na drugem servisu npr fiatu , del kateri se vgrajuje pa mora biti tak kot ga vgrajuje mazda in mora garancilo priznati tudi mazda ?eprav ni bil vgrajen na mazdinem servisu, s to evropsko zakonodajo je prepre?en monopol servisov,saj si prej moral v ?asu garancije samo pri njih ?e nisi ?elel ,da ti garancija preneha,
no kar nekaj ?asa je minilo od zadnjega pisanja ,?eprav se mi lu?ka DPF ?e pri?iga pa se mi tudi ugasne pravilno, tako kot pi?e v knjigi,nalo?ili so mi tudi nov software ,vendar pa se mi lu?ka ?e ob?asno pri?ge in ugasne ,opazil pa sem da avto sedaj pospe?i ?e pri 1500 vrtljajih ,prej je bilo to 1800 pa tudi poraba je malenkost manj?a ,prevo?enih imam cca 30. 000 km
saj se ne prito?ujem nad navorom ,ta je dovolj mo?en,moti me to ,da je nad 3000 obrati poraba nenormalna za to kar motor nudi,ko se navadi? ?e kar gre, kar pa se ti?e DPF pa so moje kritike neomajne,s tem ,da sem jaz pri polni vre?i p.... za unga zagrabu,?al :ne vem:
se strinjam,da gorivo ni povsod enako vendar gorivo odgovarja zahtevanemu standardu v dr?avi ,verjetno zahteve niso tako stroge kot drugje v EU,zato je logi?no ,da bi moral biti tudi avto narejen tako da ga mu ta kvaliteta ustreza ?e pa ne, pa ga pa? (avto) naj ne prodajajo ?e mu na? standard goriva ne ustreza, po letu 2009 naj bi bilo dizelsko gorivo kvalitetnej?e in usklajeno po vsej EU.
tole je bil pa res kri?ev pot(Prebral cel topic). Upam, da je sedaj vse OK.
Imam tudi Mazdo 5(110). Naredil 17k km. Zaenkrat vse OK. Sem jo zadni? stisnu 205km/h tko da upam, da je filter ?ist. Sicer sem sedaj ko imam diesel nehal tankat na Petrolu. Tankam Agip. Sem nekaj bral tu na forumu, da ta novi diesel na Petrolu ni ravno to za kar ga imajo.(To ?e sedaj to?no ne vem, bo treba kak?ne resne ?tudije prebrat).
Sedaj res razmi?ljam, kateri servis bi bil najbolj primeren. Upam, da so se tu na Cosmosu kaj nau?ili. Kot sem sli?al naj bi bili oni nekje najve?ji "znanstveniki."
Kot ste napisali vam poraba ka?e liter ve? kot dejansko. Meni tudi. Kot mi je znano to na servisu z lahkoto nastavjo.
Vsi lepo pozdravljeni.
kljub temu,da upam,da je tovarni?ka napaka odpravljena,se nebi ve? odlo?il za nakup dizla saj poraba pri petici ni tista kot pi?e v tehni?nih podatkih in se giblje med 8 in 9 litri,kar bi pri dana?nji tehniki bilo lahko za 20 ali 30% procentov manj, pa tudi zelo me moti da avto vle?e samo med 2 in 3 tiso? obrati vi?ji obrati so zgolj pobo?na ?elja saj v ?esti prestavi ne dobi? ve? kot 3200 obratov, kar pa se ti?e pri?iganja DPF lahko re?em za mazdo le tri besede : SRAMOTA ,SRAMOTA IN ?E ENKRAT SRAMOTA , da obrazlo?im:dovolj je ?e,da avto parkrat prepelje? in se ti lu?ka pri?ge. mislim,da je vsega kriv software kateri hladne pline ?e enkrat po?ilja na izgorevanje,ali povedano po doma?e kar za ven ni dobro ni dobro niti za not,?e im manjka znanja,prehitro dajo ven nekaj kar ni preisku?eno, prevo?enih imam 24.800 km zato lahko govorim iz izku?enj z mazdo 5,mislim,da je nujen popravek softwara kateri nebo ve? dovoljeval ponovno se?iganje plinov saj s tem slabi izgorevanje in pa avto bi moral vle?i tudi pri vi?jih vrtljajih,kar pa sedaj ne,lep pozdrav vsem
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e kdo potrebuje rolo za mazdo 5 l.2006 imam nerabljen rolo..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani