Takole na u? bi rekel da je prva malce slab?a, vsaj po korekciji vbrizga, kjer je ?ez vrednost 1.0. Zdej, a je to ?e dovolj, da avto zaradi tega cuka pane vem. Na netu sem bral, da ?e so vrednosti 2, 3 ali celo 4 da to je ?e kriza.
ta vrednost se je z u?enjem popravlja ?koda da nism ?e zadnjih popravkov meril bile so pa okol 0.3 - 0.6 nevem katere minus in katere plus
Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).
P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.
Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.
Lp Tilen
Mogo?e bodo mojstru pomagale tudi moje slike...
pred u?enjem ?ob
po zadnjem u?enju
Avto k je segret malo bolj?e laufa k je pa mrzel pa ?e vedno cuka ko se rahlo pospe?uje oz. je avto malo obremenjen (ve?ja obremenitev normalno vle?e)
Za windows je free, android je demo free (preveri? povezavo), lite je 5? ampak ni servisnih funkcij, lahko samo bere? parametre (baje). Aja program je pa Forscan.
evo, neki tazga mam jst sam da mam pr 35 4 ?obo v minus.... ga bom popoldne prklopu na tester pa prpopam sliko... morm zrihtat avto se bli?a spt en "roadtrip" s familijo pa ne bi rad kje ostal...
Daj s forscanom poglej kak?ne ima? vrednosti pri ?obah in magari pripopaj tukaj.
Ostali podatki so kar v redu, koliko ima? prevo?enih? Pri meni dela regeneracijoa na ccan 450km, imam pa mestno oz. primestno vo?njo trenutno. Torej sva tam tam. Reset all adoptions sem tudi jaz ?e preiskusil, traja pa nekaj ?asa, da se potem sam nau?i nazaj na neke konstantne vrednosti. Zato je to kar si rekel, da je bilo ?e slab?e, pomoje ?isto normalno.
Sporo?i vrednosti ?ob, da vidimo kako in kaj.
Na?alost ne morem ker mi je prenosnik crknu
vem samo da je blo pri 35 vse tm okol 60 sam ?etrta je bla -, pri najvi?jem tlaku pa mislm da so ble vse v -
Bat ti ne bo kar tako zluknalo. To mora bit ?oba ?e ornk fu?. Kak?no ima? pa porabo, je kaj posko?ila v zadnjem ?asu?
Pri meni, se je po menjavi ?obe poznalo cca pol litra, je pa ?oba ?e ornk klenkala, je bilo pa to pri 2.0 motorju.
Jaz bo probal s kalibracijo ?ob, potem pa dalje ..kak u? bi vrgel na dpf, se pravi na koliko kilometrov se ti dela regeneracija itd..
S for scanom sm naredu kalibriacijo 2x in ni? bolj?e, nato sm naredu "reset all adaptions" pa j blo ?e slabi, poraba mislm da j dokaj normalna (pred dnevi tankal polnega pa mam mal ve? k pou ?e in sm naredu 450km) za 30 km na dan 50% mestne 50% relacije.
Regeneracija se mi dela, po forcanu na cca. 400km, res pa da je bla spro?ena prisilna.
Zdej mi je pa prenosnik crknu in nemorem ni? ve? ni? delat
Zdravo, imel bi tudi jaz vpra?anje za mojstra pelka; in sicer me zanima kaj bi bilo narobe kak?en bi bil stro?ek popravila ter ?as popravila (sem iz dokaj dale?). Situacija je ta: mazda6 2009 2.2d 125km s 250.000km cuka. cuka pa tako da ko je mrzel od 1000rpm naprej pri malo ve?ji obremenitvi (klanec konstantni gas) se sli?ijo tudi malo ?obe zvok katerih se spreminja. Ko se avto segreva se tudi obrati pri katerih cuka vi?ajo (nekako tako kot da avto ne bi vedal ali naj vle?e ali zavira). Ko je motor segret in ko ga pohodi? avto potegne normalno (mogo?e za 0,5s zamika) pri po?asnem pospe?evanju oz. lahki obremenitvi cuka nad 2000rpm pa tja do 2500rpm. V?asih k se ustavim na semaforju so obrati na 800-850 nekaj sekund in nato padejo na 700, ?e imam sre?o na 725. Zanimivo je pa to da to se ne dogaja vedno, v?asih avto dela normalno. ?e pa ?e cuka in je ogret, ga ugasnem in ponovno pri?gem in je malenkost bolj?e. Ko pa avto zjutraj pri?gem se kake 15s lovi (ne obrati) ampak take ?udne zvoke spu??a (normaln zvok pod zauhom in tak pridu?en zvok).
P.S. naj bi bile ?obe ampak vseeno bi jih najprej probal ro?no nastaviti ?ele nato menjati.
Hvala za posredovanje vpra?anja/situacije in za odgovor.
jst mam na m6 po predpisih napolnjene gume in ni vodit nobene obrabe na robovih. Res pa da nisem nek "ken block" in pa da sem menjal vse roke, stabilizatorje, kon?nike,.....
Druga? pa glede pritiska v pneumatikah, ?e je pritisk prevelik se vidi na obrabi sredine, ?e je pa premajhen pa OBA roba pobira. (carbible press)
Za pobiranje enega od robov je mo?no toe in/out oz. camber.
Da si ?e jst mal temo sposodm. Zanima me kako se mora obna?ati lu?ka za airbag v sredinski konzoli. Zanima me zato ker ne upam malega v lupinci postavit na prvi sede?, zato ker pri meni se ob v?igu lu?ka v?ge in nato ugasne; bodisi je sede? obremenjen ali ne.
tako, da ponovno obudim temo... skratka mazda ima ponovni problem z elektriko..... problem je v napeljavi oz. alternatorju oz. nimam pojma!
Prosil bi nekoga, ki se spozna na avtoelektriko, ?e mi lahko na ZS napi?e mobitel ?tevilko in mu preko telefona razlo?im problem, ker je za na forum predolga zgodba.
Ti trese tudi pri speljevanju? ?e ja, zna biti kaj na vztrajniku, ?e ne, pa preglej ?e nosilce motorja oz. stabilizator motorja ki je med menjalnikom in karterjem na spodnji strani vozila.
Pr dizlu je to najve?krat EGR ventil, ki se zatika, lahko se ga spuca in lahko se ga blindira pol bo? videl kaj bo.
da ne odpiram nove teme bi kar tukaj vpra?al. Zanima me, ?e je to normalno, da je po ekspanziski posodi in okol EGRja vse popikano ?rno. EGR sem s?istil iz preventive.
Probaj za foro zamenjat rele. Jst nisem mel rezerve in sem ga zamenjal z relejem zadnjih meglenk.
Spredaj odpri ?katlo, poglej ker je in ga zamenjaj. Proba? lahko.
LP
Super, tole bom probu.... Zanimivo pa je, da v?eraj ko sva ?la s punco na izlet, klima delala (po 20km), nato pa sem ugasnil avto, ki je nato uro in pol stal na soncu. Ko sem pri?el v avto in ga v?gal, se je klima takoj vklopila.
Klical mojega mehanika, da bi se naro?il za menjavo stikala, pa me vpra?a zakaj. Odgovorim mu, da se mi klima vklopi v?asih po 5min vo?nje, v?asih 20 in v?asih takoj. Reku je, da ?e pol normalno hladi in se kompresor ter ventilator normalno vklaplja in izklaplja, potem ni hin senzor. Mo?no je, da ima klimatska naprava previsok ali prenizek pritisk v napeljavi. V obeh primerih stikalo ne vklopi kompresorja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A mogo?e kdo ve kako se da to stestirat, ?e je res egr?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani