Zanima me,?e ?e imate izku?nje s Hermanom iz Kranja,kak?ne imate!?!? :ne vem: :ne vem:
?e ima? v mislih tega iz Mlake, kateri ve?inoma ?raufa honde, potem ti svetujem da ko dobi? avto nazaj, pelji ?e k enemu mehaniku da preveri ?e so vsi ?raufi tapravi in dovolj zategnjeni Poleg tega preveri kaj vse je bilo "zamenjano"...
?e ti bo menjal plo??ice in diske, pazi da ti ne odpade kak?en "aftermarket" vijak ki dr?i zavorno ?eljust (govorim iz lastnih izku?enj), ker ni prijetno da se ti nekje na drugem koncu slovenije ?eljust zabije na disk.
Lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Notr vlij tisto kar je blo notri, ?e ga seveda ni preve? popilo, da ne bo? kak?ne poskuse delal in potem jamru da ti na veliko pije olje pa ?e kej drugega.
Lp
p.s. in ja, glede znamke olja je ?e VELIKO napisano po tem forumu..
Pri zadnjih zavorah ni receno da je zani? zica rocne potege, lahko da nagaja mehanizen in vam rahlo blokira, ko pa ve?krat stisnete nozno zavoro pa posledi?no zaradi tega segrejete zadnje zavore pa spusti.
.....
se podpi?em pod to, sem mel par tednov nazaj iste probleme, le da je levo zadnje kolo tak fajn ?vi?galo...in ja, nekaj je blo pri mehanizmu, sosed je samo neki premaknu al kaj je naredu in zadeva zdej laufa kot mora!
tak da prvo nej ti en mehanik mehanizem pogleda pol pa naprej po zajle ?e bo sploh treba...
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Na Parmovi v Ljubljani je trgovina Potokar in zraven mehanik Dolinar. Kakor koli ?e sodelujeta in ima? skoraj brezpla?no menjavo izpuha - garancijo 2 leti. Lahko pa samo kupi? izpuh Bosal pri njih ali pa v Evrotonu.
Lep pozdrav
Hvala za nasvet, ampak se mi zdi mal dale? v lj vozit avspuh menjat, ?e ga lahko doma v miru zamenjam...
Torej, izku?nje z Bosal ter Avtogalant, anyone?
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Zanimajo me va?e izku?nje in mnenje med izpu?nimi lonci znamke Bosal ter Avtogalant, predvsem vzdr?jivost...Ker je kar nekaj evrov razlike, se nebi rad nategnu in dal 30eur ve? ali manj da bom pol mel sranje..
Gre se pa za zadnji lonec.
Lp, g.
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Ker prihaja jesen in s tem de?evni dnevi, me zanima katere metlice brisalcev priporo?ate za vozilo M6.
kar se jaz spomnim je bilo na temo brisalcev ?e precej napisanega, samo iskanje je treba uporabit...evo par tem sem ti nalimal, lahko pa ?e malo pobrska? in bo? ?e kej najdu.
sam imam tastarga jaj?ka (323 HB), na kateri imam AeroTwine ?e od decembra 2007, in vse kar lahko re?em je to, da sem zelo zadovoljen z njimi, ker ?e vedno bri?ejo kot je treba in tudi glasni ?e niso..
naproti vsem ostalim brisalcem katere sem mel gor (champion, gumice na metre [bog ne daj tega gor dajat za 3eure, ker niti niso vredni tistih par kovancov],...)
lp,g.
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Sicer sem pa pri Fazerju tudi jaz dal ?iriti 106ko. Se je spla?alo, vsaj guma ni drgnila po blatniku.
tale slovenian style je pa gotovo najcenejsi
se je pred nekaj leti en sova??an spravu na podoben na?in ?irit blatnike pri fotrovem mercedesu, pa ga je na koncu lahko samo se k kleparju in licarju pelju
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
no ker nisem ?tromar bi raje prej tukaj povpra?al preden za?gem avto ali pa kak?no varovalko
zadeva je pa slede?a;
ker ni mogo?e dobiti nekih stranskih smernikov s takim okovom kot mora bit, mi je preostala samo ena varjanta, da vgradim smernik z druga?nim okovom.
sedaj?ni smernik ima ?arnico PY21W (skoraj obi?na ?arnica za smernik), ta ki ga pa imam namen vgraditi pa ima W5W [] (tista mala halogenka ki jo najdemo v parkirnih lu?eh, armaturki.. z dvema ?i?kama).
problem je v tem ima sedaj?na ?arnica 21 W, bodo?a pa 5 W.
no zanima me pa će bo tu nastal kak?en problem oziroma kak?ne so lahko posledice (skurjene varovalke, releji ipd,...) ?e vgradim to ?arnico?
p.s. kako kaj vplivajo ledice na utripanje (se kaj hitreje skurijo) =
lp, g.
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
pa je ?e kdo kej nabavlu v tej stacuni ?? par dni nazaj sem spra?eval za ene ?migavce za hondo - sem jim pisal mejl in ?e do sedaj ni blo nobenega odgovora (tak da mi je dal vtis kot da si je en gara?o spraznu, nabavil par sve?k in kak?no ?arnico in sedaj se pa ho?e it neko "spletno prodajo", obenem pa ?e mejla ne zna spisat...)... no to bo moje kratko mnenje o tej ?tacunci...
sem pa ?e enkrat povpra?eval pri olef-sp in je zelo hitro odgovoril...tak da se mogo?e spla?a ?e tu malo pogledat -- pa kot ti je svetoval Tich, imajo Lucasove plo??ice in diske tukaj : Klikni
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Ali pa ?e kdo ve za kako mazdo z istimi stikali, na odpadu, za dele....
LP
Martin
sem jih tudi sam iskal pred nekaj ?asa...in ti lahko povem da jih je prekleto te?ko najdt..
najprej probaj te ki jih ima? sedaj malo razdret pa spucat, ?e bo pa potem ?e vedno ista pesem, se zapelji v najblji?jo ?tacuno z avtodeli pa vzami univerzalna stikala in da? komu ki se malo na elektriko spozna da ti jih skupaj zve?e...potem pa samo ?e pilo v roke pa malo tisto plastiko pobrusit da bodo pasala notri in si na konju...
tako sem jaz re?il moj problem..
bbilder: ?e se ne motim so malo ve?ja stikala?? a ima tista gtjka ?e ma?ino notri, pa ?e si kej povpra?u za ceno..
lp, g.
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
to teko?ino ki jo mam doma je ?e zaprta, ampak predvidevam da jo je premal (sam okol pol litra)
plo??ice so pri krajeh ?udno pojedene ja (pojma nimam zakaj se to zgodi..)
diski so pa tudi mal ?udn pojedeni pri krajeh :ne vem:
evo jih - ne morem druga? slikat ko so na avtu gor..se pa vidi kako so ?udni pri krajeh, na notranji strani ?e dobr pogleda? so mal ven izbo?eni in to je pomojem vzrok za take plo??ice bo treba mal pobrusit da bodo ravni..
?e rezervni diski - tisti k jih mam na avtu majo mogo?e pol milimetra manj mesa..mehanik reku da so skoraj novi majo pa isto ?udne robove (izbo?ene), samo ne tok kot tisti prvi..
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Upam da ne odpiram ?e ene odve?ne teme, kar sem jaz iskal nisem ni? najdu v zvezi s tem...
torej..imam en majhen problem..
kak?en teden nazaj sem se odlo?il da bom menjal sprednje zavorne plo??ice, ker mi je gospod na tehni?nem pregledu povedu da imam plo??ice ?e bolj proti koncu..
..in sem se lotil jih zamenjat, od?raufu kolo, na ?eljustih od?raufu ?e tista dva vijaka in ?e sem imel en del ?eljusti v rokah (simpl ko pasulj sem si mislu), odstranil ?e tiste 2 kajle ki dr?ita plo??ice, izvzel plo??ice, vzel v roke cvingo (tisto mizarsko) in stisnil bat da bom la?je nazaj gor nataknu nove plo??ice..
..vstavil nove plo??ice in ponovil vajo v obratnem vrstnem redu..zame ko je blo prvi? je blo to pribli?no urco dela za obe strani..
..krasno sem si reku, se probam peljat par metrov pa mi stopalka za bremzo samo pumpa v prazno in ni? ne prime..
seveda panika , kli?em kolega kaj je za naredit, pove da bo treba zrak ven spustit..
petkrat mo?no pohodit stopalko potem pa do konca pritisnit in dr?at, potem pa od?ravfat vijak pri ?eljustih da malo zraka in olja ven ?pricne, in to ?e 3x ponovit (na levi strani projekt uspe?en, na desni pa je bil vijak tako pojeden da prvo malo probavam s klju?em ?t.8 - ni ?lo, se vrti v prazno, vzamem v roke ?ubler in
izmerim, premer 7,5mm?!?!? , vzamem v roke klju? ?t.7 in ga zbrusim na pribli?no 7,5mm [2ure dela ] pa je blo ?e vedno isto, vse ?lo v prazno..), in sedaj mi desna stran zelo zelo slabo prime...ampak to se bo v sredo u?timal (bo probu mehanik z rorcangami od?raufat in drugega dat, ?e ne pa odbit vijak, povrtat, vrezat navoj in novga dat)
----
dost nakladanja, zdej pa par vpra?anj za vas
1- zavore
1-1- Ali je mo?no da je poseben klju? za spu??at zrak iz bremz [en mehanik mi je reku da je, drug pa da je ponavadi 7 ali 8]?
1-2- Koliko zavorne teko?ine potrebujem ?e jo ho?em zamenjat?
1-3- Katero zavorno teko?ino ? (doma imam eno od petrola [dot 4]- sivo-srebrna piksna)
1-4- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat teko?ino?
1-5- Kolega mi je reku da ni treba spu??at zraka ?e so bremze brezhibne?
---
2- menjalnik
2-1- Koliko olja gre v menjalnik?
2-2- Katero olje nalit v menjalnik?
2-3- Kje se ga sploh naliva/menja/izpu??a, vem da je en ?ep na prednji strani menjalnika (sta mogo?e 2? eden za izpustit ven, in drugi za nalit..)?
2-4- Katero orodje bom potreboval (brizge, kak?ne posebne pumpice..)?
2-5- Na koliko ?asa oz. kilometrov je priporo?ljivo menjat olje?
----
P.S. avtek je pa 323hb, l.90, 1.6l sohc
to bo zaenkrat vse in ?e vnaprej hvala za odgovore
Lp, G.
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
da? avto na kanal, spleza? pod njega, pol ma? pa na karterju (direkt pod ma?ino bi mogu bit) vijak, ki ga od?raufa? (prej si pripravi kak?no posodo ki zdr?i vsaj dobre 4litre) in nastavi? posodo pod to lukno da ne bo vse po tleh teklo [baje je dobro prej malo ogret avto da olje postane bolj teko?e in la?je ste?e ven]
ko se olje izte?e ven poi??e? filter, ki je ponavadi skrit nekje za ma?ino (malo bolj proti zadnjem delu avta, in kakih 30cm vi?je od karterja) in ?e njega od?raufa?..
da bo? la?je najdla ma? kle eno slikco kako nej bi zgledu
ponavad se filter bl te?ko od?raufa, in si pomagamo s tem klju?em na levi [ ta klju? uporabi? samo za od?raufat filter, ko pa daje? novega gor pa obvezno z roko zategnit da ga ne bo? po?kodovala s klju?em ]
nekako tako zgleda ta vijak na karterju (nej bi bil premera 19mm :ne vem: )
prvi del je kon?an, zdej pa samo ?e na?raufa? nazaj nov oljni filter (ki si ga prej kupla v trgovini z avtodeli ali bilokej..), zapre? ?e tisto luknjo na karterju (za?raufa? nazaj vijak) iz katere je prej olje teklo...in je stvar kon?ana
aja pa ne pozabit olja nalit v ma?ino (odpre? pokrov?ek na pokrovu motorja) in je to to...kak?no olje (jest v mojega dajem 10-40 in ga za?udoma po 8000km ?e ni? ni popil) ter koliko ga gre notri pa najdi v knji?ci ki si jo dobila zraven avta, al pa ?e bo kak?en lastnik mx-3jke povedu..
P.S. sem najdu kolk olja je treba not vlit
mx-3 1.6 --> 3,4 l
mx-3 1.8 v6 --> 4,8 l
lp pa veliko uspeha
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
te probleme sm tut sam imel - klu? na voznikovih vratih sem lahko vtaknu not, sam zavrtet se ga ni dal...
najprej sm probu na?pricat z unim silikonskim sprejem - ni blo n? bol?...
pol sm pa vzel mast, jo namazu na klju?, klju? vtaknu not v klju?avnico in to parkrat ponovu, zdej pa dela ko nova (edino sranje je k ma? pol klu? mal masten ko odklepa?, zaklepa?...)
vodila za ?ipe sm se pa danes spravu gledat ker komaj gor spravim ?ipe...vzel dol tapeto, pol sem od?raufu ?ipo iz vodil in jo tut vn vzel...vodila sem spet namazu z mastjo in vse nazaj vkup dal...mal razlike se pozna - ni treba ve? z roko prijemat ?ip pa gor vle?t so pa namre? na ?trom ?ipe...
uglavnem mast v roko pa udri po siromaku
lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Glede ogledal sem samo dodal moje mnenje, odlocitev je pa seveda tvoja
Glede tapiciranja pa, se zgleda nisva dobro razumela...Zanimalo me je kako dobim dol tisto blago, sej ni cez celo tapeto, samo na sredini tapete je tak pas priblizno 15cm visok in kake 40-50cm dolg, tam se mi ne zdi da bi bila kaksna pena spodaj, mene zanima samo kako bi dobil tisto stvar dol in bi pol skaj itak kar ?ez to blago napel in zadaj prilepil. Ker kar sem gledal to zadevo nisem nikjer opazil nobenih zaticev al pa kaj (ko sem mel celo tapeto oz. panel ki pride na vrata dol [pac ko smo stimali une stikala za pomik stekel]) in me skrbi da bo treba to zadevo kar lepo odtrgat dol ker se mi zdi da je samo prilepljena.
Upam da imava iste panele na vratih, cene pa ta odstavek kar preskoci
Pa se nekaj glede led diod, ok to vem da je treba v nekem takem razmerju to menjat, ampak me pa zanima kako ti pol to mislis not vstavit oz. fiksirat (pa pomojem je treba za led diode se upore montirat [to bo kak stromar bolje vedu kot jest])
Se ti mogoce kej sanja kaksne zarnice so notri v armaturki, tiste male 5watne halogenke ? Ce bom jaz se spravu te zarnice menjat bom gotovo raje kar modre zarnice nabavu da nebo polno dela s cinjenjem in vezanjem teh led diod, pa se kej znam skurit...
In se nekaj, mogoce ves koliko so mocne sprednje parkirne zarnice, koliko watne so, ter kaksne so to, navadne halogenke ko se jih samo vtakne notri in to je to (v mislih imam tiste ko so na nekaterih namiznih luceh)..
Glede tistega mo?ica za tabo, kaj pa ves, mogoce je pa imel slabe izkusnje z mazdo (ceprav dvomim ) in se je zanalasc prilepil tebi na rit, drugace pa upam da bos to cimprej postilam ker verjamem da je tesko gledat sesut avto pa se brez prevoznega sredstva si, razen ce imas celi vozni park doma
Lp in velik srece pri zavarovalnici
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Prvo kot prvo, velika pohvala tebi in tvojemu ocetu da sta avto tako lepo postimala, saj zej je pa ko nov, samo se emso ga mal zajebava
Ko si omenil da bos barval brisalce, me pa zanima kako da nisi pobarval se ogledal v barvo avtomobila ali je bilo to namenoma da ostane crno (ce bo slucajno kaksno bliznje srecanje z nasproti vozecim avtom...)
Ko bos pa menjal zarnice z ledicam v armaturki bi blo pa tudi lepo ce bi kaj poslikal in zraven kaj napisal, ker imam tudi jaz to v planu nardit nekje v bliznji prihodnosti, prav tako ko bos tapiciral tapete na vratih ce bos povedu kak si dobil tisto blago dol (je to nalepljeno, al je kaka fora da gre to dol), ker tudi to mam jest namen delat na svojem samo da bi dal namesto rdece modro usnje gor..
Drugace pa senkrat pohvala in nice work kolega
Lp
"It is not necessary to change. Survival is not mandatory."
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?e ima? v mislih tega iz Mlake, kateri ve?inoma ?raufa honde, potem ti svetujem da ko dobi? avto nazaj, pelji ?e k enemu mehaniku da preveri ?e so vsi ?raufi tapravi in dovolj zategnjeni Poleg tega preveri kaj vse je bilo "zamenjano"...
?e ti bo menjal plo??ice in diske, pazi da ti ne odpade kak?en "aftermarket" vijak ki dr?i zavorno ?eljust (govorim iz lastnih izku?enj), ker ni prijetno da se ti nekje na drugem koncu slovenije ?eljust zabije na disk.
Lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani