Torej, ?e namerava kdo v bli?nji prihodnosti prodati M3 (zadnja generacija), se toplo priporo?am! V po?tev pride G100, kot G120, ker bo avto za mojo ??efico?, ki ne velja za cestnega divjaka.
Lp!
?ivjo,
...?e te ?e zanima, prodajam Mazdo 3 G100 Emotion (z vgrajeno originalno dodatno opremo) 2014 letnik, prevo?enih 56.000 km, kot nova!! bele barve s ?rnimi ALU plati??i
Ni vec obvezna, pridi mojega poglefat... . Pa kaj na primer bos delal s 15 ce ne gre preko celjusti???
ja 15 " gre preko ?eljusti samo na zadnji osi, na prednji ne. Preverjeno! sem jo nabavil iz Nem?ije pa se obrisal pod nosom, ker me je tip nategnil in poslal 15" namesto 16., tako, da sedaj ?e kdo potrebuje, prodam 15" rezervno kolo za mazdo 3 (model do 2013) ali pa za mazdo 5 - pa?e na vse. nazaj se mi ne spla?a po?iljat ker je po?tnina bila 35 ?.
?e kdo rabi, jo prodam za 60 ? - je pa res nerabljena.
Moja mazdica bo ?ez 2.000km imela 240.000km in pri?el bo ?as za veliki servis. Ker nimam izku?enj z velikimi servisi mazd me zanima kaj je potrebno zamenjati in kak?ne so kaj cene.
Na tem forumu pa sem zasledil tudi da je potrebno ??istiti karter in zamenjati podlo?ke injektorjev pri teh avtih. Avto pa tudi malo kadi ?rno in pije olje in da naj bi bilo to povezano??
Hvala za odgovore
ja, vse kar si na?tel je res. Zamenjaj jermen, semering obenem, obvezno ??isti karter pa menjaj podlo?ke, pa bo mazdica spet ?la naslednjih 100.000 km b.p..stro?ek cca.750 ? (v Avstriji, pri nas pa 1000 ali pa ve? - na Mazda servisu).
Jaz sem imel problem z vziganjem zjutraj. Je vzgala pa ce pol minute pa crknla in po ene 3 minutah verglanja vzgala komej. Pa sm jo mogu drzat na gasu 2 minutui da se je segrela tok da ni spet crknla . Vzrok pa zelo star filter goriva. Po mnjavi teh tezav ni vec. Mogoce razmislek v tej smeri...
ja se strinjam. sem imel na 6-ki podobne te?ave pa je bil samo filter kriv.
Si moral za dostop do lopute demontirati sesalni kolektor?
se opravi?ujem za zamudo,
ne ni bilo potrebno demontirati kolektorja. ?e bi k?na druga loputa vi?je gor odpovedala, potem je pa potrebno demontirati kolektor, kar je pa (menda) dokaj zahtevno. menda so tri lopute na kolektorju. prva je spodaj potem pa mislim, da ?e dve. pri popravilu spodnje (pod EGR ventilom) ne rabi? kolektorja snemat dol. pa menda ?e ?e je, jevedno problem samo v spodnji loputi.
p.s. po odstranitvi te lopute avto gre res ob?utno bolje. Ful je razlika (mo?,...)
Se strinjam, sam sem imel podoben primer, avto sicer delal, ampak brez mo?i, pa grdo ?rno kadil....
Kot pravi YavarYe - preparela ena od cevk ki sta priklopljeni na ohi?je filtra.
?e samo za?asna re?itev z izolir trakom je prinesla ogooomno razliko.
Pa sre?no!
odkril sem napako, vendar je ne znam prav razlo?it. Skratka,
na mazdi 6 diesel je pod EGR ventilom name??ena ena gumijasta cev na ohi?je, ki je povezano s kolektorjem. v tem ohi?ju (se pravi tam, ko pride gor nataknjena gumijasta cev) je name??ena ena loputa, ki je pritrjena z dvema vijakoma in ta dva vijaka sta popustila zato je ta loputa je zapirala dovod zraka in posledi?no du?ila motor (sem na?el na nekem avstralskem forumu, da se to na mazdah kar pogosto zgodi). Sedaj gre brez problema. Upam, da mi je uspelo prilo?iti slike.
pri vo?nji z Mazdo 6 diesel, letnik 2003, avto postane naenkrat popolnoma brez mo?i (zasilni program - prosti tek), pri izpuhu pa se pri?ne zelo ?rno kaditi. Ra?unalnik ne poka?e - javi popolnoma nobene napake. Ko pa avto ugasne? in po?aka? kak?no minuto, ter ga ponovno za?ene?, pa dela spet popolnoma normalno kot, da nebi bilo ni? narobe. Po cca. 5. prevo?enih kilometrih se zadeva zopet ponovi.
ima, oz je kdo imel podobno te?avo? je mogo?e naftni filter (menjal je bil junija letos)?
rahlo cukanje je v primeru, ?e ne naredi? vsakih 10.000km samou?enje ?ob. To sem jaz malo pozno ugotovil, saj imam klimo vseskozi pri?gano in to prepre?uje, da bi se samou?enje sploh izvedlo. Je pa tako, da meni se je rahlo cukanje navadno dogajalo pri konstantnih obratih okoli 1500 /min pri neogretem motorju, ?e je bilo zunaj toplo ampak takoj, ko je bil motor ogret ni bilo ne duha ne sluha o kakem cukanju zato to tudi nisem smatral kot za ne vem kak?en problem. Ko pa sem bil izobra?en v smeri, da je treba na vsake 10kkm izvest samou?enje sem pa tudi pre?el ?ez ta problem?ek.
Ampak kakorkoli ?e za to niso krive okvare ?ob ali kaj podobnega ampak je pa? to stvar redne uporabe in izvajanja servisnega intervala in vse preve?krat je cukanje povezano tudi v zvezi s DPF-jem.
ja tudi to je res. ampak moja 6-ka 2003 ?e nima DPF-a zato sem to mo?nost izklju?il. Imam pa realnih 278.000 km prevo?enih pa prvi?, da se mi je kaj tak?nega pripetilo.edino kar sem ve?jega menjal v teh letih je bil Intercooler, kar pa vsi vemo, da je bil splo?ni problem pri Mazdah .meni ga bi morali na servisu menjati pod garancijo, pa so mi samo silikon okol napacal, tko, da sem ga 2 leti nazaj potem moral menjati (na lastne stro?ke).
za to samou?enje ?ob sem pa ?e sli?al ampak nimam pojma kako se to izvede
Hm ?udno men je cukal samo ko sem pohodu gas...kje pa si tole preverjal z ra?unalnikom sam doma al na kak?nem servisu?
sam doma sem preverjal (na Palmer-ju).
ej ko sem pohodu gas mi je ful tolklo. nisem pa ?e sli?al koga, da bi imel te?ave s ?obami na mazdi - diesel-u. bomo videli kaj se bo pokazalo v prihajajo?em tednu, ?e ne pa verjetno obisk g. Pelka - je menda stru?ko za MAzde
Bom tule prilepil odgovor Simona Pelka na moj mail;
Avto lahko tolce in klenka zaradi sobe.Sobe imam na zalogi.
Naj proba prvo zamenjati filter goriva in da da v rezervoar aditiv
lp
Simon
Aditiv sem ?e vlil noter v sredo, pa dolil diesel gorivo (na OMV-ju) in sedaj gre zaenkrat popolnoma normalno. sem ga zdejle prklopil na tester pa mi je javil napako UO121 (ABS communication faill) ter U2516 (CAN communication bus faill).
mogo?e v informacijo, teh napak mi prej ni javljalo pa npr. ABS tudi deluje popolnoma normalno...?
v glavnem hvala vsem za nasvete in pomo?, v kolikor bi se mi pa zadeva ponovila bi pa prosil za kontakt od g. Pelka.
Za prvi? bi jst dau mau ve? dodatka v tank(al pa usaj ene 2/3 tanke za usak slu?aj) da fajn prepuca, ?e klenka so obi?ajno ?obe krive bo? vidu ?e se bo umirilo..men je vrglo napako P0303 cylinder 3 misfire detected...glede cukanja ko pohod? gas pocuka pa je pol mir al cuka ?ez celotno pospe?evanje?
?ivjo,
ko je cukal, je cukal tudi ko sem polno pohodil gas, ko sem pa ugasnil motor ter ga ponovno zagnal ,je blo pa neki ?asa o.k..
ra?unalnik mi pa ne javi nobene napake v vezi z vbrizgom, tko da...???
Pomoje so tut ?obe. ?e ti enkrat tko precej cuka, ti noben dodatek ne bo pomagal .Tisti dodatki so bolj kot ne preventiva. Lahko poskusi? s kalibracijo ?ob, navodila ima? tudi na forumu, ?eprav tudi to mislim da ne bo nekega posebnega doprinosa.
Za prvo silo pejdi na test, da ti povejo katera ?oba (?e je ?oba kriva) je defektna.
sem se priklopil na ra?unalnik pa mi ni javilo nobene napake glede ?ob (edino nekaj se je z ABS-om dogajalo, da je ostala napaka zabele?ena, pa sem zbrisal B.P.). sem dodal danes v rezervoar dodatek, pa bomo videli v naslednjih dneh kaj se bo zgodilo, ali pa se mogo?e motor (pri slabih 275.000km) poslavlja
ka tak deluje motor ko je ogret al bolj hladen? men npr. ko je hladen tolce nad 1000 obrati pa do 1500. ko se pa ogreje pa se ne slisi vec tolcenja. mozno da so sobe. nekje sem tud prebral na forumu da po tulkih kilometrih so sobe ze kar obrabljene oz velik nafte so dal cez tak da za zacetek da je dobr dat kak dodatek gorivu zdej ne vem tocn kak se mu rece megasol nekak tak. mogoce ti bo kdo od izkusenih znal svetovat kej bolje:-)
motor tol?e pri normalni delovni temperaturi, se pravi, ko je ogret, v prostem teku. Kje pa lohk kupi? tale dodatek?
Na moji Mazdi 6, CD 120, letnik 2003, so se mi zadnji teden pojavile te?ave in sicer klenkanje - tol?enje motorja. Zvok se pojavi ob prostem teku (npr. ?akajo? v kri?i??u) ter se nato pri pospe?evanju - vo?nji, nadaljuje ?e cca. 3-5 km pri ?emer avto "cuka"(kot bi tekel pod tremi cilindri), zatem se pa umiri in kot, da ne bi bilo ni? narobe. Ra?unalnik ne javi popolnoma nobene napake zato sklepam, da je mogo?e problem v gorivu (nafti). To se mi je za?elo dogajati kar hitro po to?enju goriva (Petrol). Sprva sem pomislil, da se sli?i napenjalec micro jermena, vendar potem (logi?no) avto ne bi "cukal". Ob "tol?enju" v prostem teku so vrtljaji motorja popolnoma normalni, kot pa ?e re?eno, za?ne cukati pri dodajanju plina - pospe?evanju.
Ima kdo mogo?e kak?no podobno izku?njo ali nasvet? je mo?no da bo "crknila" kak?na ?oba? podlo?ke na ?obah so bile menjane, servisi redni na poobla??enemu servisu, prevo?enih pa imam 275.000 km.
ni bilo ni? zape?eno pa je ?lo vse lepo hitro narazen. Koliko je bilo to ?asa pa ne vem 2 uri, mogo?e ker sem ?e druge stvari delal (zobati jermen, vodna ?rpalka,, olje, filtri,.. pa je bila na koncu ura ?e zelo pozno.
jaz podlo?ke imam, vendar mal cvikam sam mejat, ker ?e je k?na ?oba zape?ena potli...??
Okeej. Na fotrovi 6ki se je pojavilo kapljanje olja pri levem koloteku. Zdaj kolotek sem snel in videl totalno masten intercooler oz spodnja cev ki pride do intercoolerja. Zdaj cev je kar oreng mastna, tko da nevem ali je to direkt iz intercoolerja (kolikor vem ?ezenj te?e zrak :ne vem: ) ali prihaja kje od motorja. Olje je pa fajn ?rno tko da sklepam da je motorno
Bi kdo vedel za kaj bi lahko ?lo?
Hvala, lp
ja ja!
dobrodo?el med nami, ki smo ?e menjali intercooler.
tam okrog 500 ? neoriginal z monta?o ( ?eprav ga ni problem zamenjat, ?e seveda gredo cevi lepo narazen)
Verjetno niso podlo?ke, ker je avto to delal z strimi podlo?kami kakor tudi ko sem jih zamenjal z novimi. :ne vem:
Aja?
ej jst ne morem ugotovit tega sikanja pri dodajanju plina, vendar nekaj se dogaja ker motor ni ve? tko agresiven kot je bil prej. se pozna, da mu neki mnjka. kolk si mel dela , da si menjal podlo?ke? a gre lepo vse razstavt?
Pri moji ?rnozmajki se ukvarjam z naslednjim problemom;
avto se mi zeelo dolgo segreva na delovno (?e je merilo delovne temp. srednja vrednost kazal?ka), se pravi ko ?tartam iz okolice Kamnika, se mi na "delovno" segreje ?ele direkt v kro?nem Toma?evo ali pa v ?rnu?ah recimo, to se pravi da sem ?e prevozil kar nekih preko 20km-jev, kar mi je prov ?udno. :ne vem:
Druga zadeva pa je, da ko se peljem neki cajta v klanec, se jasno hitreje segreva kot ?e bi ?el po ravnini (po mo?nosti na tempomatu), potem pa se nekaj km-jev peljem npr. po rahlem klancuz navzdol in se avto ohladi NAZAJ NA MRZLEGA, kot da sem ga ravnokar ?tartal. Skratka meni ni? jasno. :ne vem:
Je pa tudi tako, da ?e ga normalno furam (recimo do keke 160kmh) se avto dobro pelje in ne rabim dolit nobene hladiline, ?e ga pa za?nem stiskat, mi pa zme?e vodo ven ?ez ekspanzijski pokrov?ek (verjetno, ker nisem gledal, se pa vidi sledi teko?ine, ki jo izlo?i), no in jasno je potrebno dolit potem hladilno ali pa vodo ali karkoli.
Potem sem razmi?ljal kaj bi lahko bila te?ava - ali zabasan hladilnik ali pa morda okvarjen termostat (zablokiran v neki poziciji npr. odprt na eni ?etrtinki), nimam pojma.
Maestro Ajvar je predlagal kar "kme?ko logiko" in sicer mrzel motor pri?gat in tipat cevi, da se vidi kako za?ne voda kro?it, katere in kdaj se cevi segrejejo, kdaj odpre termostat itd. V?eraj je potem Pelko to naredil (pa? tipal cevi) in je rekel, da bi znala biti morda tudi "dihtnga" oz. tesnilo na glavi motorja.
Jaz sem ?e totalno zmeden, nimam pojma, vem pa da mi dihtngo na glavi ?e najmanj di?i rihtat od vseh na?tetih in je verjetno tudi najve?ji stro?ek.
Hvala vsem, ki ste tole prebral, ?e kdo ?e kaj fajnga napi?e pa toliko bolje.
Tale Mihael1 malo nabija za Esterajherje, ?e mene vpra?ate. Ko pa mu spusti? ZS, pa ne odgovarja. tko da pomojem je neka cheap reklama za take k bi ?li u Esterajh, pol pa bli tiho in pla?ali. Dokler me ne prepri?a v nasprotno, bom tega mnenja. Tko da mu ne nasedajte.
ej ne navijam za jodlerje ampak zakaj bi pla?eval 1x ve? za dolo?ene stvari kot pa pri nas!pi?i na moj mail ?e rabi? ksn podatek!!
Pri meni je bil po?en pri obeh ceveh in smo ga zavarili. Zaenkrat je OK. Na servisu so mi rekli, da ne menjajo ve? pod garancijo, da pa lahko oni popravijo oz. zavarijo. Stalo pa bi 100?.
Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?
Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat?
Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...
Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.
BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega
serbus!
ej Mazda Schildberger v Avstriji!!
komplet velik servis z MES-om okrog 500?! Olje pa lohk mas s sabo!Dexelio! ?e rabi? povej!10?liter!
?e pri nas kupi? neoriginalne dele, te pride okrog 450? minimalno!
preveri!
l.p.
Ok... prevo?enih imam nekaj ?ez 100k km in bo po?asi treba za?et mislit o velikem servisu. Ker Mazdinih servisov ne poznam kaj dosti, me zanima kje blizu koro?ke se nahaja kak dober mehanik, ki bo to zdilal za neko razumno ceno?
Vem da so mazdini servisi dragi ko hudi? (po povpra?evanju 1100-1250?) in me zanima ali se spla?a to zadevo po?timat tudi pri kakem doma?em mehaniku? Al je mazda res tako kompleksna da tega ni za reskirat?
Rad bi menjal tudi komplet diske in pakne (mi pri zaviranju nad 160km/h trese), naredil optiko itd... v glavnem ko pride avto s servisa ima da je mir in je po?timan kot je treba...
Pozna kdo kak?no dobro spletno trgovino z mazda deli?... da si malo izra?unam koiko me pride goli material.
BTW: ?e tema ?e obstaja, bi prosil za prestavitev posta... iskalnik ?al ne najde ni? meni uporabnega
aja glede diskov!
najceneje dobi? ponaredke pri Peru?u v Dravogradu za 350?, za isti denar ti jih v Avstriji ?e zamenjajo!!
je kdo v kratkem menjal intercooler na Mazdi 6 CD? zanima me cena novega pri nas! je mo?no dobit ponaredek ali samo original?? V Avstriji na servisu, 470 ? z monta?o!
je ksn tle gor, ki dela na mazda servisu? kolk stane pri nas??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
...?e te ?e zanima, prodajam Mazdo 3 G100 Emotion (z vgrajeno originalno dodatno opremo) 2014 letnik, prevo?enih 56.000 km, kot nova!! bele barve s ?rnimi ALU plati??i
servisirana pri Kr?i?niku...
info 041 737 122
Povezava za deljenje
Deli na druge strani