Men se je pri M5 2.0d pri?gala lu?ka za motor pri 114000km. Ugotovili smo, da je EGR ventil. Mehankar mi ga je o?istil, resetiral error in sedaj je ok.
Na na?i M5 je v mrzlih dneh enako pokalo. Izkazalo se je, da je te?ava v gumicah na prednjih amortizerjih. Po zamenjavi gumic, teh te?av ni ve?.
Kam pa te dali opravit oz. kje ste kupili nove dele? Koliko ? je to stalo, neoriginalnih delov nisem nikjer na?el, na Mazda servisu so mi rekli 96? za eno stran?
A ima kdo problem s pokanjem v podvozju spredaj, Mazda5. Ko je mrzlo je pokaje bolj mo?no, ko se segreje (temp. okolja ne avta) nad 20, 25 st. se zelo omili vse skupaj. Pri mehaniku nismo na?li nobenga "lufta" nikjer.
2007 letnik, spodaj vsa rjava, sem jo dal za??ititi pa mi je rekel li?ar, da tako slabo narejenga avtomobila glede za??ite ?e ni videl (20 let dela ma za sabo!!). Tud Yugoti so bili bolj?....
Pri na?i Mazdi5 zadje ?ase opa?am ?udne zvoke iz podvozja spredaj. Poka kot da bi melo vse skupaj zelo veliko "lufta" ampak nikjer ni?. Od ?asa do ?asa tudi za?utim kak tresljaj. Ima ?e kdo drug tak problem? kaj bi lahko bilo?
Jaz ga kurim 40 minut dnevno vsak dan s telestartom, pa mi BC laze za max 0,5L, 0,5L na 100 x 9 (900km) = 4,5L
Imam kot re?eno PRED grelec, v tvoji mazdi pa je integriran, kar pomeni da segreje motor v max 10min in se izklopi. ?e ve? - Webasto ti zaradi hitrej?ega segretja motorja pozimi kuri MANJ oziroma enako kot poleti v povpre?ju.
Naj te opozorim da dela? dokaj kratke razdalje za Mazdo 5 z DPF filtrom - tu se zna skrivati tvoj problem, pazi ker M5 so imele najve? te?av.
Imel sem CD143 in webasto mi je prej pomagal pozimi kot obratno - poleg tega pa - ali govori? o porabi na BCju ali pe?? Tudi tukaj je imela M5 veliiiiika odstopanja (popravek z novim SW je vsaj malo odpravil problem, potrebno je bilo pa ?e dodatno kalibriranje
Poraba ra?unana pe?. 110 konjska. Kako se pa opravi kalibriranje?
Nemogo?e, ker porabi pri polni mo?i(ima dve stopnji) 0,5-0,6 l/h.
Razen ?e ima? fure po max 5km, pol pa tud ?e ga ugasne? ne bo kake razlike.
Si preveril ?e ti dela termostat na motorju, tudi zaradi tega lahko ve? pokuri? ker se motor nikakor ne more segreti, zato ti tudi webasto ve? laufa, se pa vseeno dela ?koda na motorju.
Nimam kratkih relacij, 40km do slu?be v eno stran, se nardi da sko?im kam blizu samo tega ni tako veliko. Se pozna glede temparature, ko je nad 5°c se poraba zmanj?a za vsaj 0,5 l/100km ?e ne ve?. ?tevec temp. motorja ka?e normalno delovno temparaturo. Pa dost smrdi po nafti ko webasto dela. Avto star 4 leta 76kkm, kupljen od prvega lastnika, redno servisiran.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je komu pri problemih z EGRjem tudi motor delal nekako ?udno, glasno, cukal, neenakomeren tek, ko ga ugasne? je kot da bo vsak ?as spustil du?o...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani