Skoči na vsebino
Vlečna kljuka za mazdo 5
Napisano

Prva pri ?e?kotu izdelana vle?na kljuka, je montirana na moji 5-ki januarja 2006. Po 100k km in od tega precej tudi s prikolico, ni ?e nobenih te?av. Cena kljuke zanemarljiva! Priporo?am!

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Problemi z DPF
Napisano

Na temo Problemi z DPF filtrom me zanima kolok?en % lastnikov teh vozil ima te?ave.

Zato predlagam da se pre?telemo v kratki anketi, ki naj izgleda takole:

- imam stalne te?ave z DPF filtrom

- imel sem te?ave z DPF filtrom pa so odpravljene

- z DPF filtrom nimam nobenih te?av

 

Prosim koga, ki je bolj ve?? tega foruma, da anketo izpelje!

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Moje izku?nje z DPF problemi.

Mazda5 letnik 2005 je v prvem letu dvakrat pri?gala opozorilo DPF. Obakrat so na servisu filter s?istili in po drugem ?i??enju tude menjali softwer. Od takrat ni ve? problema. Nara??anje nivoja olja je komaj opazno, najve? 1/3 razpolo?livega nivoja do X oznake v 20000 km. Do zdaj sem prevozil 64000 km, moj na?in uporabe pa je; v slu?bo 6 km dale?, veliko mestnih vo?enj do 3 km, priblji?no mese?no pa tudi dalj?e od 200-1000 km.

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Za menjavo software so mi na servisu omenili ?e v septembru (dobili naj ga bodo naslednji teden). Meni tako ostaja ?e vedno originalen, ki pa za zdaj ne povzro?a te?av.

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Pa si teh zadnjih 2000 km vozil po nasvetu servisa ali normalno

 

Pa kot vidim imava isti ime in isti za?etnici :D

 

M.P.

 

Re?im vo?nja zadnjih 2000 km je bila bli?je nasvetu serviseja 2200-3000, pred pri?igom lu?ke pa 9000 km pri 1500-2500 vrt/min.

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

problem z mazdo 5
Napisano

Moje izku?nje z DPF filterom.

Pri moji M-5 CD110 se je lu?ka pri?gala po 9000 km. V salonu, kjer sem kupil avto, sem dobil napotek naj vozim z nekoliko vi?jimi obrati od 3000 do 4000, da saje v filtru zgorijo (bila je sobota servis ni delal, moral sem pa na dalj?o pot, nadomestnega vozila pa niso imeli).

Po v?igu motorja lu? ni gorela, pri?gala se je po nekaj kilometrih in takret je tudi motor bistveno slab?e vleke. Po tretjem ponovnem zagonu motorja sem avtocesto vozil v 3. prestavi na 4000 vrt/min kar 20 km skupaj, rezultat: lu? DPF se ni ve? pri?gala.

Na ponedeljek sem pejlal na servs na ?i??enje filtra. To pomeni: motor priklopijo na ra?unalnik, ki ga kake dve uri goni od 2000-4000 vrt/min.

Nasvet servisa pa je: naj ne vozim z obrati nji?imi od 2500, v vi?jo prestavo naj prestavim ko dose?e 3500.

Ta nasvet ni v?e?, ker pri tako visokoh obratih tudi vo?nja ni ve? tako udobna (hrup..), pa ?e ?emu motor z tako visokim monentom pri nizkih vrtljajih, ?e tam nesmem vozit.

Od takrat sem prevozil 2000km brez problemov. Poraba se giblje okoli 8 l/100km.

 

LP Marko

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.