Pri M6 so na poobla??enih servisih menjali intercoolerje pod garancijo za skrite napake, meni so ga zamenjali, bi bilo za preveriti, ?e servisira? avto na poobla??enem servisu. Cena novega ...
Smo odgovorim, centirni obro?i so na feltnah, diski novi, trese pa pri hitorsti 120 do 150 4 ali 5 prestava, tko da po mojem mnenju niso obrati krivi ali resonanca motorja, te?ava ostala pri original mazda sposojenih fletnah, tako da sem feltne in gume izlo?il iz igre (sem jim dal rde? karton).
?e bi tresel samo volan, samo trese tud sede? pod ritjo pa naslon za roke, ?e ma? roko gor in to vse na dvigalu seveda, na cesti pa tudi, zato pa i??em pomo? dobrih ljudi z izku?njami
Bom peljal preverit amortizerje, optika narejena vsako leto, me to tresenje tko nervira da ...
Kaj pa re?ete na to, da je tresenje volana in avta enako, ko je avto na dvigalu in nima stika s tlemi, tam vpliva na amortizerje ni, zato sem malo skepti?en okoli amortizerjev, da ni tam problem.
Imam problem, katerega mi ne uspe re?iti tudi s pomo?jo servisa.
Mazda 6, 2005, 85.000 km, situacija slede?a. Pred letom opazim, da avto trese, se ne sekiram in po?akam do spomladi, zamenjam pnemvmatike avto trese (trese volan in sede?e), preizkusim z drugim kompletom gum in plati?? ni? bolje, obnovim polosovino avto trese, poizkusim s drugo polosovino avto trese, zamenjam diske avto trese med 120 150 kmh potem ne ve?. Kon?niki stabilizatorji roke, po pregledu dobri. Ne vem kaj naj naredim, ker mi pije ?ivce vsaki?, ko se vsedem za volan. Mi lahko svetujete, kdo ima izku?nje z odkrivanjem takih problemov ali je kdo dal ?ez tako seanso in jo uspe?no re?il. Nimam niti ideje kako naprej.
Imam nadle?en problem. Pred ?asom sem postal pozoren na tresenje avta. Po 2 urnem ne?nem matretiranju vulkanizerja in neodpravi tresenja, avto dvignemo na dvigalu, da so bila kolesa brez obremenitve in avto ?e vedno trese. Ugotovitev, da ni problem ne v gumah in ne v plati??ih. Problem polosovine. Peljem avto mojstru, odmontira dol obe polosovine, da pregledati, na eni zamenjajo kroglice in ?e nekaj in zadeva urejena.
Rezultat. Avto pri hitrosti od 140-170 kmh ne trese ve? kot je prej, za?el pa je tresti od 120-140. Ne trese samo volan ampak tudi sede?e, torej cel avto.
Se je kdo sre?al s podobnimi te?avami in ali se komu zdi kaj bi ?e lahko bilo narobe, da se nadle?no tresenje odpravi. Pri ni?jih hitrosti se tresenja ne ob?uti.
Pregledani zglobi, amortizerji, zamenjani diski, plo??ice, narejena optika nove pnevmatike, je pa res da kljub temu problemu ne radira gum nesimetri?no, radira pa jih na notranji strani. ( se pa vozimo dolge relacije, polno obte?eni), tko, da gume radira predvsem vi?ja hitrost in obte?en avto.
Imam problem, avto vle?e v desno ko spusti? volan, bil na optiki, optika normala, amortizerji dobri, na cosmos-u dejali, da je to normalno. Ima ?e kdo tak problem oziroma kako ga je re?il. (letnik 2005/82.000 km, 136 KM, diesel)
Morda kdo ve kje se, da dobiti vle?no kljuko za mazdo 6 2005 (poobla??eni servis odpade-predrago), da se ne re?e zadnjega odbija?a in kaj je na stvari z elektriko (na servisu pravijo da je potreben nakup dodatnega kabla, da ne pride do okvare ostale elektrike, ker pootem pa to res stane nekaj ever?kov).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni,
Zanima me ali ste obnovili ?eljusti (cilindr), ali ste kupili original mazda. Kak?en nasvet.
lp Dii
Povezava za deljenje
Deli na druge strani