?e dolgo ?asa razmi?ljam, ali bi aditiv Gold pomagal pri vanklih. Namre? eden od glavnih problemov vankla so prav ta tesnila, ki igrajo vlogo batnih obro?kov. Zaradi njih je vaknel nagnjen k porabi olja, kar pomeni, da tesnjenje ni najbolj optimalno. Moj zaklju?ek je, da bi gold prav gotovo izbolj?al tesnjenje in tudi nekoliko zmanj?al segrevanje motorja, s tem pa tudi porabo olja in v kon?nem bi bila posledica pove?ana ?ivljenjska doba motorja.
Kako bi deloval?
Prvo s kemi?no reakcijo izbolj?a zaklju?ni molekularni sloj na tesnilih in povr?inah notranjosti izgorevalne komore.
Drugo z dodatnim slojem mikro-kerami?nega filma, ki se v te povr?ine v?ge, dodatno zmanj?a obrabo ob precej bolj?em tesnjenju v sled veliko ve?je gladkosti.
Kon?ni rezultat bi bil: bolj?e delovanje motorja ob zaznavni manj?i porabi goriva in olja ter pove?ana ?ivljenjska doba samega motorja.
To kar je mitja napisal.
Ta motor olja ne "?ere", ampak ga uporablja kot gorivo, me?a se skupaj z bencinom.
moral bi v ra?unalnik pose? ?e bi hotu to zmanj?at.
Ampak to sploh ni panike, ?e bi dodatek zmanj?al trenje bi to pomenilo ni?jo obrabo apex tesnil in posledi?no nevarnosti obrabe stene motorja, kar sploh ni slabo.
sem se ravno spomnil;
?e koga zanima zakaj wankel kuri in nikoli ne bo kuril manj:
idealna izgorevalna komora za motor na notranje izgorevanje je KROGLA, ker se gorivo izgori iz centra najbolj enakomerno ven.
Valj je bolj podobnem krogli kot wanklov kakorkoli se ?e re?e liku ki ima obliko pri izgorevanju...
in posledi?no je izkoristek motorja na valj ve?ja kot wankel motorja.
To je fizikalno dedna lastnost ki nikoli ne bo druga?na.
Prednost v Wanklu je te?a in ?t. gibljivh, to je pokvarljivih delov. Ampak ker se motorji pri cheap avtih tako ali tako ne rihtajo kaj dost...
When we decided to produce our own apex seal, the goal was to develop a product superior to those currently available. It quickly became apparent that the job was far more complicated than simply selecting a promising alloy from a catalog, and hoping for the best. A metallurgist and materials specialist were contracted to study other apex seals and identify their composition, strengths and weaknesses. We then chose an alloy and heat treatment that would meet our goals. Even with professional help, testing was still required to confirm that the chosen material would yield the specified properties. Needless to say, the research taken to select an alloy was time consuming and not cheap. Therefore, in the interests of protecting our investment, the identity of the alloy used in our seals will remain proprietary. What we can tell you is that the seals are not made out of a derivative of gray cast iron, which is used in other seals, including Mazdas.
to je bil moj plan ?e bi ?e metal v ta avto dnar. hladilnik kupit od ?tajerca al pa dat nardit takega. Ve?jega. Pove?at lukno al pa zadi na strani v havbo al pa obstrani v notranji del blatnika (tam ko je resonator drga?)
OK nisem mislil da je pa zdaj nujno treba k njemu pelat ..............je pa to njegovo podro?je mar ne,no tud ka?en mesar bi znal zrihtat
je pa vse brezveze ?e ve? kaj po?ne?,in si to ?e kdaj po?el mar ne?
uglavnem edina te?ava pri teh ?tevcih je dobit ven ?tevec modul
citam: res je. najprej dobi? ven plastiko, od?raufa? ?tevec modul (prozorno plastiko pusti? pri miru) ga odklopi? in zamenja? ?arnice. Ve?ina jih je navadnih pozicijskih 501.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
haha, tisto na tleh so za??ite in ne nosilci.
nekaj takega
https://i.ytimg.com/vi/4fsnM78y76I/maxresdefault.jpg
pa takega.
http://forum.mazda6club.com/attachments/3-0l-v6/74266d1267889078-awr-rear-engine-mount-install-img_3230.jpg
Povezava za deljenje
Deli na druge strani