Menjal sem sprednje diske plo??ice & zadnje plo??ice.
Zadnje plo??ice so bile res za menjat. Vendar pozor nikoli jih nisem menjal 120 kkma z enimi plo??icami.
Prednje plo??ice so bile tako tako. ?e enih 5 kkma bi naredile, vendar j ebilo treba menjat. to je bila 2. menjava prednjih plo??ic. Prvi? sem prednje plo??ice menjal na 58 kkm.
Glede diskov pa nisem prepri?an da jih je bilo treba menjat in mislim, da so me malce nategnili. Spodaj so slike - upam da se dobro vidi.
Zunanje starn diskov je bila obrabljena cca 1.3-1.4 mm. notranja starn diska pa cca 0.8 mm.
Ne vem kake so tovarni?ke zahteve, vendar materijala je ?e ogromno in diski bi zagotovo naredili ?e 20 kkm. Ali pa ?e ve?.
Mazdina precej ?ibka to?ka so dejansko zavore, tako da ?e ti jih bodo menjali pod garancijo, se ti vsekakor spla?a to izkoristit, da potem v nadaljevanju ne bo morebitnih te?av in sanacijah le-teh verjetno samopla?ni?ka.
Ko omenja? Katrco - R4, a si prepri?an, da sploh ima diske? Ker njen sodobnih VW Hro?? ima namre? na vseh kolesih takoimenovane bobne.
To ne bo ?lo pod garancijo, ker je kao obraba - potro?ni material.
Ja novej?e katrce (recimo R4 GTL) so imele spredaj diske.
Imam mazdo 6 CD129 letnik 2011 in na njej 120 kkm (sem prvi lastnik).
Kli?ejo me iz servisa da je treba nujno menjat sprednje diske, sprednje plo??ice in zadnje plo??ice? Tako malo kilometrov in ?e je treba menjati diske? Brat ima Vectro (ki sem mu jo prodal jaz - kupljena nova) 150 kkm in nobene menjave diskov, prav tako prijatleji imajo Passata 150 kkm (kupjen nov) in prav tako nobene menjave diskov.
A so pri tej mazdi 6 res diski tako zani??
Da se diski obrabijo v 120 km, plo??ice sem menjal SAMO EN KRAT!!! To je neverjetno, saj so plo??ice gor zato da se obrabijo!!!
Pri bremzanju ni ni? treslo oz je bremzalo normalno. No edino mogo?e pri zaviranju iz 180-80 km/h je malce treslo, ampak takrat so bile zavore max obremenjene. Razumem, da sem imel malce bolj agresivno vo?njo, vendar z gumami (poletni in zimski komplet skupaj) sem naredil cca 90.000 km in zimske bom imel ?e eno sezono) tako da to ni neka ?PORTNA VO?NJA!
Imel sem ?kodo favoritko in nikoli nisem menjal diskov; kupil jo pri 50 kkma in ko sem jo prodal je imela 260 kkm. Da ne omenjam KATRCE - o?e je naredil 110 kkma, jaz dodatnih 130 kkma in moj pbrat ?e oddatnih 90 kkma. Ve? kot 300 kkma in brez menjave diskov. WTF Mazda.
A kdo ve koliko bo to cca stalo na uradnem servisu v LJ?
Ma daj, teraj ga enkrat "do konca"- poln tank, pa na nem?ko avtocesto, pa imej povpre?je 180, pol pa povej porabo....Vsi neki tekmujete, kako po?as boste vozil, pa poraba 5,5...
Tkole, ko sem vozil po vseh predpisih, je bila poraba 6,3 - kar je zame za avto z tako kubaturo in konji super poraba, vse kar je pa pod 6l pa je nenormalno za ta stroj; beri matranje ma?ine in pa drugih v prometu; mora biti pa res ful dober ob?utek, ko te prehiteva prikoli?ar po AC, ko vozi? 100km/h...
BC res po?teno la?e. Ob BC porabi 6,8 l/100 km je dejanska poraba 7,2 l/100 km . Tako da predvidevam da imam porabo na moji Mazdi ob moji normlani vo?nji - zoom zoom - okoli 9 l/100 km. Mogo?e malenkost manj.
Me zanima kako je na drugih avtomobilih BC. Na Vectri je bil ?e kar to?en, prav tako na Hondi.
Tisti, ki imate mazdine dizel motorje (2.0 in 2.2) mi lahko poveste kako je z prehajanjem goriva (torej dizla) v olje.
Merilna pal?ka ima namre? oznako L & F ter oznako X. Ko gorivo prehaja v olje se nivo dvigne in gre proti oznaki X. Vsaj teorija tako pravi.
Kdaj se to dogaja?
Ko je olje ?e staro (proti koncu intervala za servis)?
Ko je ma?ina ?e po zjebana?
Ko jefilter zapacan?
A mi lahko kdo v praksi malce ve? pove. Predvsem tisti, ki se jim to pojavlja.
Moji novi mazdi6 2.2 ?129KM je bilo treba dodati olja na cca 8.000 km (v cca 8.000 km se je olje spustilo iz sredine tik pod L; potrebno je bilo doliti 1 l olja). In seveda ker nisem na?el takoj olja C1 sem dodal olje C2 (tako da sem si skraj?al ?ivljensko dobo PDFja). Itak bom olje zamenjal pri cca 15-18.000 (pred zimo). Avta ne ?param in ga vozim po?teno. 90% vseh vo?enj je 30 ali ve? km v eno smer. Tako da z zapacanostjo nebi smel imeti te?av.
V tem trenutku meni gorivo ne pronica v olje in je olje ?e vedno na F. Kako je kaj s tem.
?e verjame? al pa ne v 5 vratno spravi? do police/rolete ravno toliko prtljagr kot v karavanko. Razen ?e ?eli? bit nalo?e kot turk do stropa pol ima? v karavanki ve? placa.
To verjamem.
Vendar karavan ima ravni nakladalni rob kjer je la?je nakladat predmete tipa vozi?ki ipd. V?asih pa rabi? tudi prostor nad fensi ?mensi rolojem. Izgleda? kot Romun/Bolgar v Mazdi 6
Jaz vseeno mislim, da ima 5vratna M6 bolj?o lego. Ob?utek zadaj ej zagotovo druga?en. Ima ni?jo te?i??e na zadnji premi in je la?ja, predvsem zadaj.
No potem sem o?itno osmoljenec leta, k jo spravim te?ko pod 7. ampak sej pravim, pustmo to. Mi pa te trditve delujejo zlo podobno tistim od mojega kolega ki trdi, da je 318D limuzina dovolj velik avto za 4 ?lansko dru?ino z vozi?kom.
Ne razumem kje je fora. Jaz tudi mojo M6 (2.2@129KM) Te?ko spravim pod 7 l/100. Saj to je normalno.
Meni konstanto rabi med 7,2 in 7,3 ?e vozim kot si jaz ?elim. ?e pa jajcam pa je poraba 6,8; po avotcesti ?e manj.
BMW so znani po tem da so utesnjeni. BMW 5 karavan ima mogo?e za spoznanje malce ve? prostora kot M6, bi pa si upal trdit da ga ima manj kot tanovi VW Passat Variant. Sam lega na cesti: z BMW 530d si car!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
?ivijo!
Menjal sem sprednje diske plo??ice & zadnje plo??ice.
Zadnje plo??ice so bile res za menjat. Vendar pozor nikoli jih nisem menjal 120 kkma z enimi plo??icami.
Prednje plo??ice so bile tako tako. ?e enih 5 kkma bi naredile, vendar j ebilo treba menjat. to je bila 2. menjava prednjih plo??ic. Prvi? sem prednje plo??ice menjal na 58 kkm.
Glede diskov pa nisem prepri?an da jih je bilo treba menjat in mislim, da so me malce nategnili. Spodaj so slike - upam da se dobro vidi.
Zunanje starn diskov je bila obrabljena cca 1.3-1.4 mm. notranja starn diska pa cca 0.8 mm.
Ne vem kake so tovarni?ke zahteve, vendar materijala je ?e ogromno in diski bi zagotovo naredili ?e 20 kkm. Ali pa ?e ve?.
Kaj menite vi na podlagi spodnjih slik.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani