Pravi, da je znana težava in da ima tri avte že v čakalni vrsti
Če ni kaj hujšega, je potrebna menjava batnih obročkov in teflonov, pa je za naslednjih 200.000 km mir
Predvidena cena popravila je 1.000 €.
Glede na vrednost mojega avta na bolhi (1000 €), vrednost avta zame (majka je, sem FUL zadovoljen) in cene rabljenih avtov (noro visoke), je v tem trenutku tole videt edina možna rešitev (no, razen neskončnega dolivanja olja in nervoze).
Hvala tistim redkim, ki ste pomagali z vsebinskimi odgovori
Če bo šlo, bom poročal o zadevah, ko pridem na vrsto za servis. Trenutno je čakalna doba dva meseca! 😮
Hvala vsem za feedback. Zaenkrat še nimamo kake resne izkušnje z generalkami pri Mazdah, prav tako nimamo občutka, o kakšni ceni je govora pri Mazdah
Pelkotu sem že poslal kolegico, ko sem preko OBDja zgruntal, da ima verigo prekomerno raztegnjeno. Zna bit, da bo mojster pravi tudi zame. Aja, ni imela kolegica ketne raztegnjene, ampak njena Mazda, porkaduš!
Moja Mazda 3 GTA 2.0 bencinc si po 15 letih in 210.000 kilometrih želi nekaj pozornosti
Avto je super, še vedno leti kt burja, po zamenjavi termostata tudi spet spodobno greje. Rje je le pikica na nosilcu pod sovoznikom, to gre v rihtanje.
Avto bi še imel, nekaj podobnega danes stane 35.000 €, ki pa jih nimam, tudi za kaj spodobnega rabljenega ne.
Toooorej: avto pije olje. Po zadnjem štetju je poraba olja liter za manj kot en tank sicer zoprno mestne vožnje. Saj je pil že od novega cca liter na leto, tole zdaj je pa preveč. Blow by (jebat ga, ne vem, kako se temu po slovensko reče) je hud, pokrovčka za polnjenje olja sicer ne vrže dol, če ga odvijačiš, piha pa ven noro že v prostem teku. Olje ne pušča, prav tako ne pokadi, ko je mrzel. Tudi smrdi ne za avtom kot je smrdelo, ko sem imel katrco s 400.000 kilometri Občasno na AC, ko je avto za menoj in ko je treba dat gas, naredi lepo meglico
Vprašanje: predvidevam, da so zapacani batni obročki in je treba narest en resen servis motorja.
Na kake finance je za računat pri tem?
Vem, da gre lahko od "batni obročki" do "brušenje, novi bati in tri pikice", tako da mi je jasno, da je cifra "od X do XXX".
Komu peljat avto, da to naredijo, pa da ni ravno original servis, ampak da je narejeno 100% kakovostno (in res mi je bolj pomembno dobit nekoga 100% zanesljivega, kot pa narediti poceni).
Je kak mojster ki dela take zadeve sam, brez študentov in jebivetrov, za katerimi samo pogleda, če je pokrov ventilov spucan?
Glede na finančne možnosti bom avto še lep čas vozil in mi ni škoda ruknit vanj nekaj denarja. Če ga zdaj prodam, dobim zanj nič in če dodam še malo več kot nič zraven, dobim 10 let starega cliota, česar se pa ne grem
OK, tole je videt precej cenejše in preprostejše od menjave tesnila glave To sicer vabi v "dajmo zamenjat, pa bomo potem vidli", ampak "na srečo" nimam več možnosti sam kaj dosti šraufat
11 minutes ago, Z M A J said:
Če je vozilo prej dalj časa mirovalo, je lahko "smetanca" menda tudi od tega.
Uf, ne, ta avto se vozi, nema stanja, konjički morjo delat
A se da preverit, ali gre za tesnilo glave ali hladilnik olja, brez da karkoli razdiram?
Na moji Mazda3 GTA 2.0 bencin se je pojavilo olje v hladilni tekočini, na "stropu" ekspanzijske posode je majoneza, v eskpanziji se na hladilni tekočini vidi oljni film. Ni videt, da bi hladilna tekočina prehajala v olje, pokrov olja nima nobenih sledov hladilne tekočine
Olje sicer pije že od novega, tako da tu nisem opazil kaj hudo posebnega. Zdaj sem imel nekaj daljših voženj (2x LJ-KP-LJ, 2x LJ-MB-LJ), pa gre avto v redu, le tole z oljem v hladilnem sistemu me pa ornk skrbi.
Je to težava s tesnilom glave? Kolikšen strošek lahko pričakujem v tem primeru, da takoj začnem na stran dajat
Na gumbu ro?ne zavore na Mazdi3 (letnik 2008, model BK) mi je po?il krom na plastiki in se za?el lu??it. Mehani?no je ?e vedno vse OK, le moti me kot strela.
?e nekaj ?asa ni delal CD changer v moji mazdi 3 GTA. Bose ozvo?enje, changer za 6 CDjev, zna brat MP3.
Preko komande (ugasnjen radio) z gumbi "Power", "Clock" in "Media" hkrati vstopi? v avtodiagnostiko, poka?e 22:Err01. Kode se da dobit na netu, pri meni je koda kazala na okvaro na 6 mestu changerja. Kodo napake se da resetirat, tako da v stanju prikaza kode napake pritisne? power in desni gumb spodaj, tisti, s katerim nastavlja? balance in fader.
Po iskanju na netu sem na?el serviserje v USA, ki zadevo zrihtajo za borih 295$, pa po?tnina tja in nazaj, itak. Izka?e se, da fantje kar dobro ?ponajo.
Radio sem vzel ven, ga razstavil do changerja. V changerju so bile plo??e na eni strani precej vi?je, kot bi enkrat vmes presko?il mehanizem.
Na delo veselo:
vse poslikat in to ponavljat vsaki?, ko kak ko??ek odlo?i? na stran
zelo pazit na flat kable in jih pravilno jemat iz konektorjev
po vsakem koraku vijake spravit na lo?eno mesto
mehanizem za branje CDja se da dobit stran v kompletu, spodaj je ena vzmet, ki se dr?i mehanizma changerja
mehanizem changerja razstavit. Spodaj je komplet zobnikov, ki so uparjeni skupaj, kar je veeeelik bavbav nazaj dobit
zares pa: trije nosilci/izbirniki za CD nosilec so sinhronizirani med seboj, vsak mora bit ujet tako, da se luknjica v zobniku pokrije z luknjico v ohi?ju
izbirniki CD nosilcev pridejo nad vsemi pladnji in pod zgornjim pokrovom. Pal?ka na ?rnem nosilcu pride pod zgornji pokrov.
Sledi sestavljanje nazaj:
zeloooo pozoren mora? bit na vzmeti in na to, da da? v vsakem koraku vse vijake na svoje mesto nazaj. Tule ni dela na pamet, fotke so nujne!
kontakte na flat kablih obvezno zbrisat (vla?en ?istilni rob?ek za o?ala je ena dobra opcija) in pazljivo vtaknit nazaj, konektorje zapret (en konektor je samo za vtaknit, oni, ki pride z glavnega ohi?ja changerja)
sestavit vse skupaj
Ko zadevo spravi? nazaj v avto in da? kontakt (no, v ono prvo pozicijo, druga?e za?ne ventilator pihat in ne sli?i? changerja) se lepo sli?i, da se changer sprehodi skozi vse pozicije CDjev. Men se je tako nasmejalo, da je ?e zdaj sonce zunaj
Potreb??ine:
izvija? PH2 za radio ven spravit in za 50% vijakov pri razdiranju radija
izvija?i PH1, PH0 in PH00 za razstavit changer
dobra ?pi?asta pinceta ali tanke kle??e za snemanje in ponovno name??anje vzmeti (jih je... menda 11, dodatne tri so brez u?esc, na nosilcih pod vijaki)
plo??at izvija? 0,8x4mm za snemanje changerja iz ohi?ja in za snemanje pokrova changerja
To bi bilo menda vse. Zadeva deluje, not je po?rl vseh ?est CDjev in jih potem tudi pridno izpljunil ven.
Malo mi je ?al, da nisem fotkal, ko sem zadevo spravljal nazaj skupaj, ampak na to takrat tudi pribli?no nisem imel ?asa mislit
Na?el ?e en vir, tam pravijo, da je plina 510 gramov in olja 150g. Ja super, evo, internet samo zmedo naredi v glavi, pa nit pohladit se ne morem it v avto
Ima kdo morebiti podatke o tem, koliko plina in olja in netopirjevih trepalnic je treba nafilat v klimo pri Mazdi 3 GTA bencincu, model BK, letnik 2008, motor 2.0 LF? Se da te podatke dobit kje na netu?
Po menjavi elektromagnetne sklopke kompresorja mi klima sicer dela, ampak slabo hladi, pa moram it do mojstra, ki mi je to delal. ?e je treba gledat pod prste, bo pa? treba gledat pod prste
Po menjavi sem na netu videl, da se da sklopko kompresorja zamenjat brez odstranjevanja kompresorja z avta, pa mi je nesko?no ?al, da moj mojster tega ni znal tako naredit. Zgodb o vsakoletnem drkanju klime je polno, sam sem imel ?est let mir, potem pa tkole.
Na Mazdi 5 1.8 l.2005 se mi je pokvarila magnetna sklopka kompresorja klime. Glede na to, da mi en mehanik priporo?a zamenjavo celotnega kompresorja in ne samo sklopke, spet drugi ne, tretji odsvetuje nakup rabljenega kompresorja rabim nujno informacije :
- pozna kdo dobrega strokovnjaka za klime, ki jih ne samo polni ampak ve tudi kaj o delovanju sklopov klimatske naprave
- ali se res ne "izpla?a" kupit rabljen kompresor ? (tudi ?e preverjeno deluje?)
- ?e ima kdo kak?en del (kompresor , sklopka) se priporo?am
Ne kupuj in ne menjaj kompresorja, sklopka je povsem lo?en del in s stanjem kompresorja zares nima prav nobene vloge.
Na njej gre k vragu le elektri?no navitje, ki ga lahko obnovi vsak na pol ?iv elektromehanik.
Pri meni je to zrihtal Matja? Zalaznik, avtoelektrika Zalaznik. Nekam je dal previt, menda v Kranj, ampak on razstavi, sestavi vse skup nazaj, klimo nafila, stestira, pa je potem mir.
Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).
Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?
Za liter na 2000km bo? privar?eval koliko? Kolik?en je stro?ek, ?e tu noter dobi? neko rev??ino, zaradi katere bo motor zaribal in ga bo? moral menjat? Izra?unaj si, ?e se ti res spla?a to naredit.
Enak nosilec imata Ford Focus in Volvo S40/V40 z 2.0 motorjem, tudi tam so te?ave.
Original nosilec lahko pri nas dobim za cca 160?. Na Ebayih dobim najcenej?i vlo?ek za 20$, najcenej?i komplet za 40$. Obstajajo dra?ji, a ni nobenega zagotovila, da so tudi bolj?e ali drugje narejeni, kot tisti za 20$.
Resni proizvajalci v EU tega nimajo na zalogi, prav tako jih nimajo ponudniki delov iz vseh vetrov, kot je Nipparts.
Bljak, ni mi v?e? taka situacija. Dat 20$ in se nasrat, al pa dat 160? in upat, da bo spet pet let mir.
Odvisno kateri nosilci...tudi moj stranski (se ga vidi od zgoraj), je bil uni?enmraztrgan, smo opazili pri menjavi kolektorja....."ponaredka" ni bilo za dobiti, sem preveril tudi pri Potokarju, sploh ga ni v katalogu. Tiste male pa se da dobiti. Zdej ne vem katerega ti misli?, ta moj se mi ni zdel ni? hidravli?en
V temle delu teksta se skriva dobro varovana skrivnost:
gumi-hidravli?ni nosilec motorja na sovoznikovi strani je spustil olje.
Za mazdo 3 se na ebayu nosilci dobijo po nekje 80?
Imamo morebiti kak preizku?en in zanesljiv vir?
Dodatno vpra?anje: Po katalogih je videt, da imajo bencinarji 2.0 in 2.3 enak nosilec, pa ford focus z motorjem 2.0 tudi. A se da kje po serijski cifri mojega avta pogledat kodo nadomestnega dela? Mel sem dostop do servisnega kataloga na Mazdi, pa mi ne dela ve?.
Zgodilo se je pa takole. Pridem do avta in sli?im neko ropotanje v avtu (avto je bil ugasnjen) sli?ati je bilo kot da nekdo v avtu brca v vrata.... bum bum bum... odklenim avto in je zvok prihajal iz zvo?nikov. avto na?gem in potem je bil ceu halo to je ropotalo cvililo vse mo?ni zvoki razen muzike ni bilo izklopim vufer in bilo isto,... najdem varovalko in ?e zmeraj isto... nazadnje razmontiram armaturo in izklopim radijo ter ga ponovno priklopim ter ?e vedno isto....
Kaj bi bil lahko vzrok????
Pomo? prosim .....
Gre se pa za mazdo 6 letnik 08
Pri trojki je oja?evalec pod voznikovim sede?em. Glede na simptome bi sam sklepal na ?ice in konektorje pri oja?evalcu.
Se mi zdi da 6ke imajo pdobno zadevo in sicer ne kot pok ampak kot nek preklop stikala se sli?i. Pa ne glasno. Mora? biti pozoren pa brez radia da sploh sli?i?. lp.
Pri meni prav v?ge, prav ono "shit, neki je po?lo"
?uti se na pedalih... ?e je rele, mora bit par kilowaten kontaktor
Ob speljevanju sem opazil dokaj glasen pok nekje v motornem prostoru, na levi strani. Zadeva me je mal matrala, ampak ej, dokler vse dela, se nimam kaj sekirat, a?
Danes na?el odgovor na angle?kem mazda forumu:
For those who have not read this yet and subsequently do. This is the well documented 12mph clunk.
There are many topics on the site about this which are worth looking for. However as a method of closing this thread here is an explanation.
The 12 mph clunk is heard as suggested by it's name, on the first forward motion of the car after the engine has been started.
At approximately 12 mph the Dynamic Stability Control (DSC) module recognises that the car is now moving and activates.
The noise is heard from the front of the engine bay area usually towards the passenger side.
There is one distinct Clunk and this will not be heard again until the next time the car moves after initial engine start.
It is a perfectly normal function of the DSC and should not cause you any concern.
?e je to ?e kje gor, dejte zbrisat, sicer pa v informacijo
Menda pi?e tudi v navodilih. Sem jih prebral, resda pa "od korice do korice" ?e kakih pet let nazaj.
pri omenjenem avtu(EUROTAX ID: 120807, letnik 2006) mi je olje spustil zadnji levi amortizer zato kupujem komplet zadnjih amortizerjev. Trenutno in sicer tovarni?ko so noter oljni amortizerji ki veljajo za bolj trde vendar nudijo bolj ?portno vo?njo. Uraden servis za komplet zadnjih original amortizerjev prosi 280eur + delo -
Najbolj se nagibam k ne originalnim plinskim amortizerjem, ki pa po so po besedah trgovca bolj mehki (ki me komplet stane cca 100eur) vendar me zanima, ?e je tovrstno po?etje smiselno, oziroma kako je glede homologacije potem, saj sem v tem totalen laik, zato bi prosil za nasvet pri tem. Prosil pa bi ?e kak?en link do amortizerjev ter morebitne nasvete pri tem.
Za odgovore se Vam v naprej najlep?e zahvaljujem.
Razlika oljni/plinski je tehni?no le v tem, da je pri plinskih prepre?eno penjenje olja v amortizerju. Vse ostale lastnosti so dolo?ene z ventili v amortizerju samem. Plinski amortizer je lahko mehkej?i ali tr?i od oljnega, ker "plinski" ne dolo?a teh parametrov. ?e en trgovec, ki niti katalogov robe, ki jo prodaja, ne prebere
Zares se plinski amortizerji uporabljajo pri bolj zahtevnih razmerah in so ponavadi celo "resneje" narejeni.
Nekdo je spodaj ?e napisal: Kayaba (KYB), Monroe, Sachs in ?e nekaj proizvajalcev je, ki so dovolj resni, da bo? imel nekaj ?asa mir. ?e ho?e? tr?i avto, pa bo najprej potrebno menjati vzmeti.
mam prednjo masko, ?e je gor knof ki ga rabi? ti pi?em ZS. Btw mene se je zgodilo isto s tipko za menjat komad
Njah, malenkost druga?e se je izteklo.
Sodelavec je pred kratkim s kolenom sunil v broditov nosilec za telefon, ki je pritrjen med radiem in plastiko armature. Sunil tako mo?no, da je radio zacvetel. Na sre?o se plasti?ni zati?i niso polomili.
Gumb se v kon?ni fazi ni polomil, le toliko se je odmaknil, da je plasti?ni ?epek, ki nato pritisne na mikrostikalo, padel nekam v globine. Med razdiranjem vsega skup sem ga zagledal, ga prijel, nato pa je ponovno odletel. ?e globlje, seveda
Rezultat: delujo? avtoradio, a odlomljen vogal v spodnjem delu plastike avtoradia. To je plo??a, kjer se je dalo namestit kasetar, minidisc ali pa kasneje trdi disk. ?e ima? tisto spodnjo plastiko v lak ?rni barvi in ?e pa?e na moj radio, jo z veseljem odkupim za nek zmeren znesek
Vse ostalo je na svojem mestu, vsi gumbi delujejo. Za pomanjkanje slik se opravi?ujem, me je preve? zeblo, da bi se obiral.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Klical mojstra Pelkota.
Pravi, da je znana težava in da ima tri avte že v čakalni vrsti
Če ni kaj hujšega, je potrebna menjava batnih obročkov in teflonov, pa je za naslednjih 200.000 km mir
Predvidena cena popravila je 1.000 €.
Glede na vrednost mojega avta na bolhi (1000 €), vrednost avta zame (majka je, sem FUL zadovoljen) in cene rabljenih avtov (noro visoke), je v tem trenutku tole videt edina možna rešitev (no, razen neskončnega dolivanja olja in nervoze).
Hvala tistim redkim, ki ste pomagali z vsebinskimi odgovori
Če bo šlo, bom poročal o zadevah, ko pridem na vrsto za servis. Trenutno je čakalna doba dva meseca! 😮
Povezava za deljenje
Deli na druge strani