Po mnogo preizku?anja obi?ajnih brisalcev (Bosch, Valeo, Champion, Denso, no name,...) in flat brisalcev (Bosch Aerotwin, Valeo, no name,...), ki so ali ?kripali ali slabo brisali (te?ava flat brisalcev) sem ?e najbolj zadovoljen z Denso Hybrid brisalci - jih imam ?e tretje leto in so ?ele zdaj zreli za menjavo, ker so za?eli pu??ati sledi in ?kripati/preskakovati, pa sem jih vmes vsega dvakrat o?istil z baby rob?ki. Tudi niso pretirano dragi.
Cena je bila pa? Sam tega ne rabim, me pa zanima pribli?na cena, da vidimo, ali je sploh smiselno to obnavljat, ali je celo ceneje kupit nove preko e-baya.
In kako so ti lahko pri menjavi plo??ic zafural kle??e?
Te obnove so vse bolj tipo "dr?i vodu dok majsteri ne odu". ?e z novimi ni vedno potem v redu.
Meni je ravno poleti na dopustu "nova" ?eljust, ki sem jo nabavil skupaj z Batkotom v Angliji zaribala.
Komaj sem pri?el domov. Moje mnenje je, da je konstrukcijsko nekaj na zadnjih ?eljustih, kar ni v redu.
Ker druga?e se ne bi pojavljala na tolikih avtih ta ista napaka.
Obnovljene da so slab?e od novih?
Kaj pa misli?, da dobi? pri Eurotonu ali Adelu, ko gre? po novo? Staro mora? prinest s sabo, kupi? pa lahko obnovljeno. Lahko dobi? sicer tudi ?isto novo, ki je ?e precej dra?ja.
Ta firma naredi enako, obnovi da je kot nova, ampak nimajo objavljene cene. Glede na ceno novih iz e-baya se ti verjetno bolj spla?a nove kupit, bo ceneje.
To je ?e g. Wankel enkrat omenil, da imajo o?itno Mazde svojo du?o.
Uf tole pa ni v redu, ce se zacne govorit, da ima avto "duso" - poglejmo samo primer Alfe, kjer lastniki italijansko slamparijo opravicjujejo z neko "duso"
Upam da cimbolje zrihtas, Simon se bo pa zgleda se bolj izpopolnil pri poznavanju Mazde
V 16 let staro koreto se res ne spla?a nekih blaznih denarjev vlagat. Vsakih 1000 km na pumpi dolijem po potrebi in vozi. Nekaj malega sigurno pokuri, ampak ko ga da Pelko na dvigalo, so pod ma?ino vidne formirane kapljice olja. Zadeva pu??a pri enem izmed tesnil na motorju. Iz izpuha ni modrega dima (tudi po dalj?em spustu po klancu in hkratnem bremzanju z ma?ino), ne smrdi, plini so OK, itd.
Ker vem, da je motor v redu, me dokaj boli k. za "stanje motorja" (?e bolj pa za razne brihtole, ki konkretnega primera sploh ne poznajo ampak se vseeno ?utijo dol?ne podajati neke pav?alne nasvete ?ez palec glede prevelike porabe olja), va?no mi je da mi bo s ?im manj?imi stro?ki ?e cca. 2 leti delal.
Seveda spet nobenih konkretnih info glede samega olja, samo predsodki tako ?ez palec. In to od samega strokovnjaka za aditive, ki bi si lahko mislil, kako je bil folk na za?etku nezaupljiv do proizvodov firme, za katero dela tudi sam.
Pa ne da bos tocu 15w-40 to je za traktor a si zmesan
No ce ze misles to tocit to daji cez poletje not ka to je kr gosto olje .. cez zimo se cene toci 5w-40 ce si pa welcom to rusia pa 0w-40/30 .. sam opozorim .. ka to za cez zimo ni dobro za avto ..
Ce ti pa pase pa kr natoci not .. jst ni pogoja da bi to tocil not...
Imajo tudi druge viskoznosti, ?e bi se ti dalo malo kole??ek zavrteti na mi?ki... ampak ne, udri na polno, pa takoj nabijati o tem, kak bedak je avtor teme in da niti sam ne ve, kak?no olje spada v njegov avto...
MOTORNO OLJE NSL WAVE P LE 5W-40 pakiranje 5 litrov
Sinteti?no motorno olje najvi?je kakovosti za najnovej?a osebna vozila z ali brez turbopolnilnikom.
Mel podobne simptome, sli?al se je tk tk tk pri do konca obrnjenem volanu in pospe?evanju. Polosovina oziroma homokineti?ni zglob je za zamenjat. Meni ga je Pelko dal obnovit.
EDIT: Koliko pa misli? vlo?it v avto? Vse kar je ve? kot polovica vrednosti po Eurotaxu je za moje pojme brez veze, ker toliko bo? dobil zanj, ?e se (bo?enedaj) najde kak bedak in te nagazi na cesti.
?isto za info in orientacijo, moj je letnik 1997, 1.6 ma?ina, 270k prevo?enih, pred dvema letoma je bil ob naletu drugega avta po Eurotaxu ocenjen na 1300 ?, za popravilo pa so mi krili polovico tega, torej do 650?. Letos ?e naredim velik servis (jermeni itd.), potem je pa to to, se ne spla?a ve? vlagat vanj.
Slu?ajno sem na enem forumu na?el link do te spletne strani, kjer za zelo dobro ceno ponujajo olja North sea lubricants 5w-40 in tudi ostale (za ostale tipe olja nisem seznanjen s ceno).
Pozna kdo to znamko, je za kej? Verjetno za doto?it tist liter olja na 2000 km bi bil ?isto dober?
Da malo o?ivim to temo, rabil bi malo pomo?i kak?nega stru?kota za ?trom oziroma za avto?arnice.
S kolegom, ki se ukvarja z avtoelektriko, sva dala za armaturko LED-ice namesto klasi?nih ?arnic. Vse lepo in prav, ?e mi ne bi v 2 letih ?e ta drugi komplet crknil - na armaturki imam pravi lightshow, LED-ice delajo kakor jim pa?e, tudi stroboskop imam ob?asno Vsako leto se mi jih pa tudi ne da menjat in razkopavat armaturke, tako da bom dal lepo klasi?ne ?arnice noter.
Me pa samo zanima, kaj zaene ?arnice rabim kupit, ker ob ?tevilki dela na zgornjem diagramu nikjer ne pi?e za kak?ne ?arnice gre.
Torej, rabim vedet, kaj zaene ?arnice so pod ?tevikami - opis ?arnice je v oklepaju:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Po mnogo preizku?anja obi?ajnih brisalcev (Bosch, Valeo, Champion, Denso, no name,...) in flat brisalcev (Bosch Aerotwin, Valeo, no name,...), ki so ali ?kripali ali slabo brisali (te?ava flat brisalcev) sem ?e najbolj zadovoljen z Denso Hybrid brisalci - jih imam ?e tretje leto in so ?ele zdaj zreli za menjavo, ker so za?eli pu??ati sledi in ?kripati/preskakovati, pa sem jih vmes vsega dvakrat o?istil z baby rob?ki. Tudi niso pretirano dragi.
http://www.denso-am.com/products/automotive-aftermarket/wiper-blades/wiper-blades/hybrid-wiper-blades/
Tudi izgled je zelo stock v primerjavi s tisto "kameljo grbo" na Bosch Aerotwin in ostalih flat brisalcih.
Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani