Skoči na vsebino
Vibracije motorja
Napisano

Živ

 

Sicer se zavedam, da je avto zelo star, ampak zadnje čase so se mi začele pojavljat hude vibracije motorja v prostem teku, ki jih čutim v kabini.

Zadnje tedne se posebej čutijo na volanu, saj se cel volanski trog trese, da bi lahko rekel, da v kabini opazim premike 1-2cm gor/dol.

 

Verjamem, da gre tu za sesut nosilec motorja, samo ker jih je več, bi vprašal v katero smer gledat...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?estica brez mo?i
Napisano

Uglavnem, po pogovoru s Pelkotom in ajvarjem sem razkopal zadevo do te mere, da sem pri?el do vseh vakuum cevk. Vse sem snel, probal, ?e dihtajo, nataknil nazaj in se odpeljal naprej punom snagom. :)

Jih pa bom zamenjal vse ?isto iz preventive, ker ene dve sta padli dol z niplov brez kakr?ne koli muke. Tako, da so na koncih verjetno ?e opore?ne in posledi?no znajo ?e nagajat.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?estica brez mo?i
Napisano

Dec, daj dr. Pelka pokli?i in obi??i, saj ga pozna? in ti je ?e ve?krat pomagal. :)

Sva govorila ?e, ja, meje potola?il v?eraj :)

 

Uglavnem, mali update je ta, da se je po skoraj dveh tednih avto odlo?il priznat, da mu nekaj ne pa?e in vrgel ven napako "0299 - Low Turbo Pressure"

Pelko pravi, da verjetno kaka vakuum cevka pu??a in je treba to preverit, drug, malo manj prijazen scenarij pa je pregnit intercooler. Kar tudi ne bi bilo slabo preverit, kolega je zaradi luknje v Intercoolerju moral zamenjat vse 4 injektorje, ker mu je svinjarijo vleklo not.

 

Skratka, zdej imam vsaj razlog, da kamorkoli grem, grem z motorjem, se vsaj vozim :D

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?estica brez mo?i
Napisano

Meni je podobno slabo vlekla. Vzrok je bil, da se je zataknila neka loputa na turbini.

Bi verjel, da je tu kej podobnega, da... A si re?il brez menjave same turbine al je bilo treba kej zamenjat?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?estica brez mo?i
Napisano

2/3 poln kestl.

Tudi na MAF sm ?e pomislil, pa ne vem, kaka je reakcija motorja, ?e ga enostavno odklopi?. Eni so pravili, da se vozi? z lu?ko in avto leti ko snet, po mojih izku?njah do zdej sm imel samo poslab?anje zmogljivosti. Na tej mazdi pa nism probal.

Druga?e na vse simptome sm tud jest pomislil na vse to, najprej na turbino. Skrbi me malo, ker je ne sli?im, samo ?e je wastegate pa aktuator odprt ?ist, sklepam, da se tud vrti bolj ?voh... Ne bi bilo slabo ujet kakega podobnega mopeda, da vidim, ?e kej po?vi?ga, ko ga mal stisne? na mestu...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?estica brez mo?i
Napisano

?iv.

 

O?itno je moja mazdura za?ela kazat leta in tokrat se to ka?e v slab?i mo?i.

Nekaj ?asa se mi je ob?asno dogajalo, da je zjutraj avto pocukal za sekundo-dve, ampak ko se je ogrel, ni bilo ve? teh te?av. To sem pripisoval enemu (ali ve?im) injektorju, ki je verjetno ?e kr nekaj ?asa malo opore?en, zdaj pa imam druge probleme.

 

?e cca kak teden, mo?no da 10 dni mi avto laufa z zelo nizko mo?jo. Najprej sem zadevo pripisoval ogrevanju, ker se je poleti vedno ob?utno slab?e vozil kot recimo pri temperaturah 10-15?C zunaj, ampak zadeva se je stopnjevala do tega, da danes ne morem ve? prehitet avtobusa pri vo?nji z 80km/h, ?e nimam za eno letalsko pisto prostora nasproti.

 

V?eraj sem avto priklopil na Torque, napak ni javil (niti ne gori nobena kontrolka), se malo vozil okrog in utovil naslednje:

Pod polnim loadom turbina poka?e 0,4 do mogoooo?e 0,5 bar-a. Merjenje konjev poka?e tam okrog 60KM. Vem, da tista zadeva meri malo po pospe?ku in z nekimi spremenjlivkami, ki niso 100% zanesljive, ampak kadar sem se s tem igral, je vedno pokazalo mo? nekje tam, k bi morala bit, med 135-140konji. Menim, da turbina se zavrti, glede na to, da sploh poka?e tlak, sklepam, da ?e bi turbina bila zaribana, bi konstantno kazalo podtlak?

Avto mi ?re ob?utno manj, kot ponavadi, ker delam po predvidevanju 100-150km ve? kot ponavadi, kadi nekej veliko ne, vsaj opazim ne, pa sem zadnje dni posebej pozoren na to.

 

Za ve? podatkov, ?e bo kdo dejansko vedel, kaj za za?etek pogledat:

Mazda 6 GY1, letnik 2006, 2.0 DI, 105kW/143KM, DPF odstranjen ?e pred ?asom. ?e kej pomaga podatek, je verjetno sklopka ?e zelo na koncu, ampak ne vidim, da bi tu to bilo relevantno (razen, ?e zaradi zihr ob zadnjih mikronih lamele zmanj?a navor ;))

Avto ima res skoraj 300.000km, verjetno jih je pred prihodom v SLO imel tudi ve?, tako da je pomoje bolj realna ?tevilka nekje bli?je 400k km, ampak je do sedaj delal b.p. Manj?i kolci in redno vzdr?evanje.

 

Imam namen avto sicer pokazat komu, ki bi mi bil pripravljen delat diagnozo pred kakim dra?jim popravilom, ampak...vseeno ne bom jezen kakega predloga. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema glede homologacije...
Napisano

Zakaj se pa ne bi dalo?

Jest sm brez problema homologiral 18" RX-8 felge na M6 1. generacije.

Najt je bilo samo treba papirje od felten enakih dimenzij in dimenzijo gum, ki so ble gor pa sm ta T?V prilo?il in niso kompliciral. Je pa to res blo 7-8 let nazaj... :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Ropot na podvozju
Napisano

Meni je zelo te?en zvok spu??ala plastika koloteka. Oz. mi ga spet spu??a, ker sem jo bol na brzino in slabo fiksiral.

?isto spodaj, zadaj za prednjim kolesom, je del te plasti?ne za??ite, ki je sicer tudi polomnjena in posledi?no slab?e fiksirana, tolkel direktno po plehu, ki ga je prekrival in spu??al kovinski zvok. Za?asno sem zatla?il not prvo gumijasto stvar, in nekaj ?asa je bil mir, ampak je zadeva kmalu padla ven in spet veselo ropo?e. Verjetno bo bolj trajna re?itev borma?ina in kniping. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda M6 - pok v podvozju vozila
Napisano

No, da se ?e jest pridru?im temi, mene sicer ne tare pokanje, ampak kr konstantno ropotanje. 6-ka GY1, 2006 letnik, 260k km

Ubistvu ga poslu?am ?e kaki dve leti, ker sem ?el po istem kopitu, serviser 3x pregledal avto in vedno pride do zaklju?ka, da n? kriti?nega nima bit, ker je vse OK. Ponavadi je vedno odgovor, da je avto spu??en in je verjetno to krivo.

Bil lani tudi na poobla??enem, kjer so kun?tvali in na konc zamenjal nosilc motorja, ?e?, da je stari tolk spustil ma?ino v ovinku, da je ru?ila po ?koljki in prenesla vibracije.

 

Uglavnem. Avto pri normalnih hitrostih naravnost nima te?av s tem da bi kej ru?ilo. Ropot se pojavi v levem ovinku, sli?at ga je spredaj desno, kar je logi?no zarad nagiba v desno. Hitreje k se pelje?, mo?neje ru?i. ?e spustim gas, utihne. Isti ropot se pojavi tudi pri ve?jih hitrostih (AC, 130km/h+). Ista scena, ?e spustim gas, utihne. Zelo pa recimo ropota v rondojih, kjer je nagib ve?ji.

 

Vibracije se ?uti tud na volanu, in glasnost in pitch sta povezana z hitrostjo. Na ven se jih sli?i kot plehnat zvok, te?ko opi?em kej, kar bi lahko asociiralo na to. Bom pa probal posnet.

Menjal sem ?e diske in plo??ice vmes, tako da zadeva ni povezana z bremzami, zgleda, kot re?eno, so mi menjal nosilec motorja, brez potrebe, jasno, ker ni odpravilo ?undra :)
Menjale so se man?ete na poloseh, preverjal mi je menda ?e marsikej, samo o?itno ?e vedno premalo.

 

Any thoughts? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 gh 2.0 mzr-cd odstranitev dpf in egr
Napisano

Kaj pa kej na temo meritev delcev na tehni?nem, je kdo sli?al?

Meni je na uho pri?la vest, da avto, ki ima tovarni?ko DPF, FAP oz nekej, kar je ?e alternativnega temu, bojo merjeni tudi izpusti delcev, kar zna ote?it tehni?ne junakom, ki so se DPF-ja znebili. Sam sicer sem razmi?ljal o tem koraku, zraven ?e kak tune udart, ?e se ?e gremo stro?ke, da se pejmo orng, ampak, glede na to, da se bojim teh pregledov in pa dejstva, da mi bo avto po?asi za?el vra?at vsa leta uporabe v obliki odpovedovanja stvari, se mi taka investicija zdi vedno manj smiselna, gleda na to, da me DPF ne zajebava (ve?).

Razen, ?e se bo na?la finan?na injekcija, ki bo odpravila vse lufte, ?ri?ke in sranja, ki se utegnejo ?e nastat, bi potem ?e tole vmes investiral, ker avto bom pogre?al, ?e se ga bo treba znebit. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poliranje oz. obnova ?arometov
Napisano

Jest sm jih lani rihtal v Zagorju pri Kr?i?niku. Za?el so samo s poliranjem, da bi naj bilo to kao dost, ampak so se potem lu?i vseeno pobarvale, ker jih je zob ?asa na?el preve?.

Zdej so lepe in vse samo, kar me "moti" in sumim, da sem do?ivel, je bledenje le?e. Tist pa potem ni druge, ko celo lu? menjat in nism n? naredu :P

 

Druga?e pa ja, je smiselno jih zalakirat tako ali druga?e, ker originaln lak, ko ga postrgajo dol, potem plastike kej dost ne ??iti ve?, ?e je pretanek

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razdiranje voznikovih vrat
Napisano

No, sej, kokr sm zdejle pregledal yt na to temo, je vidt, da nekej velik polivinila ni, da so samo paneli nalepljeni na pleh, kolikor so nalepljeni. Za pokanje ?ipe pa...ne vem, mogo?e bo kako vodilo sneto al pa od?ravfano, se nadejam, da ni kej huj?ega ;)

Se pa vidi, da se ta vrata najve? matrajo, tud zapirajo se najte?je, ?e jih ne zaloputnem mal bolj, se niti ne zaprejo dobro ve?. A to misli?, se da kej na?telat klju?avnico?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Razdiranje voznikovih vrat
Napisano

Eko, za?enja se kazat starost.

Skratka, voznikova vrata se mi na daljincu ne odklepajo s prve, ?ele z drugim pritiskom. Prej se je to zgodilo ob?asno, zdej pa porajtam, da ?e prakti?no vsako jutro. Nisem ?e probal, kaka je situacija na klju? (ubistvu sploh ne vem, ?e sem ga ?e kdaj vtaknil not).
Skratka, danes sem pa opazil ?e, da ko je ?ipa povsem spu??ena, v vratih grdo zaropota, ko jo dvignem. Sicer ni vidt, da bi se kaj zatikala al pa karkoli, ampak tru?? v vratih mi ni v?e?.

Malo se imam namen lotit dol dat tapeto, pa me samo zanima, je s tem veliko jebanja? je ?ez prelepljena folija, ki se nikoli ve? ne prime, ko jo dol da?? ?e na kej drugega bit pozorn?

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Pa kaj je fora da se to bolj ali manj dogaja pri dizlih ? Ok, stekam da se lahko to zgodi tudi pri bencinarjih, ampak kolikor spremljam nevem ce sm kje prebral oz. zasledil, da bi mazdini bencinarji imeli probleme s ketnami. Ima bencinska razlicica drugacno ketno kot dizelska ? Osebno imam 280k prevozenih pa zaenkrat nobenih problemov s ketno (trkam na les) :)

Mnja, tud VW ni imun, njihov TSI motor je sicer zanimiv mlin?ek, ampak so pa menda mel masivne te?ave s ketnami. Tok, da so zadnje letnike za?el opremljat z jermenom, ampak so pa tud nekej okol napenjalcev usral in se menda hit zmatrajo...

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Tezave z radijem m6 gg
Napisano

Preveri ROOM varovalko, tam gor je sva?ta od lu?k, radia in ne vem kaj ?e.
Jest sem jo vzel ven, k sm kamero montiral gor, pa k sm jo spulil ven, so se resetiral ?tevci, radio, vse, kar ima nekej v spominu, skratka.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

?iv.

 

Sej se bojim, da ?e vem odgovor, kolikor si stvar lahko mehani?no predstavljam, ampak...

 

Zanima me, ?e obstaja kak na?in, da se na obstoje?i volanski gredi pove?a hitrost obra?anja oz. zmanj?a razmerje obratov volana do t.i. full-lock-a?

Nekako bi si ?lovek ?elel mal bolj direkten volan, ne zdej +/-45?, ampak, da bi ga pa zmanj?al recimo na 3/4 kroga, bi pa pomoje bilo super.

Pri?akujem odgovor, da je treba komplet gred zamenjat, kako je s predelavo oz. dodelavo obstoje?e? Je verjetno sprememba tako zajetna, da je treba tko al tko vse zamenjat gor?

 

Hvala

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6-karavan: voda v vozilu
Napisano

Zadeva je pod avtom na sovoznikovi strani. Tudi men je zalivalo kabino in to ne malo, tako da sem enga mojstra od tu pobaral.

Avto treba dvignt, verjetno je fino, ?e je na dvigalu, ne vem, kolk se kej steka, ?e visi. K avtu pristopi s sprednje strani in tam nekje, kjer so noge od sopotnika, se vidi ena cevka, lul?ek ki gleda ven brez cevi ali ?esarkoli (vsaj pri men je bilo tako). Taj not sem ?oknil s trdo ?ico, potegnil ven smeti in zraven se je uscala voda, ki je o?itno sedela zbrana nekje. Od takrat ni ve? te?av z zalivanjem kabine.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ava z DPF
Napisano

Pa ?e komentar na resetiranje intervala, gas je treba tapkat medtem, ko se lu?ke pri?igajo, preden avto kresne?. ?e po?aka?, da ugasnejo, potem pa napade? pedal za gas, je prepozno. :)

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Te?ava z DPF
Napisano

Da dodam se nekaj: pravkar se mi je prizgala tudi lucka za motorno napako in zdrs.

To kombinacijo lu?k sem jest imel pri svoji 6-ici, ko je bil DPF zabasan do amena. Vozil lahko nekje 60 max. Imel sem sre?o, da ko sem avto dal po?ivat za 10mim (beri: ?el tankat), je DPF lu?ka po v?igu samo gorela in ni ve? utripala. Takrat mi je evto pustil za silo pognat in sem ga pol ?ez 1/4 Hrva?ke teral 140-150 v 5. in je lu?ka ugasnila. Nasledni dan je ?e CheckEngine ugasnla in avto od takrat dela b.p.

Okol zamenjave DPF-ja preveri, ?e je res bil menjan, ker je drag ko svina in verjetno so menjal katalizator s celim izpuhom, DPF pa dvomim :)

 

P.S. ?e lu?ka za?ne out of nowhere utripat, je interval za regeneracijo na vrsti. Na linku http://www.cardiagnostics.be/-now/MAZDA%20M-MDS_bestanden/Tips%20and%20Tricks%20for%20MAZDA%206.htm poglej, ?e je kej koristnega, kako spro?it regeneracijo ro?no, ugasnit lu?ko in skalibrirat injektorje. Vse, kar na servisu stane nekaj 10? :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstanten + v kabini
Napisano

Uglavnem, door varovalka ni pomagala, vse, kar sem dosegel, je, da imam ?ist resetiran radio in kilometre, tako da ta tank ne bo realne porabe ;D

Zgleda, da bom vlekel kabel?ek na accu :P

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstanten + v kabini
Napisano

Nja, taka za 17? nima baterije, ja.

Se ne bi pretirano sekiral, samo default nastavitve podrejo datum na 1.1.16 (kar me ne boli tolk, kolkr me boli drugo) in zmanj?a resolucijo na 1080i, medtem koje b.p. sposobna snemat 1080p in je tud slika dost bolj OK za vidt.

Mal sem ?e mutil po varovalkah in sklepal da ROOM varovalka, ki ima ?ez napajanje radia, lu?k v stropu, ure in vsega je pod stalno napetostjo, ampak ne vem zakaj, danes, k sm kamero na?timal, vzel kontakt in pri?gal re? nazaj, je spet bla na tovarni?kih nastavitvah... Razmi?ljam, da mogo?e so navodila kilava in je rde?a ?ica za plus ubistvu ACCkabel in je rumena dejansko napajanje, ampak, ko sem dans priklopil comp na kamero (ker je to edin na?in da do menija pridem, ker nima display-a), je ura in datum tekla od zadnjega reseta t.j. ko sem preklopil na drugo varovalko, ko pa sem stvari nastavil, ugasnil avto in vse, pa je ?lovse skup v maloro. Tako da tukej se moja teorija o napa?nih kablih mal sesuje. :|

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Konstanten + v kabini
Napisano

?iv.

 

Sej vem, da bi to moral mogo?e bl globoko raziskat, ampak bom vseeno vpra?al (tud to je raziskovanje, ane? ;))...

 

Uglavnem, omislil sem si eno mal bolj cheap majhno kamero za na ?ajbo, zadeva ni vrhunska, samo za 17? ni neka draginja in bo OK, do takrat ko bo volja za kej dra?jega.

Skratka, v?tekal sm not med varovalke, po nekaj kolovratenja z video-grabberji in compom sem stvar spravil v pogon sedaj pa imam problem, ker o?itno kamera zahteva konstantno napajanje, ACC kabel pa jo vklopi (tako kot avtoradio). Zdej sm vezal napajanje na varovalko od v?igalnika, vklop pa na Ignition varovalko, kar je OK, se vklopi, ko obrnem klju? za kresnt, se vklopi in snemat za?ne, problem pa je, da se, ko avto ugasnem, izklopi in se vse nastavitve crashnejo. Tako da pade resolucija, znullira se datum...skratka poresetira se.

 

Tako da je zdej vpra?anje, katera od varovalk v kabini bi imela napajanje tudi, ko je avto ugasnjen in zaklenjen. Ker lih iz akumulatorja plus-a v kabino se mi ne da vle?t, sm prepri?an, da je kje bli?je kaka linija, k bi se dal tistih nekaj mA ukrast, ko moja 6-ica po?iva :)

 

Hvala.

ab183946.gif
^^ klikni me za mojo temo :) ^^
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.