kot sem opazil je stvar danes ?e huj?a...sedaj moram ?e popustit po gasu, da se mi motor ne vrti v prazno... a prodaja kdo kako rabljeno, dobro sklopko? kako pa vem ?e ?e vztrajnik ni ?eu k vragu? A se da mogo?e dobit za kupit samo lamelo? da nebi kupoval celotnega kompleta? je verjetno cenej?e...
Imam eno te?avo in sicer imam Mazdo 6, 2003 letnik , 193.000km ,100kW - 136 PS diesel... problem je pri naglem pospe?evanju. Zadnje ?ase opa?am da imam problem pri nenadnem pospe?evanju in sicer, pritisnem malo bolj po plinu in ?tevec za obrate naraste npr. na 2700 obratov, nato pade nazaj na 2500 obratov in za?ne ?espet normalno pospe?evat (deluje mi kot da bi bil avtomatik :/ )... kot da bi prijemala vmes sklopka. Kaj bi lahko bil vzrok? to se mi je dogajalo za 1x samo v 5 prestavi, sedaj se mi za?ne pojavljat ?e v 4 prestavi . Je kaka re?itev da to zadevo za?asno uredim?
imam eno te?avo, in sicer med vo?njo se mi armaturka osvetli kot da bi izklopil dnevne lu?i. Nato pa za kak?nih par sekund ?espet nazaj stemni v normalno stanje. V?asih pa se sploh no?e nazaj stemnit, nato ugasnem lu?i, jih pri?gem in ?espet je vse normalno...
kot da bi nekje videl, da je nekdo napisal da se 3x dlje segreva avto ...oky ...sedaj vsaj vem da vse nomalno dela... seveda sem mislil ko je temp pod cca. 5°c
?e si upgreada? webasto, pa si recimo ne vklopi? prej gretja ma?ine preko daljinca (ali ure)... ti za?ne pol webasto ob vklopu motorja normalno tudi delat, kot dela ?e nima? upgraedajnega (da ti segreva vodo). Ker sem ?e ve?krat zasledil da je kdo napisal, da sedaj ve? ?asa porabi da se segreje ma?ina
Ja, k vidm, da se bluetooth 1.5 prodaja za 10?... =)
Zdej sam zanesljivost BT prenosa na prenosnik je vpra?ljiva...sam pomoje ne bi smel bit problem...sej zadeva itak nain?talira 27 COM portov spet, ko se spaira, in pol je to to
prednost v bluetooth vmesniku ti je ?e to, ?e ima? kak pameten telefon(android), se lahko z njim pove?e? preko razli?nih programov na avto
a je pol mo?no, da ga men ne grabi zarad verzije? Namre? mam 1.3a
nebi rekel da je to problem...kaj ti pa to?no ne dela?
ne pove?e se ti?
Pri izbiri avtomobila mora? izbrat:
Make: "Mazda"
Model: "Mazda6"
Type: "2.3L"
(seveda ?e ima? ?estko )
ker druga?e ne dela, ?e sam vpi?e? kak drug tip motorja... pol pa pri izbiri povezave izbere? "Engine" ...
aja, pa ?e to vpra?anje se mi pojavlja, mal gledam po eBayu in vidm, da se pojavljajo razli?ne verzije tega modula... 1.4, 1.4b, celo 1.5 sm zasledil ?e... Je pametno potem iskat ?imvi?jo verzijo, al je dolo?ena verzija kompatibilna samo z dolo?eno serijo ECUjev?
priklop se ti nahaja tukaj
jaz imam verzijo 1.4b, ampak po moje lahko vzame? 1.5 verzijo...to bi moralo 100% tudi delat...
To so kake stare napake ali pa so se samo enkrat pojavile (slab stik) in izginile. Ni? nenavadnega. ?e dela brez te?av jih izbri?i in bo? videl, ?e se bojo ponovile.
zdaj sem jih itak pobrisal, pa bom videl ?e bo se kaj pojavilo
Danes sem zadevo ponovno priklju?il in stvar deluje ...na njem sem na?el ?e nekaj starih shranjenih napak...tako da bi prosil enega "strokovnjaka" ?e prosim analizira napako ...sedaj sicer ne sveti nobena lu?ka v avtu in niti prej ni svetila.
Imam pa tudi na zalogi originalni program "Mazda Eletronic Parts Catalog", ki ga uporabljajo na mazda servisih ... v njega enostavno vpi?emo ?asijo in dobimo nekatere podatke o vozilu, ter lahko brskamo po rezervnih delih ... Tudi za ta program bom objavil link, vendar moram najt in?talacijske datoteke
ta model je v programu pa 3.0L v6 ...ampak trebalo bi mu nekak povedat da me naj pusti v ECU.... vendar nikakor mi ne uspe... Uporabljam pa vmesnik ELM327...
Bosch ima vgrajen kodni register ker ga uporabljajo uradni serviserji... Namenjen je pa temu da mi amaterji not ne gledamo kaj avto pocne... Se pa da obiti to z updateom scanmasterja PRO in posebnim patchem ki te kode vsebuje... No vsaj na Tiburonu in Santafeju je zadeva delala ker imata modela zaklenjen ECU...
ima? kak konkreten link za ta patch? katero verzijo ScanMasterja, bi pa naj uporabljal? ?e ima? te stvari, mi jih lahko senda??
Doma imam namre? ELM327 1.4v vmesnik in se enostavno ne morem connectat na mojo Mazdo 6 -136PS-2.0d-2003 letnik. Za?ne se connectat pol pa napi?e da se ne more s-connectat na ECU.
Probal sem se povezat na druge avte in gre brez problema (audi, vw,opel, renault, peugeot, chevrolet,..)
Na mojo mazdo pa enostavno ne gre ...v ?em bi lahko bil problem? sem ?e pomislil da je kaj narobe z mojim obd2 priklopom na avtu, vendar se je mehanik z BOSCH-ovim testerjem komot povezal na moj avto. Tako da ta opcija odpade.
probal sem pa ?e ve? programov (ScanMaster-ELM, OBD2-spy, moDiag,ProScan,...)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vse je ?lo k vragu....vztrajnik, ko?, lamela in potisni le?aj ...a prodaja kdo vztrajnik?
Mazda 6 CD136 TE
Povezava za deljenje
Deli na druge strani