Pri 178.000 km leta 2011 sem delal veliki servis na nepooblascenem servisu. Ne vem katere firme je dal jermen noter. Zdaj imam 245.000 km. Menjal mi je brez racuna, mi je pa v knjigo napisal kilometre, datum in njegov zig. Brez racuna ni garancije? Kaj pa zig ma kako vrednost?
Danes sem vozilo peljal na servis. Mehanik je na hitro snel pokrov motorja in ugotovil, da je utrgalo zobati jermen. Do srede bom dobil odgovor kak?ne so po?kodbe na motorju.
Me res zanimajo stro?ki, ki so nastali zaradi utrganega jermena?
A se spla?a tak avto sploh popravit? Kaj naj naredim, da pridem ?imbolj?e skoz? Kako sploh tak avto prodat?
Evo mene zopet. nisem ve? dovolj pameten, kaj je narobe z mojim konji?kom. Po menjavi IMV ventila (rabljen ventil) mi je avto normalno v?gal, vendar mi je ob?asno hladen ?elel crknit pri v?igu (tudi obrati so nihali neobi?ajno, kar se v preteklosti ni dogajalo), pa tudi topel je v?asih ?elel crknit????
Danes sem avto zjutraj normalno v?gal, ni mi ne cukal, tudi v prostem teku je normalno laufal. Peljal sem se normalno brez cukanja in kakr?nikoli te?av, dokler nisem pri?el domov, pustil avto v?gan (prosti tek), stopil ven, odprl gara?o in avto mi naenkrat crkne. Sku?am ga v?gat (normalno da brez gasa ker je bil topel motor) in avto spet crkne. To sem ponovil 3X in je avto crknil, ko sem pa dodal gas in ga dr?al okrog 20 sekund je zopet laufal normalno. Zopet avto ugasnem in ga sku?am zagnati brez gasa in avto spet normalno v?ge?!
No moram vam povedat, da je res bil kriv imv ventil. Samo mislim, da sem se fajn zajebo, ker sem dal not rabljenega (150 eur) in mi spet zajebava. Kaj pa ?e kupim novega z ebaya (je rizi?no)?
Prdv?eraj?njim sem pri?el na Hrva?ko obalo (Mljet). Kar lepa tura, avto je normalno laufal do tja, a v?eraj (naslednje jutro) je te?ko v?gal. V prostem teku sploh ne v?ge prav oz. po eni sekundi ugasne (sli?i se tak kot da bo zru?o motor.
Avto v?ge samo z dodajanjem gasa, ki ga moram dr?at okrog 15 s na 1000 obratih, potem pa avto normalno te?e v prostem teku. Ugotovil sem tudi, da nima take mo?i oz. da konketno v 3. prestavi od 2000 obratov naprej ne vle?e tako kot bi mogo in cuka (pospe?ki od 2000 pa do 3000 obratov naprej so slab?i - kot da ni take mo?i)?
A je mo?no, da je problem z nafto - nazadnje sem tankal na INI?
Mi lahko kdo kaj pomaga svetuje, kaj nardit v tem primeru?
Danes zve?er sem se peljal z mojo M 6 in mi avto nikakor ni pospe?o kljub temu, da je bil na delovni temperaturi. V 5. prestavi pri 2000 obratih sem ?elel prehitevat, gas kar precej pritisnil, a ni bilo nobenega odziva, kot da se turbina ne vklopi. Zatem sem iz. 5. prestave menjal v ?etrto (vi?ji obrati) in potem takoj v 5. prestavo - potem je pa blo vse OK (normalno pospe?evanje kot mora bit).
Pa me zanima, kaj je bi lahko bilo z avtom narobe? Mogo?e kaj s turbino al je zapacan EGR (samo mislim, da pri mojem avtu mam elekti?ni EGR torej nimam kaj za ?istit ali?) Gre pa za M 6 karavan diesel, letnik januar 2006, 89 KW.
Danes zve?er sem se peljal z mojo M 6 in mi avto nikakor ni pospe?o kljub temu, da je bil na delovni temperaturi. V 5. prestavi pri 2000 obratih sem ?elel prehitevat, gas kar precej pritisnil, a ni bilo nobenega odziva, kot da se turbina ne vklopi. Zatem sem iz. 5. prestave menjal v ?etrto (vi?ji obrati) in potem takoj v 5. prestavo - potem je pa blo vse OK (normalno pospe?evanje kot mora bit).
Pa me zanima, kaj je bi lahko bilo z avtom narobe? Mogo?e kaj s turbino al je zapacan EGR (samo mislim, da pri mojem avtu mam elekti?ni EGR torej nimam kaj za ?istit ali?) Gre pa za M 6 karavan diesel, letnik januar 2006, 89 KW.
Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.
Na armaturni plo??i sta se mi po 8 mesecihpri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:
1. check lu?ka
2. dsc/tsc lu?ka
V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.
Jaz mislim, da gre za nek kontakt in ni? drugega (lahko da je celo kaka varovalka al pa senzor).
V tem ?asu sem z vozilom nardil 25.000 km in deluje brezhibno, torej ?e bi bla okvara motorja al pa in?talacije (kar naj bi prikazovala CHECK lu?ka), potem se ne bi jaz tako dolgo vozil.
Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem? Menite, da je to kaj nevarnega?
?ez dva tedna nameravam it na dopust in ni ravno prijetno, ?e ti gorita ti dve lu?ki na armaturki.
Pa si po tem, ko si odklopil akumulator, ze naredil kakasen kilometer? Ker ko si odklopil akumulator je v bistvu enako, kot da bi resetiral te stevce za povprecno porabo, povprecno hitrost,... in ti podatki se zacnejo racunat takrat, ko se vozis... in se zacnejo prikazovati, ko je dovolj podatkov za prikaz ... Ko recimo resetiras prikaz povprecne hitrosti ali povprecne porabe, traja recimo nekaj kilometrov voznje, da zadeva spet zacne prikazovati podatke ...
"Poro?anje!" Evo nardil sem 50 km. Potovalni ra?unalnik prikazuje trenutno porabo, povpre?no porabo, povpre?no hitrost in ?as. KOLIKO km pa je do bencinske, pa mi ?al ne prikazuje.
Po 8 mesecih sta se mi na armaturki ponovno pojavili oran?ni lu?ki TSC/DSC in pa CHECK ENGINE.
Odkar sta mi prenehali goret (pred 8 meseci) sem do sedaj prevozil 22.000 km in mi avto deluje brezhibno in ni mi pri?lo na misel ni? drugega kot da gre za kak stik oz. kontakt, zato sem odklopil akumulator in vzlel ven varovalke, jih posprejal s kontakt sprejem ter jih vstavil nazaj noter.
Zatem sem ponovno priklopil akumulator in pojavi se problem, saj mi potovalni ra?unalnik ne prikazuje ve? RMNG km - koliko ?e lahko prevozim dotakrat ko moram tankat oz. z dejansko koli?ino goriva, ki je v tanku.
Kaj nardit?
A dr?i, da sem z odklopom akumulatorja izgubil dolo?ene pomembne podatke (nekateri celo pracvijo, da je mo?na sedaj vi?ja poraba in da se mi je lahko tudi zmanj?al navorin bo potrebno avto ponovno dat na ra?unalnik ter vnest program?V glavnem ni? mi ni ve? jasno, saj mi vsak pove druga?e tak da sn ?e ?ist zmeden.
EVO ME! PO DOLGEM ?ASU SN PA LE USPEL! OBLJUBO SEM, DA SPORO?IM GLEDE CHECK LU?KE IN DSC/TSC LU?KE!
NA VOZILU SEM ODPRL POKROV ZA VAROVALKE IN GA POSPREJAL Z WD-JEM IN OD TISTEGA DNE MI LU?KI VE? NE GORITA, RAZEN......
KAR SE CHECK LU?KE TI?E: MO?NO JE, DA SE JE OD SAJ ZAMA?ILA LAMBA SONDA IN JE POSLEDI?NO GORELA TA LU?KA. AVTO SEM NA AVTOCESTI PARKRAT NA?PANAL DO KONCA IN MENIM, DA JE ZDAJ ZARAD TEGA TA LU?KA UGASNILA.
TSC OZ. DSC LU?KA (NADZOR ZDRSA) PA SE MI POJAVI RESDA OB?ASNO, KO VOZILO ?TARTAM, KO SE PA SEGREJEM, PA JE OK. MO?NO, DA JE KAK KRATEK STIK AL PA DA ZARAD VLAGE. KO LU?KA NI GORELA, SEM VOZILO SPROBAL IN MI NADZOR ZDRSA DELA, TAK DA JE TO TO!
Ko sem instaliral smart turn, sem odklopil en sop kablov, na board computer modulu, da sem lazje priklopil zadevo. Po tem zopet ti 2 lucki in napaka lost communication with Abs .....
Zbrisal in mir.
Ves kaj me zanima, a je tebi sploh kdo zbrisal napako? Ker lahko da mas tako banalno opozorilo in je treba samo izbris.:ce ti ni nihce prebral napake je tudi verjetno ni zbrisal...
Mislim, da je bilo govora o aktivni napaki in je ni mogo?e zbrisat! Imam pa ob?utek, da je to nekaj manj?ega (lai?no razmi?ljanje seveda - upam vsaj), saj se lu?ki pojavita po nekaj dnh, potem pa zopet izgineta (lahko da gre za kako stvar, kar se kablov ti?e, torej kratek stik). Po mojem ?e bi bilo nekaj ve?jega, bi lu?ki zmeraj goreli.
To pomeni da jo ob vzigu potegne iz spomina. Medvode. Ce bos kaj okoli LJ ni panike. Trenutno Rovinj, obd mam s sabo
Katerega poobla??enega serviserja bi mi priporo?ali, ki bi mi znal tole napako odpravit? Sli?al sem za avtohi?o Cosmos v Ljubljani, da delajo zelo dobro in korektno. Kaj menite?
Kak?ni pa bi naj bili po va?em mnejnu stro?ki odprave teh lu?k oz. problema po va?em mnenju?
Zaenkrat ?e ne, ko pridemo zadevi do dna, sporo?im!
Ma ti lu?ki gorita za marsikaj....kot prvo ?e odklopi? akomulator in ne nau?i? volanskih kotov...
Potem gori tudi ?e je slab akomulator, to sem do?ivel na CX7, in ?e en ?lan tukaj je imel isto zgodbo
Na trenutni 6ki pa se je to v?galo po tem, ko sem kalibriral BC, v?gal avto takoj na mestu in prebral sem napako s svojim maxscanom Wheel speed sensor...zbrisal in potem nikoli ve?...
A se tebi takoj po v?igu v?ge, kadar se to pojavlja ali med vo?njo? Iz kje si, ?e si blizu lahko prebereva napako.
Meni se ti dve lu?ki v?geta ob?asno; v?asih mi ne gorita po 3 dni, potem pa se zopet pojavita kateri dan, ko avto, med vo?njo ?e nisem opazil da bi se mi v?gali. Sem pa iz Ptuja. Pa ti?
Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.
Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:
1. check lu?ka
2. dsc/tsc lu?ka
Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.
Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?
Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?
Lep pozdrav vsem skupaj! Glede tega sem na tem forumu ?e pisal, vendar napaka ?e zmeraj ni odpravljena.
Na armaturni plo??i sta se mi pri?gali 2 opozorilni lu?ki, in sicer:
1. check lu?ka
2. dsc/tsc lu?ka
Gorita pa ob?asno: v?asih po 3 dni ne gorita, potem pa se ?etrti dan zopet pri?geta itd... V glavnem bil sem pri mehaniku, ki mi je menjal egr ventil in pa luftmeser, vendar sta se lu?ki ponovno pri?gali.
Ali mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje kaj pametnega? Je imel ?e kdo kak?no izku?njo s tem?
Ne bi rad, da bi mi po vrstnem redu menjavali dele, ki jih pla?uje?, a napaka pa ti ne odpravijo!!! kak?ne izku?nje imate s tem? A je mo?no, da ti dajo posami?en del samo za poskusit, da se sku?a odpravit napaka?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri 178.000 km leta 2011 sem delal veliki servis na nepooblascenem servisu. Ne vem katere firme je dal jermen noter. Zdaj imam 245.000 km. Menjal mi je brez racuna, mi je pa v knjigo napisal kilometre, datum in njegov zig. Brez racuna ni garancije? Kaj pa zig ma kako vrednost?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani