Obvezno prera?unaj na roko. Meni je ra?unalnik na prej?nji M6 (letnik 2008) kazal precej vi?jo porabo (cca. 1 liter). Je pa res, da je tvoja poraba kljub temu ?e vedno previsoka. ?e si regeneriral DPF, mora? zdaj zagotovo kak?en tank obrnit, da bo? dobil realno sliko.
vem da je odprtih ?e ve? podobnih tem ki sem jih pregledal ampak ne s takimi ˝simptomi˝
skratka imam m6 2005 136GT
pred 1 letom mi je zaribala ma?ina zaradi odpovedi ?rpalke olja. motor so zamenjali na stro?ke zavarovalnice nakar smo ugotovili da so vgradili ma?ino brez nosilca ter so ˝majstri˝ prevrtali blok motorja da so jo pritrdili zaradi ?esar je ma?ino stiskalo da je malo izgubila na mo?i po ponovni reklamaci so motor prelo?ili od takrat ni bilo vse vredu pojavil se je grd ropot motorja, stresanja avta pri recimo 1300-1400obratih in slaba mo? motorja pred kratkim sem dal pregledat samo webasto zaradi vse ve?jega kajenja iz njega in slabega delovanja na servisu so zamenjali grelne svećke in par malenkosti od tukaj naprej so se za?eli problemi motor je ob?utno izgubil na mo?i, pod ˝?tandgasom˝ trese toliko da stresa cel avto, zelo grdo v?ge, ter nasplo?no laufa kot traktor pa bi se ?e kaj na?lo...
Opa?am da mi pri moji 6-ki zmanjka mo?i. Na momente sploh ne potegne. V tem primeru je motor na delovni temperaturi. A se mogo?e takrat vklaplja regeneracija??
Pozabu sem napisat da je lahko tudi to kaka povezava z mojo veliko porabo. V glavnem sem stestiral. kobinirana vo?nja, malo ve? dolgih relacij pa povpre?na 8,1l/100.
Men ?ez 7,2 l/100km ne porabi sploh . Tale poraba je bla zadnji? na relaciji Split - Kranj, ampak pri polnem avtu (?ena, 2 otroka, poln prtlja?nik...), pri?gani klimi non stop, pa brzini med 150 in 160 km/h.
O jeb...i, tale dvojka je res problem . Jaz sem zadnji? kot debil pol ure tulil v tisti mikrofon, no potem se me je pa tetka le usmilila. Nimam pojma, kako sem rekel, da je razumela, ampak je.
Zelo pomaga, ?e imate vsa vrata zaprta in ?e ni ?undra v okolici.
Pogojev podalj?ane garancije pri Mazdi sicer ne poznam, ampak imamo v praksi aktualen problem z Oplom. Prosim, da skrbno preberete vse splo?ne pogoje na garancijski izjavi in ste posebno pozorni na morebitno zahtevo dajalca garancije, da VSE SERVISNE IN DRUGE POSEGE DO IZTEKA PODALJ?ANE GARANCIJE OPRAVLJATE IZKLJU?NO NA NJEGOVEM SERVISU!!! (ne velja noben drug servis, ?etudi je petkrat poobla??en) . Razlog za tak?no zahtevo naj bi bil v tem, da podalj?ano garancijo izda konkreten prodajalec in ne proizvajalec. So mi okrog prinesli eno gospo in se bo zadeva verjetno kon?ala na sodi??u, ker ne priznajo garancijskega popravila oljne ?rpalke in ostalih posledi?nih okvar (cca 1.000 EUR ?kode). Gospa je namre? samo enega izmed ?tirih rednih servisov opravila na sosednjem poobla??enem servisu (odve? je seveda povedat, da se nih?e ni dotaknil oljne ?rpalke). Tudi izvedensko mnenje ne pomaga, ?eprav je bilo ugotovljeno, da matica ni bila za??itena proti odvitju in je gospe prakti?no odpadla oljna ?rpalka, vse olje pa je razmetalo po ma?ini. Super, a ne...
No, po skoraj dveh mesecih mi je uspelo odpeljat mojo M6 na servis zaradi pregleda karoserije. No, vse skupaj je bila pomota, ker vpoklic velja za M3 (l. 2005), ki sem jo imel prej. So pa? mislili, da jo ?e imam Mi je pa stric na servisu namignil, da je z novim 2.2 dizelskim motorjem nekaj "porodnih" te?av in da so na?i "prej?nji" bolj zanesljivi (dobro dene za tola?bo... )
V?eraj sem s priporo?eno po?to dobil dopis uvoznika Mazde (MMS d.o.o.), da se moram zglasiti na servisu zaradi pregleda za??ite karoserije proti rjavenju . Zraven je seveda (poleg raznega lepore?ja) opozorilo, da izgubim garancijo proti rjavenju, ?e pregleda ne opravim... Kljub spornosti tega opozorila grem vseeno raje na pregled...
A obstaja kaka tehnika, kako merit olje. Danes sem spet preveril, pa nikoli ne vidim to?no kako je stanje, ker se vedno nekak razvle?e po merilni palici. A ima kdo kako idejo?
Pi?uka, ?e clio je mel prikaz nivoja olja v elektronski obliki...majko jim.
Ja, tele tehnike merjenja olja se je treba mal navadit.
Najbolje je, da merilno palico da? do konca noter in potem takoj ven. Pravi nivo se poka?e zgolj na eni strani palice. To ve?krat ponovi, pa ti bo hitro jasno, koliko ga je noter.
Evo, sem vam dol?an rezultat avtocestnega "testa" svoje "reprogramirane turbine". V?eraj sem se vra?al sam iz Splita po AC in je bila primerna prilika za test tega popravka in sicer?njih zmogljivosti.
Meni se res zdi, da avto sedaj bolje vle?e, sploh med 1500 in 2000 obrati, tiste majhne zakasnitve pri pospe?evanju v ?esti prestavi na avtocesti pa ni ve?. Ko pohodi?, takoj potegne
Sicer pa je ?lo stalno med 150 in 180 km/h, poraba 7,7l/100km (v tej smeri je poraba vsaj za pol litra ve?ja, ker je ve?inoma malo v klanec), klima je delala na polno, avto pa skoraj prazen. V Ljubljani sem bil v 4 urah in pol.
Pred nekaj dnevi so mi pri rednem servisu menda po navodilih Mazde (zraven je pisalo "reprogramiranje turbopolninika - vpoklic Mazda") reprogramirali turbino. Mislim, sej ne bi rad kar neki govoril, ampak se mi res zdi, da avto bolje vle?e - sploh pri nizkih obratih (pod 2000) .
Pa ?e nekaj je. Ni ve? tiste zna?ilne majhne zakasnitve pri vo?nji v 6. prestavi po avtocesti. Ko pohodi?, takoj potegne .
A je kdo ?e opravil ta poseg in opazil kak?ne u?inke, a se meni samo neki zdi?
Reno ima to narejeno, v bistvu zelo primitivno, ko za?ne regeneracijo to napi?e na display in ti potem napi?e koliko ?asa e mora? ?e peljat, ali pa imet dolo?ene vrtljaje motorja ali pa dolo?eno hitrost. Teh dveh podtakov ne vem to?no koliko RPM in ali kak?na mora biti hitrost. ?e to upo?teva?(seveda ni niujno) ne naraste olje v karterju in lu?ka-opozorilo se ne pri?iga.
Regeneracije ne ozna?i na araturi, kar je slabo. Ampak imamo pa zato "Bossov test"...
No, pa smo spet pri DPF . Je bil nekaj ?asa mir s tem .
V teh mescih sem sli?al ?e tolko miljav?ent razli?nih variant, da pojma nimam ve?. ?al ga verjetno tudi na servisih nimajo. Milslim pa, da ni tolko te?ava v nedodelanosti samega sistema, ampak v tem, da pri nekaterih avtih stvar pa? ne deluje tako, kot bi morala. ?e vsi senzorji, pumpe, kompjuterji bla, bla, bla... delajo pribli?no tako, kot bi morali, problemov ni. Te?ave imajo namre? tudi lastniki, ki se vozjo po 50 km v eno smer na dan, po drugi strani pa nimajo te?av tisti, ki se veliko vozij(m)o po mestu. Tko da o?itno enega pravila ni.
Me pa zanima, ?e je pri novem 2.2 motorju res DPF bolj dodelan. Mogo?e bi ga bilo mo?no vgradit tudi v ostale dizle, ki bi imeli te?ave
Skratka, tud jst mal cvikam, ko gledam nivo olja. Zaenkrat je vse v redu. Upam, da bo tud naprej tko. Redno opravljam "bossov test" in moram re?t, da sem regeneracijo zasledil v 6000 km le dvakrat :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Trenutna poraba na potovalnem ra?unalniku je brez zveze. Mene mine vozit, ko to gledam, zato...... tega ne gledam ve? in si nastavim kaj drugega
Tudi ti naredi tako. Va?n je, da je kon?na poraba OK.
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani