?e kdo rabi imam za prodat motor 100kw od mazde 6 letnik 03 je ?e v vozilu mo?en preizkus ima novo turbino zamenjane podlo?ke pod ?obami in o?i??eno cedilo v karterju 170000 km realnih imam tudi servisno knjigo.
To cevko so ti pojedle mi?i ni kaj zima prihaja in z njo priprave na zimo tisto peno okoli cevke mi?i potrebujejo za gnezdo da jih pozimi ne zebe. Ne zafrkavam se to je res. Cevko bo? lahko dobil v avtotrgovini ne skrbi.
jaz sem imel isti problem ampak ko sem od?ravfal imv ventil in ga spihal opral z etanolom se to ni nikoli ve? ponovilo. Po tem sem naredil cca 3000km bp. tudi zjutraj normalno v?iga prej pa vsak dan problemi. poskusite to kajti ni? ne stane. lp.
jst mam pa to zadevo v moji mazdi pa sploh nisem vedel za kaj to je sm pa? tak tip ne se mi smejat bom odmontiral pa katermu lahko ?enkam ?e ho?e......
?e ?e niso bile menjane je pametno menjat neglede na porabo.
Moji macdi je takrat po tednu dni po menjavi podlo?k crknila ena ?oba. Ali je bilo to naklju?je ne vem.
to ni naklu?je ?oba je zelo ob?utljiva stvar ?eprav na zunaj ni po?kodb se znotraj ?obe po?koduje zaradi nasilnega izvleka druga?e itak ne gre. To je mazda nima? kaj.
evo 3 ?obe ?le ven brez problema 1 pa nikakor ne po dolgem ?asu matranja popustila podlo?ke vse 4 nove sedaj pa tista ?oba ki se je upirala ne dela. Zmaga pa bodo spet ?li evr?ki za avto namesto da bi otrokom nedeljski izlet privo??il. Druga? pa kupim ?obo za 100kw motor let. 03
Pozdravljeni sem lastnik mazde mpv letnik 2003 z 100kw motorjem po menjavi turbine in ?i??enju cedila v karterju in menjavi imv ventila spet problem poraba olja je velika cca 1 liter na 1000km. Sumim podlo?ke pod injektorji ker niso bile ?e nikoli zamenjane pa malo bolj kadi klenkanja ni motor lepo lavfa rad v?iga in dobro vle?e. Me pa zanima kdo bi mi te podlo?ke zamenjal za realno ceno ker sam se tega ne upam in ne znam pa ?eprav sem vse na tem avtu popravil sam. Hvala za nasvete. lp
Nekaj sem na forumu ?e prebral. Te?avica je nastala danes, ko je za nekaj stopinja padla temperatura in M6 ni hotela v?gati, oz je v?gala s pomo?jo gasa in nato crknila. Sicer ko je v?gala je nato lepo normalno delala(nekaj ?asa ?e vedno s pomo?jo gasa)
Nekja sem prebral o IMv ventilu al se motim.
Pa ?e to, kje se nahaja ta ventil?
Prosim za nasvet
hvala
?e bo? rabil imv ventil imam jaz novega na zalogi ugodno.......
akumulator al pa altenator gre? do avtoelektri?arja pa ti izmeri oboje kar na avtu kar marsikateri naredi zatonj pa ti pove kaj je narobe pol se pa sam krivi? kar je dans narcenej pa najbolj ziher
mo?no sam ne verjamem. ?e to sem pozabil, ko avto stoji na mestu in v prostem teku (?tandgas) se to ne dogaja, samo med vo?njo in ?e to ne vedno. V?asih ko dam ventilacijo na 4 v?asih pa ?e pri 2.
masa med motorjem in karoserijo potegni kabel med minus poljem na akumulatorju in ga priklemaj na en vijak na motorju pa pojdi na probo ni ziher je pa mo?no. zgubit nima? kaj.
Kje bi dobil poceni "zajlo" za M6 karavan, FL 2007 CD 120? Nekaj se je za?ela zatikat in ne popu??a kot bi si ?elel oz kot bi mogla, pa sem ?e enkrat malo diske pogrel in jih neb ve?.....
LP,
najceneje: sname? zajlo in jo nese? obnovit v agroservis novo mesto. sme?no ampak verjemi pol cenej pa ?e deluje.
Sem nov tle gor bi pa rabil imv ventil za mazdo mpv 2,0d 136k isti motor kot pri m6 sem zasledil da ga eni mojstri prodajajo pa naj mi javijo ?e je mo?no lp.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
vztrajnik po vsej verjetnosti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani