Pozdravljeni,
danes sem imel nekaj opravkov in sem se na poti domov ustavil še v bifeju na kavi in ker nisem imel v bližini prostega parkirnega mesta sem seveda na omenjeni ulici parkiral na robnik ter vklopil vse 4 smernike. Medtem ko sem spil dve kavi ter sok sem šel čez dobri 2 uri do vozila in ga normalno vžgal, a mu je zmanjkalo sapa po domače povedano. Vzrok je bil seveda izpraznjen akumulator. K sreči mi je pomagal zadevo preko kablov rešiti bližnji poštar s kombijem in zadeva je tekla naprej po parih minutah.
Vprašal bi vas oziroma se sprašujem ali je možno da je zadeva v cca. 2 urah izpraznila akumulator ali je le ta že slab?
Hvala za pomoč in lep pozdrav
Najceneje pa zadeva pride pri tistem kateri ima avtoakustiko, v avtohišah in uradnih ne nabavljaj.
Če nima knjige bom pa na spletu probal poiskati za omenjeni model.
Hvala boma pogledala.
A je to v prostoru za varovalke pod volanom?
Ja, alarmom se skupaj z ostalo elektroniko z leti začne mešati.
Po moje razmišljava o izklopu oziroma deblokadi.
Drži.
Ampak očitno je katerega od senzorjev kaj zmotilo in je vklopil blokado motorja in volana.
Nikomur poznana zadeva?
Pozdravljeni,
danes zjutraj je znanec imel problem na Mazda 626 letnik 2002 in sicer ko je zaključil delovnik zjutraj in se odpravljal proti svojemu avtu katerega je odklenil je ta začel nenadoma sunkovito piskati oziroma je alarm tulil ko nor. Počakal je da se je ugasnil ter vozilo še enkrat na daljinca odklenil, nakar je začel spet za minuto piskati in ugasnil, vozila se ni dalo vžgati, odprl je prtljažnik in voznikova vrata ter spustil steklo nakar pa je zablokiralo in se je zaklenil. Peljal sem ga domov po nadomestni ključ ter ko sva prišla nazaj je zadevo normalno odklenil ter vžgal in se odpeljal domov.
Je to vklopil elektronsko blokado motorja oziroma se je zadeva zakodirala?
Jaz sem imel podoben primer na Renault Twingo isti letnik ko mi ni hotel odkleniti in vžgati, čez eno uro pa je začel delovati normalno ; vzrok tega je bil da se je odzval senzor vibracij in zadevo zablokiral ker je zaznal še vlom.
Kakšne so pa kaj vaše izkušnje?
Hvala za pomoč in lep pozdrav
Lahko je tudi kombinacija kar pa je zanimivo da je še danes pri nekaterih (latinsko)ameriških modelih
Kot prvo ta avto sem gledal in ga nisem kupil ker mi ga je en pred menoj speljal.
Drugo pa bo kmalu dobil status starodobnika.
In ja tudi to tretje drži. Imam namreč še cel kup legendarne in klasične glasbe ter radijskih iger na kasetah.
Mimogrede, japonski klasiki je kar narasla že cena
AVTO RADIO ORIGINAL TOYOTA MR2 :: Avtonet ::
Popravljeno od DonFelipe
Se mi je zdelo, ker so zelo podobne Toyotam iz tistega obdobja.
Pa verjeli ali ne, na FM sredi Ljubljane slišiš HR1 in HR2 ter RAIUNO, medtem ko z današnjimi ne uloviš praktično nič razen mogoče kakšen Aktual ali Anteno.
Živjo,
ima kdo od vas v vozilu še radio s kasetarjem?
Vprašal bi namreč kako ga očistiti, saj sem opazil zelo težko branje in delovanje.
Hvala za pomoč.
Do torka žal ne bo nič.
Nič zadeva se bo rešila na omenjeni način in peljala k Medenu.
Drugega ne preostane.
Razširinoro dobr...nej kolega z kakšno zajlo priveže auspuh in se odpelje do bližnjega švasarja da ga zaflika. včasih je bil en na vodmatu...če si iz ljubljane.
Google Maps
WWW.GOOGLE.SIFind local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.
še boljše pa da gre zamenjat auspuh...
Drugega nimaš kaj narediti in ti tudi ne preostane.
Izpuh je pač potrošni material.
Račič je žal pokojni, bom peljal k Medenu kateri mi je bližje
Popravljeno od DonFelipeŽivjo,
upam da lahko pomagate in sicer pravkar se je sosed domov pripeljal z 626 zadnje generacije na kateri mu je odpadel izpuh, kateri je očitno pregnit.
To sem videl ko sem pristopil blizu in vozilo je kar ropotalo.
Je bolje da ga zjutraj pričvrstim z vezicami in koščki kovine ali se lahko pelja brez njega?
Očitno je kar naenkrat odpovedal in sicer motor je tudi bolj glasen, je pa zanimivo da ne kadi ipd...
Sem pa kot offroader našel rešitev, katero je naredil model v omenjenem posnetku od 10:45 dalje :
Kaj pravite na omenjeno?
Hvala za pomoč
In kako si se odlo?il?
Bo? vgradil omenjen merilnik?
To je tako,kot so pred leti dajali noter ampermetre, voltmetre in ostale ?tevce.Povej bolj natan?no kaj misli? s tema dvema stavkoma.
Ne pa?ejo k vsakemu avtu.
Te podatki so bolj pomembni za ?portno vo?njo ; pri ostalih ne pridejo v po?tev
Ta merilnik je odli?na zadeva, kar mi je nekdo mi je lepo povedal :
Temperaturo izpu?nih plinov ho?em vedet, ker nikol nisem ziher da avto dobiva dost bencina.
Kljub nastavitvam ECU-ja bi rad prej vedel da nekaj ni uredu z zmesjo zraka in bencina, kot pa da mi stopi bat(e)...Je ceneje tako, kot pa da neve? napake in na koncu da? za servis ?
Na?el sem ?e zanimive povezave o tem :
-vgradnja dispaya
http://www.scirocco.org/tech/misc/afgauge/af.html
-univerzal APEX
http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 0a8f8dc844
Mopar
http://hhscott.com/93tmv/index.htm
Avstrija:
>Motortuning>Manometer>...
Nem?ija:
http://www.ak-motorsport.de/ak_onlineshop/index.html
>Subaru>Anzeige>...
Primer
Da ne odpiram nove teme, bom kar tukaj prosil za pomo?.
Je res kon?na hitrost B2200 125km/h?
Si kdo lasti na tem forumu katerega od pickup-ov?
Napisano
Ja, imel sem edino to vklopljeno za čas opravka oziroma parkiranega vozila na robniku.
Vse ostalo se ob ugasnitvi vozila samo izklopi ter vklopi pri kontaktu oziroma štartanju ;
luči imam nastavljene na AUTO, bralnih lučk in ostalega nisem potreboval, preko 12V vtičnic nisem nič polnil, vozilo je bilo zaklenjeno
Hvala za omenjeni izračun.
Iz njega je razbrati da je nemogoče da bi se akumulator s kapaciteto 64Ah tako hitro izpraznil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani