Naredi najprej ro?no regeneracijo, ampak glede na to, da kolikor vem ti tedensko dela? kar velke relacije......bo dpf, tudi ?e je sonda je 300? in naprej.
to je ?isto normalna cena, Tunerc v NM baje ?e ceneje
Sem pekjal avto k enemu lokalnemu mojstru in smo sprobali dat prislno regeneracijo preko ra?unalnika. pa je nekaj ne spusti ?ez. Pred tem smo resetirali napake. Se pa tudi motor druga?e sli?i, ko deluje v na?inu brez napak (kakih 5 sekund) aii pa ko deluje z utripajo?imi lu?kami za napake.
Javlja pa ?tiri napake, Tri so enake in povezane nekaj z pretokom goriva, ?etrta pa o nezmo?nosti regeneracije.. ?al sem zalo?il listek na katerega sem jih napisal.
Druga?e so se pa relacije zmanj?ale na 40 do 60 km dnevno. ve?inoma ?e vedno po avtocesti.
Pa itak je vseeno, do ?etrtka bo avto po?ival potem gre pa na servis k Pelkotu...
Ja, ni nujno. Je pa zelo verjetno. Lahko da ti je crknil spet kak pressure senzor za DPF.
To je pa pa? vzdr?evanje dizlov. To smo ?e govorili, problem je oz. bo ko bo avto mel dolo?eno ?tevilo kilometrov in bo potrebna menjava vlo?ka DPF.
?e bolj veselo pa bo, ko bodo za?eli to tudi preverjati
To, da je v kriti?nem obmo?ju kilometrov za dolo?ene komponente vem. In da bo potrebno vlo?it nekej ? da bo deloval naprej. Kar je popolnoma razumljivo in sprejemljivo!
Ni mi pa cenovno recimo sprejemljivo, da stane nov filter (ugibam) 2k ?, odstranitev pa 350?. In o odstranitvi sem ?e nekej ?asa razmi?ljal, pa tudi predlagali so mi ?e, ampak do sedaj ni bilo problemov z njim.
?e bodo za?eli preverjati (ali kje po Evropi to ?e po?nejo?), bodo pa po vsej verjetnosti prej na tapeti kaki stari dizli ki kadijo kot stare lokomotive.
Moj DPF se je za?el pa ?e lep?e obna?at... V zadnjih 500km se je 3x v?gala DPF lu?ka in svetila. ampak sem vedno vozil ?e toliko ?asa, da je lu?ka ugasnila (in ?e kakih 20km ve?). v?gala se je pa po kakih 5 km vo?nje. danes zjutraj se je prav tako v?gala po kakih 5 km vo?nje in svetila naslednjih 5, potem je pa za?ela utripati in zraven sta se v?gali ?e rumeni lu?ki za motor in za zdrs vozila. Pa avto bolj ?voh gre...
Ali to pomeni dokon?ni znak, da se filter poslavlja? Ima pa 250kkm in do sedaj ?e ni bilo problema na ta na?in (pred tem sta nagajala EGR ventil pa en senzor po DPF filtru), ampak se je vse porihtalo na za?etku s Pelkovo pomo?jo nato se je pa avto sam novih stvari nau?il...
Cena odstranitve filtra je okoli 350?, kolikor sem gledal...
Danes je gretje komplet crknilo. Ne pomaga ni?, Vedno piha zrak z temperaturo ki je zunaj. Ali navijem na 29 stopinj ali dam na 15 stopinj, bo pihalo enako (zjutraj mrzlo).
Varovalke so cele.
vebasto deluje
teko?ine je dovolj
Eno vpra?anje ?e dodatno. Ko pritisnem gumb OFF za prezra?evanje, se na zaslonu ugasne "oznaka" za hitrost prezra?evanja in nastavitev temperature. ostane pa "mo?i?ek". ?e vedno pa lahko izbiram kam bo pihalo iz zra?nikov. ker do sedaj nisem dajal pozornosti... A se ne ugasne na zaslonu vse kar se ti?e prezra?evanja?
There is a valve under the dash that controls the fluid flow from the engine cooling system to the heater core inside the car. When you turn the temp control on the AC unit it opens or closes this valve with a cable running from the control to the valve, if its not hooked on properly this may prevent the heater from getting adequate flow from the motor. I'm not sure which one it is though, there is a cable for the heater's valve, and one for the floor/dash/defrost vent selector too. If I'm not mistaken you can access both by removing the glovebox, one is right behind it, the other is more centered in the dash. I would drop the glovebox and take a look at these cables. They should both move an actuator at the end of the cable when you turn the control knobs, if either one isn't hooked up or hooked up improperly that could be your problem. Hope its as simple as that. Good luck!
Bo treba malo razdret pri sovozniku pa si malo ogledat... Ali ima pa kdo kak?en drugi predlog?
Nisem mislil da si mene kaj krivil, sploh ne. Opisujem zgodovino. Ce ti vse dela pred tem zgleda rez loputa, vcasih je dovolj da se vse mal preruka, lahko da je kaj sneto.
Prerukam? Kako? macola, pa tol?em po vsem kar vidim? drugega ne se bom vsaj segrel...
hecam se!
Kje se sploh ta "?katla" z loputo nahaja?
Sem pa sedaj na hitro prebral za?etek:
SYMPTOMS:
- A/C is not cold enough in summer.
- Heat is not hot enough in winter.
- Small changes to temperature dial cause big change in vent temperature.
Sva bila poleti v ?rni Gori. Zunaj 35+ stopinj, v kabini nastavljeno na 25 stopnji, ampak jih ni doseglo, prej bi rekel, da jih je bilo 30 ali ve?, ker sva se kuhala in je bilo v?asih bolje odpreti okno... Motor pa normalno hladen/topel...
Jure nisem misli, da si ti kaj narobe uredil! niti najmajn! sem samo omenil, da se je po vgradnji za?elo. Kar si ti noter zmontiral in v tistih pogojih (mraz) deluje braz problema in sem z izvedbo zelo zadovoljen!
Sem se pa sedaj res spomnil, da si omenjal neko loputo. Ali se to se da menjat (cena??) al popravit al karkoli? Nebi pa ?el na uradni servis, kjer morda ?e niti ne vedo da to obstaja in bo pri?le prej vse ostalo na vrsto za menjavo (popravljajo tako ne ve?)...
Temperatura motorja je pa konstantna (kazalec je vedno na polovici). Antifriza je pa tudi dovolj.
A je mo?no, da je ?el kak senzor, ker se to vedno zgodi na AC, do 80km/h deluje brez te?av... Kakor da vse skupaj na nek na?in zmrzne. Piha toplo, potem pa kar naenkrat mrzlo.
Moja M6 (2008, 143KM) se je kot ka?e odlo?ila, da se ji ne da ve? po AC vozit...
?e leto?njo pomlad sem ugotovil, da po kak?nih 15 ali 20 minutah vo?nje s tempomatom po AC preneha delovati gretje in za?ne v kabino pihati zrak z zunanjo temperaturo (?e je zunaj -10, bo pihalo s tisto). Imam ponavadi nastavljeno avtomatiko (brez klime) na 22 stopinj. Ko neha gret, ne pomaga ali navijem temperaturo na 29 stopinj, on bo pihal leden zrak ob enakem prezra?evanju. Edino kar pomaga je, da spustim hitrost na okoli 80 km/h, potem se pa obrati ventilatorja pove?ajo na MAX in v kabino pripiha topel zrak. Seveda nazaj pospe?im in ?ez par km spet ista situacija...
Trenutno naredim cca 97% vo?nje po AC, druga?e je pa povpre?je okoli 80 do 90% ACja...
Pozimi ali spomladi je bilo pa dodatno vgrajeno daljinsko vklapljanje webasta, kar je bila po eni strani odli?na investicija, po drugi je pa mislim da prineslo te te?avice. Tudi ob predelavi dodatno vgrajena preto?na ?rpalka ne po?lje toplega zraku v kabino... Na servisu jim ne javi ni?, pa tudi mehanik mi ni verjel, dokler ga nisem peljal en krog... Potem je bila pa menjana logika od prezra?evanja (kar pa? pride za tistimi tremi gumbi na armaturi, za rabljeno sem dal 160?), vendar se je potem otoplilo in napaka je "izginila".
Ker se pa sedaj zunaj spet ohlaja, se je negretje spet pojavilo in spet postalo rahlo neprijetno, pa tudi spu??anje hitrosti na 80 km/h je rahlo nevarno... To se dogaja samo pri vo?nji po AC/HC.
Ga odklenem z daljincem, pa se vsa vrata odklenejo, razen voznikova. Odklene ko ?e enkrat pritisnem gumb za odklep, da mu uspe odklenit. Ob vsakem pritisku na gumb se pa zasli?i v vratih tisti normalni "klik". Zaklene ap vedno normalno!
Malo sem opazoval gomb na vratih, pa se mi zdi da se stvar zatakne nekje na polovici.
Meni na moji 6 trese ogledalo na sovoznikovi strani, ponavadi za tem ko ga kdo drugi vozi. Pomaga, ?e ga malo zasu?em z elektroniko. Zadostuje, da ga premaknem za kak?en milimeter ali dva. Pa ne trese ve?!
Da ?e jaz dodam vpra?anje. Ko zalaufam avto (se vedno tudi odpeljem), se vpali ?e vebasto. Po 400m imam semafor in ko stojim, mi v kabino "uleti" vonj po izgoreni nafti. Je to normalno? Ker ko vozim tega vonja ni, pa tudi ?ez 800m pri drugem semaforju ni ve? vonja...
Pa a je tovarni?ki vebasto na faceliftani M6 143km mo?no navaditi na timer oziroma ?e bolje na daljinski v?ig? Pa koliko bi to pri?lo?
Koliko je lahko maksimalni ET? Koliko je lahko, da na koncu guma ne gleda izpod blatnikov? Oziroma da ustreza vsem predpisom? Rad bi, da bi bilo vse skupaj malo bolj ven pomaknjeno, vendar toliko, da ?e ustreza predpisom!!!!
Za faceliftano mazdo 6 karavan (l. 2007) spra?ujem, ker so mi padle v o?i ene feltne, ki bi jih uporabljal za letne, te originalne, ki jih imam sedaj in so ?e odrsana, bi pa uporabljal za zimske gume.
Pa ?e ima? podatek: 5/114,3/48/70,1-67,1
vem, da je 5/114,3 za 5 vijakov v oddaljenosti 114,3mm. Kaj pa naprej?
Ej kaj teh ventilov se ne da kako po?timat? recimo prepihat, podmazat ali kakorkoli druga?e poservisirat? Ker vem, da EGR ventile dolo?enih znamk (Alfa vem da je,) avtomobilov se da usposobit.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni.
Da ne odpiram nove iste teme... Imam enak problem, s samo eno kartico. S tem, da imam 2 delujo?a klju?a...
Kje bi se dalo dobit ?e eno kartico, da bi razbremenila obstoje?o, ki ni ve? v najbolj?em stanju? pa da ne stane lih 300+? ?e je le mogo?e...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani