Dobri ste fantje, da se vam da pošiljat gor pa dol. Pod črto zna prit ceneje, če bi že v startu naročil pri mehaniku, sploh če sta na TI.
Sam sem dva meseca nazaj naročil komplet Ate diske in ploščice zadaj pri mehaniku, naslednji dan sem že imel zmontirano. Cena pa zaenkrat velik plato Uniona.
Potem bo kar držalo priporočilo mazde, da je najbolje zamenjati olje pri teh motorjih na vsakih 8Kkm. Verjetno niso kar tako določili te številke ampak najbrž po analizah olja. Verjetno kaka 2Kkm več ne naredi večje škode na motorju a bi se bilo dobro tega priporočila držati.
Zanimivo, ker meni pri prevoženih 6,5Kkm od menjave olja piše da je na 40%.
Tu se povsem strinjam z NevLadotom. Tudi sam imam podoben režim vožnje, dobrih 30 km relacije 2x na dan, od tega vsaj 25 km avtoceste. V večini primerov avto vžgem 2x na dan. Na moj režim vožnje bom olje menjaval na 15k km. Če bi imel več krajših relacij, pa bi menjaval prej.
Vsak pa zase ve, kakšen režim vožnje ima in kdaj bo menjaval olje.
Baterija je stara 1leto in nekaj mesecev. Se strinjam, lahko je karkoli, senzor za pritisk izpuha je tudi mozen,sem gledal na nekem posnetku na youtubu, kjer ima isto opozorilo. Najvecji problem mi je, ker nevem ali je avto v voznem stanju, da ga lahko sploh pripeljem do mehanika. 😬😬
Jaz se tu ne bi hecal z nadaljnjo vožnjo. Če imaš zavarovano mobilno asistenco, bi jo jaz v tem primeru uporabil.
Se strinjam, generacija Accorda 2003-2008, tudi v dizel izvedbi, je zame eden najboljših avtomobilov tistega časa, verjetno pa bi se brez težav kosal tudi s kakšnim novejšim. Se spomnim, da sem leta 2003 dobil na vikend test takratno full option Vectro in se pripeljem do kolegove avtopralnice in je čistil novega Accorda 2,4 exe. Vectra je bila drvarnica proti Accordu, sem ga pa takrat prvič videl v živo.
V navodilih za uporabo piše, da naj se za skyactiv-D motorje uporablja olje kakovosti ACEA C3, tako da bi na tvojem mestu res najprej preveril, ali je bilo nalito ustrezno olje.
Kaj imaš preFL ali že FL? Ker pri modelih pred FL je bilo normalno na vsakih 250km, po FL naj bi zmanjšali interval na vsakih 200 km(+-5%).To pa prav zardadi tega, da se ne bi preveč zabasal filter in preventivno raje prej spuca.
Recimo, da imaš standardno regeneracijo vsakih 200 km(kar je nekje standard za skayactiv dizle) je na koncu vsakih 240-250.
Težko sprejmem, da je 200 km standard za opravljanje regeneracije pri skyactive dizlu. Sam imam enak avto od 4k km dalje in regeneracije mi ves čas dela na 250 km, s 5 % odstopanji navzgor ali navzdol. Pa sem čisto običajen voznik.
2 ceni sta zmedli tudi mene (ne vem zakaj, kakšna je razlika, če sploh), ampak zame to ni aktualno.
Danes mi je lokalni mehanik na M6 namontiral nove ATE diske in ploščice, naročil pa jih je včeraj popoldan, zelo verjetno ne na Autodoc , ker je bila tudi cena precej drugačna . Zraven sem dal še nacentrirat vsa 4 kolesa, da ne bo dileme. Bomo videli.
Mehanik je imel tudi zanimivo pripombo - diski na M6 se mu zdijo izredno majhni glede na velikost in težo avta.
Mi je še povedal, da je pred leti na svoj avto dal prav tako ATE diske in ploščice, pa mu je začelo tresti že po nekaj 1.000 km. Diske je dal minimalno podrejat in s temi diski potem nikoli več ni imel težav.
To jaz že ves čas trdim, da ima Mazda v primerjavi s konkurenčnimi avtomobili poddimenzionirane diske.
Ni, da ni mazdino v redu. Le, da je motul boljši, vsaj kar se tiče dpf filtra, ker ima manj žvepla in manj obremenjuje in s tem posledično maši dpf filter. Takoj, ko je bilo olje v mojem avtu zamenjano z Motulom, se je podaljšal interval regeneracije iz 200 kilometrov na vsakih 260. S časom, ko se je olje kontaminiralo z nafto pa je zopet regeneracija na nekje 200-220 kilometrov.
Kaj pa če ima kontaminirano olje večji vpliv na interval regeneracije kot znamka olja? Tako pri prejšnji Mazdi se do 170k km interval regeneracije ni nikoli skrajševal, kot tudi pri sedanji, ki ima 50k km in čez en mesec redni servis. V oba avta se je vedno vlivalo olje, ki ga ima na voljo servis v Btc-ju, nikoli nisem nosil olja s sabo. Je pa res, da imam tak način vožnje, da redko prekinem regeneracijo.
Jaz sem, sicer na drugem avtu, reklamiral neujemanje barve na po?trihanem odbija?u kar pri izvajalcu. Menim, da to ni stvar zavarovalnice, temve? napaka izvajalca, ki jo kot stranka lahko reklamira?.
Jaz imam nastavljeno na medium in mi je ?isto OK, ker ne ?elim, da mi pod vsakim nadvozom preklopi. Opa?am pa razliko, ?e v tunel zapeljem v obla?nem ali son?nem vremenu. Pri obla?nem mi takoj preklopi na lu?i, pri son?nem pa rabi par sekund, da preklopi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi jaz opažam, da imam z zimskimi gumami nižjo porabo, nekje 3dcl na 100km.
Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex
Mazda6 SPC CD 150 Revolution
Povezava za deljenje
Deli na druge strani