Skoči na vsebino
Ropot motorja pri hladnem v?igu
Napisano

No, zadeva se je do neke stopnje, sicer neuspe?no, premaknila naprej!

 

28.12.2006 so mi na Avto Mo?nik servisu pregledali in nastavili ventile. Dva naj bi minimalno odstopala! Vendar poseg ni odpravil ropotanja. Avto na hladen v?ig ?e naprej ropota. Nasledni? naj bi mi citiram: neko stikalo (pod motorjem), ki uravnava koli?ino olja?? pregledali... bomo videli....

 

To nastavljanje ventilov in ?ude?no neko stikalo ki uravnava koli?ino olja, bi tudi jaz rad videl :whatever:

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

lambda sonda
Napisano

?e prav vidim je to sonda na eno ?i?ko, sedaj pa dobi univerzalno na eno ?i?ko in si re?en. Sicer pa sploh ni nujno, da je lambda kriva, lahko je kje po?ena cev pred lambdo (v tem primeru se plinom total zme?a) ali tesnilo na glava/izp. kolektor, tesnilo izp. kolektor/izpu?na cev, preglej kompleten izpuh itd.

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese Pri Pospe?evanju
Napisano

No saj mo?no da je vajno cukanje druga?no kot jaz mislim. pri meni je tako ?e malo prene?no speljem pri semaforjih mi avto mrkne, torej ?e proba? na mestu na hitro pritisnit na gas, najpej malo spusti obrate in ?ele nato gredo obrati gor :whatever:

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese Pri Pospe?evanju
Napisano

Ja potem pa kar po?asi za?ni z menjavo najprej, sve?ke, ?e ni ok, menjaj kable, ?e ni bolj?e, probaj resetirat elektroniko, ?e ni bolj?e, hmmm zdaj pa postane po?asi megla, lahko proba?, lambdo, kat, preveri? kontakte, razna tipala, merilce pretoka....... nazadnje gre? kao najbolj?emu elektri?arju v mestu, ti vse pregleda zara?una 9k sit in nazadnje ugotovi da dela vse ok :lol: , to je bilo v mojem primeru z GT-Rko in problemi z plini.

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Trese Pri Pospe?evanju
Napisano

je**ga, to je pa? "sodobno" krmiljenje motorja. cuka skoraj vsak malo bolj sodoben motor. Do?ivel to cukanje pri Daihatsu sharade compact 1,3, ko ?e je bil nov cukanja ni bilo opazit, z km se je cukanje vedno bolj ?utilo - imel najve?je probleme ob hudi vro?ini ali ob vlagi, naslednji pacient Ford Mondeo ghia 2.0 - cukal od novega (?uti se samo pri speljevanju) neglede na vremenske pogoje, kao normalno :blink: , samo ob vla?nih dnevih, kot je danes cuka moja stara Mazda 323 1,4 ´90, ?ude?no GT-Rka sploh ne cuka :huh:

 

Skratka vsaj rahlo cukanje pri rahlem speljevanju se ?uti pri skoraj vsakem z lambdo/kat katerega sem dosedaj vozil in teh ni bilo malo. re?i? lahko verjetno da menja? pol elktronike na avtu, ampak ali se spla?a?

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

meni je pa ta avto po opisu ki si ga dal, zelo sumljiv :blink: . Kot 1 alarm mi je bil 120000km in po?eni obe man?eti. Od znanca mazda 323, nekaj ?ez 200k in obe man?eti mrknili, moja mazda 323 in pravtako nekaj ?ez 200k mrknili. Pomoje ne ravno slu?aj ampak toliko vzdr?i material (guma). 2 alarm, problemi z elektriko - posledica karambola?, 3 problem, razmajana klju?avnica - kilometri??, pa ?e podvozje - npr. na moji stari mazdi je 250k km in na podvozju ?e nobene potrebe po menjavi kak?ne roke, zgloba, ?al?ke ali bilo ?esa, edino amortizerji sigurno ve? niso kot novi.

 

Po moje najbolje da se re?i? avta, ali pa upa? da ne bo ve? presene?enj :(

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Izpuh
Napisano

Meni je na 323 1,4 na vsaki 2 leti crkoval zadnji lonec :angry: 2x walker, delam pa pbl 25k km na leto

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zobati jermen
Napisano

sej spodnjega zubatega kolesa ni treba jemat dol,dol se vzame samo jermenica, katera poganja klinasta jermena za hidravliko in alternator.

No malo sem se narobe izrazil. Pri moji mazdi 323 ?93, je tako kot pravi?, vendar mora? odviti ?e vijak, ki dr?i zobnik zobatega jermena, ker ima sam vijak kao veliko podlo?ko, ki ??iti zobati jermen pred svinjarijo. Stara 323 ?90 pa nima te podlo?ke in je jermen res hec menjat. BDW 93 ima 16V, 90 pa 8V - mogo?e je v tem razlika <_<

 

Druga?e pa, ?e si vsaj malo mehanika, menjava zobatega jermena ne bi smel bit problem, ?e pa nisi siguren v sebe, pa raje prepusti delo mehaniku. No sicer si se pa ?e sam odlo?il :)

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

zobati jermen
Napisano

ti hui?a ti, pri starej?ih motorjih (BG) pa ni treba pokrova dol jemat :rolleyes: , druga?e pa najve?ja jeba je zobnik na glavni gredi :angry:

IPB Image
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.