Ker je obstajal utemeljen sum, da moja dru?ina ni edina, ki so jo pri Avto Mo?nik o?kodovali, sem za?ela brskati po forumih. Zavedam se, da na forum vsak lahko napi?e karkoli, morda kdo tudi la?e, verjamem pa, da ve?ina vendarle pove svojo izku?njo iskreno, da bi bila v vednost tudi drugi.
V nekaj urah, sem na spletnih straneh na?la ve? resno nezadovoljnih strank Avto hi?e Mo?nik; kar velja ne samo za njihov Mazda servis, ampak tudi Nissan in Fiat. Na vseh treh servisih pri Kranju so se pojavljale podobne prito?be: veliko vi?ji ra?un od predvidenega, nestrokovna obravnava, zavla?evanje s popravili, sprenevedanja, tudi do 7x vi?ja cena (konkretno: bencinsko ?rpalko so neki stranki zara?unali 650 evrov; realno stane najve? do 100 evrov brez mar?e), ?e slab?e ravnajo s strankami, ki pripeljejo na servis uvo?en avtomobil (kot se je nekdo izrazil, o?itno pri njih vlada, rasizem na tem podro?ju), ne razlo?ijo kaj so menjali in zakaj, predvsem pa ne reagirajo na prito?bo dokler jim ne zagrozi? s tr?no in?pekcijo in ?e bi lahko na?tevala.
Pravzaprav se slabo po?utim, ko tole pi?em, v resnici pa bi se morali (vsaj) slabo po?utiti na Avto Servisu Mo?nik, saj moje pri?evanje sloni tudi na osebni zgodbi, ki pa je ne bom raz?lenjevala, vendar v na?em primeru ni ?lo za Mazdo. Nas je pa posku?al servis ogoljufati za nekaj sto evrov.
V vednost @kopit in drugim, da boste vsi, ki ste slu?ajno ?eleli zaviti k njim, ?li raje dale? naokrog kam drugam.
LP
Ima kdo podobno izku?njo oz. ve kako ukrepati!?
Kmalu po nakupu Mazde 3 (15. december 2005) pri Avto Mo?nik d.o.o., sem pri hladnem v?igu, ko
je avto ''stal'' vsaj 8 ur, oziroma ?ez no? zaznal ropotanje motorja, ki je trajalo tudi ve? kilometrov
vo?nje. Ropot je letos tekom poletja postal ?edalje bolj glasen in dolgotrajen, zato sem se konec
avgusta oglasil pri podjetju Avto Mo?nik, kjer sva vozilo z ?eno kupila in ga februarja 2006 tudi
peljala na 1.servis pri 1000 prevo?enih kilometrih (oz. v mojem primeru pri 2000 kilometrih).
Ob mojem prvem obisku na servisu se mi dejali, da kaj takega (ropotanja) ne poznajo, in da bodo
povpra?ali po ostalih servisih. Ko sem pripeljal tja avto, je g. Marjan (kot sem razumel je on glavni
serviser) dejal, da motor pri nizkih obratih nekoliko preve? vibrira in da je verjetno problem v nekem
gumijastem delu pri vpetju motorja. (to naj bi bila serijska napaka pri omejeni seriji vozil, v kateri
pa moje vozilo ni).
Pa skoraj 2 mesecih zavla?evanja s strani servisa Mo?nik (da so zelo zasedeni, da je zbolel nekdo ki
skrbi za informacije glede serijskih napak, da ni materiala...) sem dne 6.11.2006 zjutraj pripeljal avto
na servis. Popoldan ob prevzemu so mi dejali, da so avto dvakrat hladnega v?gali, in da ni ropotal.
Seveda, kot sem jim razlo?il avto ropota, ?e ne obratuje dlje ?asa, na primer ?ez no?.
Torej tega dne na avtu niso naredili ni?. Zato sva se dogovorila da ostane avto ?ez no? na servisu, da
bo g. Marjan sli?al ta ropot (o?itno mi ni verjel!!). Ugotovili smo (poleg mene je bil prisoten g. Marjan
in ?e en serviser) dve pomanjklivosti, ropotanje motorja med vo?njo po hladnem v?igu in nekak?no
cviljenje sklopke pri prestavljanju. G. Marjan je dejal da ta problem poznajo, da se nekaj v
motorju (mislim da ''semeringi'') pravo?asno ne nama?ejo z oljem, in da bodo zamenjali olje.
Upravi?eno sem se takrat spra?eval, kak?no olje so mi pri I. servisu nato?ili v motor, da sedaj ni ve?
primerno in da zaradi njega motor pri hladnem v?igu ropota. Dogovorili smo se, da 16.11.2006 (ko
ne bodo ve? zasedeni z menjavo zimskih pnevmatik) napako odpravijo. Ko sem tega dne
popoldan pri?el po avto, je g. Marjan spet nekaj sprenevedal in govoril, do bo avto kmalu potrebno
servisirati, in da bi takrat odpravili napako. Po tem sem se razburil, saj imam servis na 20.000 km
predviden ?ele ?ez 4000 kilometrov oziroma februarja 2007, do takrat pa lahko na motorju nastane
kak?na trajna po?kodba. Ko sem ga vpra?al kaj so tokrat, ?e sploh so kaj naredili, je dejal da so
nastavili vpetje motorja-ni? ve? ni bilo govora o menjavi olja. Poleg tega je dejal, da si ne upa
''odpreti'' motorja...
ZAKLJU?EK
Kot je iz dopisa razvidno, kot ka?e pri Avto Mo?nik servisu sploh niso sposobni oziroma ne ?elijo odpraviti te napake. Mislim, da tak odnos do strank ne pripomore k ugledu vozil MAZDA, servisne mre?e oz. servisa Avto Mo?nik iz Britofa pri Kranju.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdravljeni.
Ker je obstajal utemeljen sum, da moja dru?ina ni edina, ki so jo pri Avto Mo?nik o?kodovali, sem za?ela brskati po forumih. Zavedam se, da na forum vsak lahko napi?e karkoli, morda kdo tudi la?e, verjamem pa, da ve?ina vendarle pove svojo izku?njo iskreno, da bi bila v vednost tudi drugi.
V nekaj urah, sem na spletnih straneh na?la ve? resno nezadovoljnih strank Avto hi?e Mo?nik; kar velja ne samo za njihov Mazda servis, ampak tudi Nissan in Fiat. Na vseh treh servisih pri Kranju so se pojavljale podobne prito?be: veliko vi?ji ra?un od predvidenega, nestrokovna obravnava, zavla?evanje s popravili, sprenevedanja, tudi do 7x vi?ja cena (konkretno: bencinsko ?rpalko so neki stranki zara?unali 650 evrov; realno stane najve? do 100 evrov brez mar?e), ?e slab?e ravnajo s strankami, ki pripeljejo na servis uvo?en avtomobil (kot se je nekdo izrazil, o?itno pri njih vlada, rasizem na tem podro?ju), ne razlo?ijo kaj so menjali in zakaj, predvsem pa ne reagirajo na prito?bo dokler jim ne zagrozi? s tr?no in?pekcijo in ?e bi lahko na?tevala.
Pravzaprav se slabo po?utim, ko tole pi?em, v resnici pa bi se morali (vsaj) slabo po?utiti na Avto Servisu Mo?nik, saj moje pri?evanje sloni tudi na osebni zgodbi, ki pa je ne bom raz?lenjevala, vendar v na?em primeru ni ?lo za Mazdo. Nas je pa posku?al servis ogoljufati za nekaj sto evrov.
V vednost @kopit in drugim, da boste vsi, ki ste slu?ajno ?eleli zaviti k njim, ?li raje dale? naokrog kam drugam.
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani