DARiAN_M: ?e ni skrivnost ... koliko ? pa te je pri?lo to?
Pri Pelkotu, 20?!
Problem je biu ker ni bilo nobene opozorilne lu?ke, da bi bilo kaj narobe s DPF-jem.Je bil pa ob?utek med vo?njo, sploh prve tri prestave, kot da je filter nenormalno zabasan... in avtu je dobesedno zmankovalo mo?u ob speljevanju...
Tako da zadeva je sedaj re?ena z REGENERACIJO DPF-ja
Ne vem kako ima mazda ampak tdiji (exeo) je imel del rednega servisa tudi rocno regeneracijo, kar je mal logicno sa na servisni interval poservisiras tudi dpf. Marsikoga bi resil s preventivo
Preden se zapeljem do Pelkota bi vas prosil za pomo?,?e kateri ve kaj.
In sicer, avto je Mazda 6, 2.0 dizel l.2008, in ob zgretem (samo zgretem,ne pri hladnem) motororju nekje med 1.5 do 2.0k obratov,pa? do vklopa turbine avto cuka ob konstantnem gasu...ob pospe?evanju pa se mi zdi da posledi?no do 2k obratov slab?e potegne, kot da bi ga nekaj du?ilo. Se pa to dogaja ve?inoma v 1.,2.,3. prestavi...
Olja je dosti, hladilne teko?ine tudi, tako da mislim da tesnilo glave ni krivo,vsaj to sem imel prvo na sumu.
Naftni filter?
?e bi kdo kaj vedel, bi prosil za pomo? grem v petek na morje, pa da nebom osivel na poti tja in nazaj
Verjetno ti manjka olja za bremze! Nalij olje, potem "pumpaj" pedalo da spravi? vn ves zrak in pedalo bi moglo otrdeti (pi?em kot kak?en ljubezenski roman )Sem ?e imel en tak primer
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri Pelkotu, 20?!
Problem je biu ker ni bilo nobene opozorilne lu?ke, da bi bilo kaj narobe s DPF-jem.Je bil pa ob?utek med vo?njo, sploh prve tri prestave, kot da je filter nenormalno zabasan... in avtu je dobesedno zmankovalo mo?u ob speljevanju...
Tako da zadeva je sedaj re?ena z REGENERACIJO DPF-ja
Povezava za deljenje
Deli na druge strani