Sem zamenjal centrirne obro?ke, zdej pa?e feltna gor k ata na mamo. Je mal bolj?, ampak temeljnega vzroka tresenja pa s tem nisem odstranu.
Nad 100km/h se za?ne veselica, ob?utek pa mam, da pr ni?jih hitrostih tud vibrira. ?al je takrat te?ko razlo?it kaj je od nepravilnosti na cesti, kaj pa od avta.
Dans sm pelju premontirat gume pa smo ugotovil da so distan?niki 4x preveliki, moja mazda ma 46mm, od feltn notranji je pa 68mm. ?udn da nism nikol ?e opazu tega odkar sm avto nabavu... Upam da je to vzrok tresenja, druga? pa ?e kardan pride na vrsto.
Avto mi trese (MX-5 '93), sploh se ?uti tm nad 100km/h. Gume so ble dobro centrirane, optiko sm naredu. Avto se pelje precej bolj?, ampak pri tresenju ni to ni? pomagalo. Sumim, da opleta kardan. Kdo ve, kje se da to preverit pa centrirat in prbli?no kolk to stane?
Volan je trd, pumpa pomojem dobr dela, ampak sm jo odklopu zdej, da ne pumpa v prazno, ker je itak ves ATF odtekel v par sekundah. Ta guma je prov preklana, kjer sm ozna?u, tko da je od tam ven ?pricnl, ker je blo vse naokrog mastno.
Najbolj? bi blo itak cel mehanizem dol od?raufat da se celga vid, sam nimam dvigalke pa stojal, sam eno improvizirano rampo...
Zdej je vezica. Gledal nisem ni?, ker pod avto ne morem, in ?e plasti?no za??ito ma spodaj, ki bi jo moral od?raufat. Od zgoraj se ne vidi, kje to?no je problem. Pomojem je pumpa vredu, in je drugje problem. Zgleda da je blo preve? pritiska v sistemu pri visokih obratih in nekje ni zdr?al, kje bi moral pa od bli?je pogledat...
?e ne se pa kej naokol oglas in bomo pogledal
Kje, kdaj, a ma? to prov delavnico? Ker druga? moram tud olje, filtr, benz filtr pa sve?ke menjat.
A lahko kdo priporo?i k?nga mehanika k ma ob?utek za mazde?
V nedeljo smo pr?li mal pogledat, za nekje 15 minut.
V?eraj smo se s prjatli zmenil, ?li driftat, ni hudi?, crkne servo.
Sumim, da je blo tkole. Ko sm delal optiko sm na?u na konc tega eno objemko, ?e dost zjahano. Dam dol pa zategnem z unim za ?ice spenjat. Pol sm par dni nazaj opazu, da je ATFa ?e ?ist na min, zato mal dolijem. V nedeljo sem v par ovinkih v rde?e nabil, servo pumpa nabije pritisk, kaj je ventil delu ni znano, ampak lahk bi mal pritisk sprostil, in je pr straneh ven udarl. Lu?ica na tleh.
Kje to?no se je uscal, je te?ko re?t, ker nimam opreme da bi kej razdiral, k mojmu mehaniku pa tud ?e nism hodu, ker mi je zadnje bremze uni?u ?e bl kot so ble (se jih je lotu s kle??ami, jih skup stisnu pa je jih lepo zablokiral), in me nekak ne mika, da bi ?el ?e servo po isti poti (?e kej ?e dela, uni?it do konca).
Mal sm gledu po netu, servo je draga zadeva in me zanima, ?e kdo to obnavlja, pa kolk bi me to po ?epu udarl.
Moja draga je spet najebala po slu?beni dol?nosti .
Bo treba narest eno anketo katero olje je najbolj?e . Jaz bom moral tud v kratkem menjat, pa se tud ?e nism odlo?u kerga, priporo?en je 15w40. Castrol je zani??
Ok mam pa ?e en problem. In sicer ro?na ne prime ni?. Zamenjal sm zadnje pakne ker so ble res ?e za?gane ampak to ni fora. Tud zajle so baje vredu (eno bi blo dobr zamenjat). Glavn problem naj bi bil da tist mehanizm k prek zajle stisne bat skup ne deluje. Ne gre do konca. Mehanik mi je reku da bi mogu dat obnovit zadnje bremze kar bi stal 20k po komadu (da menja tesnila). Ok kaj majo tesnila veze s tem da ro?na ne dela (bremze pa)?
Druga? mi je pa prodajal da ro?na itak ne bo nikol prjela tolk kot na avtih kjer je zadaj boben ker so to pa? diski.
Men ni va?n n? drugega kot da zadnje bremze primejo pa da ko med vo?njo ro?no zategnem zadnja kolesa blokirajo. Pa tud ?e s ?arovnijo. In to se ne sme zgodit ?ist na koncu da vle?em ro?no kot da vozim vlak.
Sem zamenju olje, filter pa je bistveno bolj? sam ?e zmer cuka tm 1000-2000 obratov. I??em NGK-jeve kable, a kdo ve kje se jih dobi? ?e ?e vedno ne bo delal pa menjat naprej...
A kdo ve kje dobit te NGK-jeve kable. Druga? pa se kadi zadaj ven sploh ?e je mrzla ma?ina. Smrdi po olju. Pol k se ogreje je bolj? ampak smrdi ?e vedno.
Za engine rebuild sm ?e gledal. Vsa tesnila pa le?aji pridejo 395$ + po?tnina, pol pa ?e batni obro?ki, pumpi, jermeni. Ampak jermeni so ?e dobri pa pumpa naj bi tud na?eloma bla. Cevi bi blo treba ?e zamenjat ker so ?e rahlo preparele po vseh teh letih. Pol k je pa enkrat ma?ina razdrta do konca pa port & polish. Zgleda da bo nenamenoma to postal zimski projekt...
Ampak to je ?it pol k ma? enkrat razdrt bi menjal vse, ke?a pa ni.
No ampak najprej bi rad zrihtal vsaj tolk da bi se dal normalno vozit brez da se blok razdira...
MX-5 90 - 93 je ampak ne vem to?no letnika. Prva registracija '94 ampak je ?e tastar model ker ma 1.6 85kw motor. B6P? Kako se meri kompresijo? Kable bi dal pa ene kvalitetne, a pozna? k?nga konktretnga dilerja al pa firmo kablov?
ID je JMZNA18B201116339 a zna kdo razbrat kej iz tega? Mogo?e kdo k na mazdi dela
Kompresijo ti zmeri mehanik.Kabli so tm okol 17k,se pa najdejo cenejsi(10k)-kir motor pa mas?Olje pa kup ful sintetik,svecke pa kupis tiste ko ti bojo dal po prometni.Prvo pa zmer kompresijo.
Kako zmerim kompresijo? Opazu sm da je pritisk olja padu. Kabli bi bli za zamenjat ja, edn je kr z izolircem povit. Na tujih forumih sm prebral da so original mazdini kabli zlo bogi, a kdo ve kje se dobijo k?ni bolj?i aftermarket? Katere sve?ke in olje naj dam notr?
A porabo olja se da z dobrim oljem zmanj?at?
Ja tist glede klenkanja ma? prav, ne klenka ampak dela en kovinski zvok "tk tk tk tk tk" iz ma?ine, sm se slabo izrazu.
11.000 je bil tazadn servis. Sej sm bil naro?en pr mehaniku pa je kr neki bluzil da ni vedu da sva zmenjena tud za servis pa je sam zobat jermen mal od?ponal in to je blo to. Pa valda jaz mislu ah sej je itak servis naredu nov olje pa to, n? gledal in pol je za?el neki klenkat notr. Preverim olje, olja ni. Sm mislu da je lu?ico naredu v gara?i. Gara?a suha. Dolijem 2 L da neha klenkat. Pol mi je pa povedal da sploh ni servisa delal. Zdej mi ene bu?e prodaja tko da k njemu ne peljem ve?. Ampak je zdej 2 tedna od tega pa je za?el kr neki cukat tko k sm opisal v prvem postu. Tko da je neki ?udn. Nivo olja je pa tud kr padu, dost prehitr. Tko da to se ene ?udne stvari dogajajo. Pa ?e klenkat je nazaj za?el :ne vem:
Torej kr naenkrat mi je za?ela mazda cukat. Najbolj se pozna pri speljevanju sploh ?e spelje? 1000-2000 obratov, nad 3000 se ne pozna ve? ampak je o?itno. ?e bolj pa je problem ?e pri nizkih obratih do konca pohodim gas. Obrati kr zanihajo pa pol po?as cukajo?e potegne pol nad 3000 pa vle?e. Ampak ?e recimo pri 5000 spustim gas pa ga do konca nabijem spet zacuka, manj o?itno. Kaj bi blo narobe?
Mi pa ?re tud velik olja tko da razmi?ljam o enigne rebuildu. Za?el je neki klenkat pa sm vidu da je olje ?ist na low, sm dolil 2 litra, zdej je pa ?e na polovici H-L. To je blo 14dni-3 tedne nazaj. Kak?ne ideje?
Olje je ?e ?rn pomojem bi blo treba vse skup menjat ne sam dolivat...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sem zamenjal centrirne obro?ke, zdej pa?e feltna gor k ata na mamo. Je mal bolj?, ampak temeljnega vzroka tresenja pa s tem nisem odstranu.
Nad 100km/h se za?ne veselica, ob?utek pa mam, da pr ni?jih hitrostih tud vibrira. ?al je takrat te?ko razlo?it kaj je od nepravilnosti na cesti, kaj pa od avta.
Kako naprej?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani