Jih nekaj popravlja pri nas, so mi pa vsi lani rekli 250-300€. Na koncu sm najdu kontakt od Jerry-ja na forumu in mi je naredu za 200. Blo je neki debat okol teh ojačevalcev, kako se pregreje samo nek del in posledično skuri še procesno enoto v ojačevalniku, sam material dejansko košta zgolj par €. Ko sem mal negodoval zakaj je to 200€, mi je blo rečeno, da je treba zadevo mal ''predelat'', sicer bo isti problem slej kot prej. Jst sm požru, kaj je predelano ne vem, še vedno je bila najbolj ugodna opcija, kar sem jih pač našel in zaenkrat še vedno špila vse ok.
Jerry je drag potem v tem primeru.
Sem pa pri raziskovanju in iskanju serviserja/rešitve našel kar nekaj podjetij po evropi, ki se ukvarjajo s tem in so bili vsi pod 200€.
Nisem pa prvotno iskal sploh serviserja, iskal sem kar nadomestek. Sem pa našel celoten postopek popravila tudi na youtubu, lahko bi se ga lotil tudi tako a imam preveč drugih stvari trenutno.
Nisi ravno opisal problema, sem tudi sam dal lani popravljat. 200€ in naslednji dan končano. Samo je bil drug (bivši) uporabnik foruma. No samo, da si zrihtal
ni veliko različnih problemov s tem ojačevalnikom, zečel je zvenet kot brzostrelka, sem samo odklopil varovalko in začel brskat po netu, potem pa našel serviserja na ebayu in ugotovil da je lokalec. sva se zmenila, zadeva pa je bila hitro popravljena brez poštnih stroškov.
Evo kot obljubljeno sem zamenjal stangico in pase v nulo. Se celo oznake so identicne tako da sedaj avtomaticno nastavljanje spet deluje
Kje se stakne to štangico? Kateri kos subaruja je to? Ravno danes ugotovil da na novo kupljeni šestici to ne dela in je poleg štangice tudi nosilec na podvozju počen, ki bo za zamenjat. Je ta tudi od subaruja?
Danes sem opazil da je luknja senzorja od klime zabasana. Spiham s stisnjenim zrakom iz bombice, do tukaj vse kul. Ko začnem slediti cevi da bi jo pač še spucal/prepiha ugotovim da se le ta konča na štuk členu za radijem. V preteklosti je to verjetno bilo nekam priklopljen in se je nekdo pač odločil da bo to pač odstranil. Ker ne verjamem da bi bili Japonci toliko šalabajzerji. Se komu sanja kam na zračni sistem bi to moralo biti priključeno? Mazda6, prva serija.
Je na šestici še kje kakšna skrita varovalka za zadnjo meglenko ali pa rele?
Ko na obvolanskem stikalu hočem vklopit zadnjo meglenko mi v armaturki indikator za trenutek posveti in ugasne. Žarnica je nova, na grlo pa napetost ne pride. Je kdo že reševal to?
Z namenskim sprejem pa spucaj senzor pretoka zraka.
S testerjem je treba pred ciscenjem pogledat long in short fuel trim. Stro?ek mogo?e 20? za oba spreja, narest bo pa to treba sigurno. Z carb sprejom o?isti ?e pcv ventil.
Zdravo,
- na testerju je javilo napako,
- lu?ka za motor se je nekaj ?asa pri?igala za par dni, zdaj se ve? ne pri?iga.
- avto cuka, ne pospe?uje lepo - na za?etku najprej po?epne, potem ?ele pospe?i kljub konstantnemu dr?anju gasa
- v stand gasu ful nihajo obrati dostikrat, pri ?emer pride do kriti?ne stopnje nizkih obratov in potem po?ene motor na vi?je obrate
- na tehni?nem plini niso bili ?ist ok, me je pogojno spustil
Montirali smo dva distan?nika na obe lambdi in je pomagalo, da se nekaj ?asa ni pri?igala lu?ka za motor. Ampak se je potem spet za?ela pri?igat.
In morda ?e kak simptom, ki se ga zdaj ne spomnim.
Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim .
Na starterju ima? itak 12v, ko ti kresne? na kljucavnici start tistih 12v na starterju posko?i in vklopi sam sebe kot rele da za?ene motor starterja. Vprasanje pa ?e ima starter minus. To bi dejansko lahko s klemo premostil. ?rna akomulatorska klema na enem koncu na akomulator, drugi konec direktno na motor. ?e ne bo v prvem poizkusu spremembe, potem na motorju prestavi klemo in ?e enkrat probaj. ?e je rje na avtu kot pravi? potem je pletenica od mase na motorju hin in vprasanje kaj vse nima mase zaradi tega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
ja, našel si ga
Povezava za deljenje
Deli na druge strani