Moja 6-ka je tud mela ?e 10 let zaj, pa vse kar je blo od rje, je blo na robovih zadnjih vrat, ker baje servis ni hotu tega odpravit, ker pa? ni blo prerjaveno. Oni delajo pod garancijo baje samo ko je prerjaveno. Jaz sem pol to v lastni re?iji popravo in je zaj ok, ?e zaenkrat.
V dostih primerih ro?lja jermenica od alternatorja, prej kot ?poner pa ?e cenej?a je
To se pa strinjam da bi lahko bilo ja, ker mi je mojster mitja ?e zamenjal le?aje v altenatorju in je blo malo bolj?e, sam za jermenico pa nisma preverjala. Sam je pa to zlo te?ko pogruntat kaj to?no proizvaja nadle?ni zvok, razen ?e za?ne? eno za drugim menjavat.
Bom kr tukaj postavo manj?e vpra?anje, ker je ravno tema o ro?ljanju. Pred kratkim smo zamenjali mikro jermen na moji 6-tki, ampak samo jermen brez ?ponarja, rolic. Zaj pa me zanima neko manj?e ro?ljanje, ki se sli?i pri nizkih obratih, najbolj med vo?njo ko je motor segret? Sem bil pri avspuh majstru in sma pregledala celoten izpuh, ker je zvok ful podoben kot bi bil katalizator ?e bogi oz. kje kaj zrahljano, ampak ni ni? od tega bilo. Majster je pol podrobno poslu?al in videl da zvok prihaja nekje iz predela kjer je mikro jermen name??en. A je mo?no da ro?lja ?ponar ali kaka rolca? Je treba te stvari tudi menjat pri menjavi jermena?
Hehe, ebay dela ?ude?e Saj maybe ni neka oh in ah kvaliteta kot original od mazde, ampak sem pa prepri?an da nekaj ?asa ziher dobro slu?i oz. bolj?e kof polomljen nosilec
Da ne bom odpiral nove teme. Avto v?asih rabi dlje da v?ge oz. je treba bolj dolgo verglat, ampak samo ko je vro? pa ?e to zlo poredko, mrzel v?iga ko nov, kaj bi lahko to bilo? Gre se za 2.3 benz mazduro.
Bi se kr k tej temi priklju?il Tud pri meni je sli?at neke ?udne zvoke, ampak samo ko je motor ogret, sli?i pa se kot da bi treslo nek pleh in to samo po tem ko prestavim iz prve v drugo itd... Sli?i se samo za trenutek ko pa obrati prese?ejo mejo 2000 pa utihne. Malo sumim mogo?e katalizator?? :ne vem: Aja, mam pa bencinara
tko me zanima... k vidm da mas manse probleme ampak nc kej hudga
Ma ja, mene motijo vse malenkosti, ceprav se zavedam da vozim 10 let star avto. Ampak sploh ni panike, ker avto je drugace res top, pac malenkosti je treba sproti rihtat, pol pa gre. Ja, nekaj od teh malenkosti pride z leti, ostalo je pac odraz prejsnjega lastnika, ki je popravljal samo to kar je bilo nujno potrebno ter servisi. Jaz sem pac picajzl na tem podrocju, jebi ga. Aja jermen sn malo z zajfo namazal pa je zaenkrat tiho, bomo vidli kak dolgo.
Aja, za oni nosilec motorja pa sem 100% da je on krivec za svinjarijo pod posodo za pranje stekel, evo fotko:
Na? kolega Mitja iz mesta MB bi ti to znal naredit za ugoden denar.
Deeyan pa naj ti po?lje njegovo gsm cifro, ki vem da jo ima v svojmu Mobi?uku.
Ja, bi bil zlo vesel, ?e bi imel kakega majstra, (v okolici mb), za take malenkosti in ki ve kaj po?ne. Aja, oni mikro jermen pa ?e vedno cvili, ampak zares samo zjutraj ko avto prvi? za?enem oz. ko stoji ?ez no? na mrzlem, pol se pa vsak km manj sli?i, se komu sanja? :ne vem:
Jaz sem na 2.3 motorju, menju nosilec na sovoznikovi strani. Cena pa je bila neki preko 200?.
Kaj to si si sam menjal? Jaz bi ga tud mogo menjat, sam do Pelkota mi je malo dale? iz Maribora (pa ?e bolj po?asi moram vozit ?ez mesto zarad novih radarjev) Ve? za koga ki to zadev??ino u?inkovito menja na ?tajerskem koncu (razen ?erbinek seveda)? Druga?e pa sem gledal ta nosilec preko ebay, pride okrog 80 eur z po?tnino vred - nov.
Jaz sem na 2.3 motorju, menju nosilec na sovoznikovi strani. Cena pa je bila neki preko 200?.
O fak, to pa ni malo! Bom raje probal z ono varianto ko jo je yavar omeno, za vulkanizacijo tega nosilca, pride baje dost manj, pac bolj vibracije cutis, to me ne moti. Aja, jos sta, sem iz mb.
Ze ugotovo kaj je. To ni "usrana voda" ampak hidraulicna tekocina nosilca motorja na sovoznikovi strani. Sem najdo na tujem m6 forumu je mel model cist enak problem pa na sliki je blo isto ko pri meni. Opazil pa sem tudi nekaj starih postov na nasem forumu in so imeli eni tud probleme z tem nosilcem. Nevem, je to treba takoj menjat al ni tak nujno? Opazil nisem da bi full puscal, pa motorja tud nic kaj extra ne trese, se zaenkrat? :ne vem:
Servo teko?ina na full, sli?i se samo ko je motor mrzel, ko se enkrat zapelje? se ne sli?i ve?. Se mi zdi da jaz preve? kompliciram mogo?e? Ker pa ste tu sami majstri bi vas ?e vpra?al, a ve kdo mogo?e zakaj je malo neke teko?ine pod posodo za pranje stekel, ne vem a lahko posoda kje pu??a al kaj takega, al je to sam usrana voda ki se nabere s?asoma ko kaj mimo vlije??? Se je pa ?e kar nekaj nabralo ker je fajn ?rno spodaj? Sem malo pre?nofal tam okoli pa nisem vido da bi bil v bli?ini kak?en del ki bi lahko pu??al, razen en mali amortizer?ek za bla?enje motorja, lahko tam kje pu??a?
Pri moji 6 dizel, 89 kw se tudi pojavlja enak zvok, pa ?e tudi nisem uspel ugotoviti kaj bi blo to... Sumim altenator...
Ja, moj je bencinc. Na youtube sem opazil en posnetek, ki prikazuje nadlezen zvenketanje jermena servo pumpe. Meni dela cist enako, bom danes probal z ono metodo, malo vode z sprico poskropit na jermen in naj bi baje nehalo za nekaj trenutkov. Tako baje vidis da je res jermen. Ve kdo kaj nardit v tem primeru da res ta jermen cvili?
Se komu sanja kaj bi lahko to blo, je bolj neki cvile?i tok, tok, tok...sli?i pa se bolj tam blizu ?rpalke za servo volan oz. tam v bli?ini? :ne vem: aja najbolj se sli?i ko je motor v prostem teku in hladen, kot da bi se nekaj zaganjalo, taki opletajo?i zvok je sli?at?
Pa ste ziher da je to dobro za avto? Ker ?e da? za??ito ?ez rjo, nisi ni? naredil oz. rja le lepo nadaljuje svoje delo in prerjavi ?ez.. Vsaj tako je bilo ko sem svojega oldija obnavljal. Je bila misija ?imbolj odstranit vsako pikico rje, ker ?e tista pikica naredi svoje v zelo kratkem ?asu (s premazom ali brez). Tako da jaz nikakor ne vidim smisla to delat na avtu, ki je starej?i od nekaj let (?e pri teh je vpra?ljivo), brez da bi se podvozje ?isto demontiralo, pre?mirglalo in pofleksalo dol vsak mm rje na plehu, ?raufih, skratka vsemu in potem takoj v primer dalo in pa za??ito direktno ?ez. Ker ?e napaca? tole ?ez rjave ?raufe (pa tudi ?e ferosan prej nama?e? ?ez..) si samo slabo naredil. Ker bo potem saniranje oz dostop do rje ?e tolko te?ji. V bistvu samo skrije? in ima? ?e dosti ve?ji jajc, ko rja ven udari.. Osebno recimo ne bi kupil avta, starega 10 let, ki je imel za??ito narejeno pred tremi leti
Ali pa me popravite, samo ?e bi bilo to mo?no, potem bi bile obnove rjastih avtov zelo lahke
lp
Zaj kolk je meni znano, eni rjo baje res temeljito odstranijo (kolk se pac da) pred premazom, nebom pa trdil, ce se tudi celo podvozje razstavlja pri tem posegu. Pri meni je trajalo 3 dni da je mojster nardil, zaj ce je cele tri dni porabo samo za moj avto nebi vedu Avto je bil kasneje na optiki in na tehnicnem pri amzs in so rekli da je zelo dobro narejeno, to je vse kar vem
Meni je to delal Prevor?i? (stari mojster na meranovem), sicer sem dal komplet zrihtat celi avto za??itit + podvozje. Pri?lo me je 160 eur. Druga?e vzame samo za podvozje 90 eur. Vzame si ?as in naredi dobro, bom poslikal v kratkem. Priporo?am!
Dobil odgovor na tujem mazda forumu in sicer, to so kao neki dodatni stabilizatorji pri katerih se tud optika nastavlja in so samo na zadnjem delu podvozja. Bolje pa je v vsakem primeru zamenjati v paru da je mir. Tak da zadevo sem naro?il preko ebay, upam samo da bo res pasalo gor kot mora
No, kar ze naslov pove kaj iscem in sicer sploh ne poznam slovenskega izraza. Problem pa je ker je ta lateral link na voznikovi strani zadaj treba zamenjat, je ze zlo slab navoj in je zlo tesko nastavit optiko. Zaj jaz lahko to brez problema narocim preko ebay, zanima pa me ali je treba menjat oba (levi in desni)? Ali je dovolj samo ta ki ima problem? Se komu sanja?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moja 6-ka je tud mela ?e 10 let zaj, pa vse kar je blo od rje, je blo na robovih zadnjih vrat, ker baje servis ni hotu tega odpravit, ker pa? ni blo prerjaveno. Oni delajo pod garancijo baje samo ko je prerjaveno.
Jaz sem pol to v lastni re?iji popravo in je zaj ok, ?e zaenkrat. 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani