?e zdravo leseno mizo malo pobrusite in prelakirate bo vse v najbolj?em redu, ?e je polna ?rvov bo ?e kmalu katastrofa. Pribli?no tako je s koluti. Pregrete vrzite stran, ?e gre samo za povr?insko izravnavo (deli torne povr?ine plo??ic, majhne brazde,...), lahko vsaj govorimo o stru?enju. S vse tanj?im kolutom je tveganje za deformacije pri pregrevanju bistveno ve?je. Prav lahko se zgodi, da bo potem prej pri?elo tresti kot bi, ?e ne bi stru?ili. Najve?krat se stru?ijo tudi pregreti koluti in odtod slabe izku?nje.
Sicer so bili o zavorah Mazde6 GG/GH na razli?nih forumih napisani ?e doktorati. Ne bi ?kodilo imeti debelej?i kolut, ?etudi z enakimi plo??icami. Vsaj za GH model. Pri GG je edina trajna re?itev ?e omenjena transplantacija zavor iz MPS. Ampak to je tako kot imeti 90 kW ali 200 Nm ve?. Eni bi zato vozili bolj varno in var?no , drugi bi uni?ili sklopko, menjalnik, zavore, zglobe, ... in kazali na "slabe" komponente.
Sicer velja pri "aftermarket" zavorah zaupati resnim tovarnam, glede kombinacij bo imel vedno vsak svojega favorita.
[/quo
Pozabil si ?e napisat da je zelo va?no KDO in kako diske stru?i,ker pri nepravilnem vpetju in centriranju diskov je lahko pravo sr...je.Me pa veseli da se vsaj nekdo strinja z mano(sem ?e mislil da sem edini na tem forumu).
PA prosim ne govorit o neoriginalnih delih, ker sem jih naro?eval in uporabljal, so enakovredni, ?e ne bolj?i kot original.
Zaklju?ek naredi sam
P.S. NE me narobe razumeti, ho?em ti pomagati, lahko ti jih pomagam naro?iti in pomagam zamenjati
Glej,jaz vse avtodele vzamem v eni avtotrgovini,kjer je ve?ina na zalogi,cene primerljive z ostalimi avtotrgovinami pri nas + rabat25% od tu izvira podatek 150?.
Bi te pa res prosil za pomo? pri nakupu prednjih diskov za mazdo 6(lastnik sem ?ele dober mesec),ker to je pa res cena kot se re?e in bi v tem primeru bilo stru?enje res nesmiselno!Tako da bi lahko bilo .
Zamenjat pa si jih po 15 letih ?raufarije najbr? ne bo problem.
Prera?unaj,stru?enje 15?,diski cca.150?,jaz nikakor ne pridem do razlike 50?.?e si dobro prebral moj prvi post v tej temi, bo? VERJETNO pri?el do zaklju?ka ,da se zaradi same poravnave diskov ne bo? ubil in ?e se bo? vozil npr.po predpisih jih tudi zvil ne bo? tako hitro.Nekdo lahko zvije diske ?ez 10000km, spet drugi bo se pa vozil 100000 in ve?.Se pa strinjam, da je najbolj?e nove diske zmontirat pa gas (stru?enje pa ostaja alternativa pri pomanjkanju ????).
V 31 letih sraufanja sen se iz lastnih izkusenj naucil da se to NE SPLACA ker je potem isto al pa se vecje sranje, mazda 6 je pa sploh eno navadno sranje kar se sprednjih diskov tice ker so novi zanic ce od njih zahtevas prevec,po domace jih malo pogrejes.
Si pa pozabil,da se najdejo tudi tak?ni, ki si takoj ne morejo privo??it 150? stro?kov(in zmeraj ve? je takih,?al),ne glede na to ali se izpla?a ali ne,vo?njo mu pa za nekaj ?asa omogo?i?.
Ni noben problem postru?it diske, ?e ?e imajo primerno debelino, max. stru?enja je do -2,5 mm od debeline novih,ki so cca.20,5mm.Na ve?ini diskov je minimum napisan.servisi pa stru?ijo diske tudi v?asih ?e po prvi menjavi (pretrdih) plo??ic, zaradi deformirane nale?ne povr?ine,takrat se postru?ijo nekje na vsaki strani cca.0,2mm(do izravnave) in malokdo to sploh opazi,ni pa zaradi tega nih?e ogro?en, pa tudi zavore bodo prijele v kombinaciji z trw plo??icami odli?no.Tudi jaz poravnam diske pri menjavah plo??ic, ?e so deformirani in ?e imajo dovolj debeline.
Zavariti ga ni problem,?e se dajo sneti cevi, v mojem primeru bi me re?il samo flex,je pa varijanta z teko?im aluminijem res u?inkovita,po?i pa na spodnjih straneh prirobnic. ,avto imam komaj mesec dni od tega pa teden dni v delavnici,da popravim vse tisto ?esar prej?nji lastnik ni hotel ali vedel.
Sem pa izredno navdu?en nad motorjem,prava glasba za moja u?esa, napram bmw-ju istega letnika z enako prostornino.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani