Vzemi ven stikalo pa preglej ?e so kaj oksidirani kontakti, lahko da je slab stik in ne potegne dovolj toka. Mogo?e ne bi ?kodilo tud razdret pa namazat vodila, moja so bla tud kr zapacana in se zdej dost hitreje premika.
Pozdravljeni,imam par vprasanj glede mx5ke,2002,110km...
Moral bom zamenjati prednje diske in pr.ploscice ,serviser pravi naj racunam na okoli 140eur vse skupaj;kaksni predlogi glede znamke?
Poigravam se z mislijo da bi zamenjal volan,sedaj je namrec navaden plasticen,stirikraki,ki je cist prevelik za tak avto... imel bi usnjenega trokrakega. Kaksna ideja kje dobiti to in predvsem a je treba to pol homologirat?ker ta zdajsnji ima airbag notri...
In glede impregnacije strehe... a jo je sploh smiselno impregnirati glede na to,da je avto garaziran v garazni hisi in vozen izkljucno ko je lepo vreme? Ko sem jo imel prvi dan,se ni bila v garazi in je kljub mocnemu dezevju ostala notr.popolnoma suha,tudi zatohlosti ni bilo,tudi med voznjo tudi ni nic zamakalo. Torej predvidevam da je prejsnji lastnik delal nekaj na tem,je smiselno da s tem nadaljujem,kljub temu da ne bo vec videla dezja,vsaj nacrtovano ne??
Tko tud jst mislim, ker original cat z downpipom je nekje 700e haha. Skoz tehni?nega pride? normalno? Dela verjetno ni preve? z menjavo?
Porabo mam pa zmer okol 10-11l, ve?ina je tko mestna vo?nja pa klanci. (nardim okol 440km s polnim tankom) Mo?no da je lambda k mam filing da je ista poraba al vozm po jajcih al pa o?emam. Vle?e pa normalno, brez cukanja. (al sem pa ?e navajen podhranjenosti ) Bom res preveru ECU ?e ma kake kode shranjene k ?e nimam check engine lu?ke.
Btw,kje v avtu pa je nalepka z priporocljivimi tlaki? Iscem pa ne najdem...
Jst mam na voznikovih vratih, pi?e pa 2.2bar se mi zdi. Mal je tud od gum odvisno kok majo trde bo?nice.
Kako to?no poteka menjava katalizatorja na NBjki glede na to da je cat del midpipa? Se kr odre?e ven pa navari prirobnico da lahko da? drugega notr? Recimo kaj takega: http://www.ebay.co.uk/itm/3-76mm-Centre-200-Cell-4-Round-Universal-Magnaflow-Metallic-Sports-Cat-59959-/111066384794 Viper, nima? ti nekaj podobnega na svoji? Sem padel pline pa i??em zdaj razlog. (previsok CO) Lahko da je lambda, temp. senzor al pa katalizator. Moram preverit ?e javi ECU kako napako.
Aja, cena za veliki servis je 200-260e se mi zdi pri Pelku (sem ?e spra?eval 1x, pogonski jermen, vodna pumpa, ostali jermeni)
No ce je ceneje toliko bolje k itak treba se optiko nardit. Za to ceno se jih kar redno dobi (tudi na ebayu), bom pa verjetno vzel na topmiata k imajo trenutno group buy ceprav pride ista cena.
Sem gledal tudi tiste za 500 sam pol pride v postev tudi AP k so v bistvu KW V1 k se prodajajo za 1000+. Bom 200 raj v servis vrgu
?e bi mel opremo pa plac bi se tud sam lotil, ?e gredo vsi vijaki lepo ven ne bi smelo bit problemov sam pri taki starosti je to ?e utopija. Ra?unal sem tam okol 100? ker je za kak?ne 2 uri dela zagotovo. (?e se pa kaj odlomi pa ?e ve?)
Vzel bom pa VMaxx za ~350e, pa ?e dve leti garancije imajo.
Tisti ki ste ?e menjali amortizerje, kak?no ceno lahko pri?akujem za menjavo? (prinesem svoje gewinde, ?elim samo da mi da original ven in nove noter) In da dobim potrdilo o strokovni vgradnji.
Naj bi blo vse enako, tud menjalnik lahko uporabi? stari. Verjetno je ?e najve?ji problem menjava elektronike. Pa za homologacijo rabi? papirje od tistega avta iz katerega je ma?ina (?eprav dvomim da bi se kdo vpiknil glede na to da se na zunaj zlo te?ko razlo?i).
Kak 1.8 160hp iz japonske verzije bi se ?e spla?alo notr dat.
Je ?e menjal kdo pomo?ni cilinder za sklopko? (clutch slave cylinder) Pedal je kar naenkrat med vo?njo postal mehak in sklopka ni popustila tko da sem moral brez menjavat. Doma sem preveril posodico in je teko?ina pod minimumom. Je pa avto stal kak teden tko da zgleda da je tud to pripomoglo.
Kaj vse rabim da prezra?im sistem? Sam eno cevko pa posodo?
Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.
Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.
Jst bom tud na teh vmaxx pristal (sam ne z nastavljivo trdoto) ampak ne ?e letos ker ni financ, treba pri?tet ?e monta?o, optiko, homologacijo kar je takoj +200? ?e zraven.
Za homolomo plati?? tud jst ?e ne vem kaj in kako glede na to da so OEM ni se ne dobi glih papirjev ?e posebi pa ne za Mazdo.
Glede prvih bo problem, verjetno bi blo treba valj?kat pa camber nastavljat bolj v negativo. Sam pol se ti geometrija poru?i ?e se rad mal hitreje pelje? ?ez ovinke. (optimum med -1.5 in -2? zadaj). Glede na original bodo okol 59mm bolj ven ?e gleda? na tisti strani.
Se mi zdi pa brezveze tla?it neke ?iroke felge dokler ne ni?a? ker zgleda dost neumno.
15x8 ET14
Spredi je pa ene 10mm ?ez blatnik k sm nazadnje probu ampak so gume dost ?iroke.
Ravnanje in varjenje robov pride okrog 20? za eno plati??e, glede po?enega kraka pa ne vem kok se bo dalo zrihtat ?eprav se da ?uda stvari popravit pri plati??ih.
Razlika je samo v poimenovanju, v USA so bile prve dve generacije Mazda Miata, zadnja je pa MX5 Miata, v JP je pa Roadster.
s ?em ma?ete vodila za okna, meni se premikajo po?asi.
Panele dol, ?ipo ven, od?raufa? vodila in na?prica? z brake cleanerjem oz podobnim da dobi? staro mast dol. Najbol? uporabt ?e pal?ke za u?esa da spravi? po robovih dol. Pol pa na debelo nama?e? z navadno mastjo al pa kako vodoodporno ?eprav men ?e kr dr?i od lani k sm to delal. Najbolj?a naj bi bla sicer shin-etsu mast od Honde:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Probi ?e ma? kake kode shranjene v ra?unalniku
http://www.miata.net/garage/Engine_Diagnostics.html
Povezava za deljenje
Deli na druge strani