Po parih vzigih dalje, bo lucka samo gorela.. se avto ocitno sprijazne, da jih ni vec Mal je sicer motece, ker ena lucka potem skoz gori, ampak narobe ni pa nic..
Dodatne senzorje za zimske feltne se mi pa ne zdi ekonomicko kupovat...
Pri kermu pa si dal odstranit dpf in kok moci mas trenutno na kok si ga cipal..pa se cena ce ni skrivnost?
Vse skupaj sem delal pri Tunercu iz Novega mesta. Je uredu de?ko. Meritve naredi pred in po optimizaciji.
Pridobil sem 31KM, tako da jih imam sedaj 169 (pred posegom je bilo namerjenih 138, o?itno sta dva konja ?e od?la v onostranstvo) in 60Nm navora, tako da sedaj zna?a 416Nm...
Pa vse skupaj se prestavi ?e malo ni?je, tako da je avto bolj pro?en in za?ne ?e prej pospe?evat...
Je pa tako, da iz pospe?evanja iz mesta, jaz osebno neke velike razlike ne opazim, bolj se pozna pridobljena mo? pri "lete?em ?tartu". Recimo v 6. prestavi od 160-190 je res opazna razlika sedaj..
Sem pa do sedaj naredil samo cca 150 kilometrov, tako da o kak?ni porabi in podobnih straveh ?e ne morem komentirat..
To sem tudi jaz spra?eval 2 tedna nazaj eno podjetje, ki je ukvarja s tem. Pomoje bom kar oboje hkrati naredil (odstranitev DPFja + chipanje). Oni priporocajo oboje hkrati... delno najverjetneje tudi zaradi samega zasluzka Ampak cenovno se mi zdi sprejemljivo..
Evo sem opazil v?eraj vlago-kondenz tudi na moji M6 (2008/11) na zadnjih lu?eh.
Jaz sem imel akvarij v zadnji desni (M6 2009) in vlago v zadnji levi. Sem raz?raufal vse, obrisal in posu?il, nato sestavil in dobro zategnil - od takrat ni ve? te?av. Obe sta lepo suhi..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ve? da, imam v mislih, ampak zdaj pozimi je Mazda zapakirana v gara?i... tako da se vidimo, ko bo lep?e vreme
Mi bo? cifro stisnu na privat..
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani