-tam v bli?ini tega pina je en vijak za maso na katerega lahko pritiska? ?i?ko. js sn vijak prej ?e mal pobruso, da je ja ziher masa. ?e si pritiskal na pobarvan pleh, tam sigurno ni dobrega stika!
-mogo?e je bolj?e, da si zbere? malo tr?o ampak tanko bakreno ?ićko (za bolj?i stik)
-nima veza, na kateri strani pritiska?
-pozoren mora? biti, da res brikne? 5x manj kot v 4sec!!!
-po moje je stvar cist ista, ko na testerju (sta pa? dva na?ina kako spro?i? kalibracijo, al preko pina, al pa preko testerja)
-ko se za?ne kalibracija se pri?ge lu?ka za spiralo, v?asih zraven gori tudi lu?ka DPF (to traja par min, tak da bos sigurno videl lu?ke)
-ko lu?ke ugasnejo je kalibracija uspe?no narejena
-?e se lu?ke po parih minutah ne ugasnejo je potrebno kalibracijo ponoviti!!
Zanimivo ,to bom pa probal za ?obe. Se pravi rabi? sam en kos ?ice. Aja a te varovalke so v kabini al pod havbo?
To je pod havbo, na desni strani pod plasticnim pokrovom. Tist pin, ki je narisan moras 5x v casu 4sec "briknat" proti masi. Kalibracija traja par minut. Med kalibracijo se obrati zvisujejo pa zni?ujejo. Vcasih je potrebno postopek ponoviti.
Pa sem se odlocil,da naredim kalibracijo ?ob. Po kalibraciji so vsi ti simptomi izginili. Avto se je peljal kot nov. Vendar pa se je po nekaj 100 kilometrih zadeva ponovila. Tako, da sem zdaj ze veckrat kalibrilal sobe, pa se stvar obnese za nekaj 100km. Ni mi jasno, zakaj se ?obe po nekaj 100km "raz?telajo" ???
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani