Bi zarad teh vi?jih in ?ir?ih gum lahk pri?lo do kakih te?av, zaradi zni?anega podvozja?
PS: A je res glede ra?una "izvajalca del", da ga bom mogu zraven prinest ko bom podvozje homologiral?
glede podvozja treba prnest poleg original!! tuva se potrdilo o strokovni montazi ki ti ga izda mazda servis (sicer ne vem ce ti ga bojo) al pa firma kira uvaza fedra oz. amortizerje! jaz pa sem mel za vsak slucaj se potrdilo o optiki...
kar se nizanje vozil tice se mi zdi da je najbol da se zapeles (joj kako se ze rece firmi ne morm se spomnt zdele) in ti oni vse zrihtajo menda ti se vpisejo v kartoncek oz. oni poslejo vso dokumentacijo in potem ti dobis homolomo domov...
tako mi je razlagal majster ko sm ga fehtal za potrdilo o strokovni montazi...
za feltne pa tud ni problema ti sam dobi papirje kjer so iste oznake se pravi isti ET pa ni vazno kire firme so sam ne pozap pol pokrovcke dol pobrat na ne bos sel hom. ozejk s alulajn papirji
honde 1.4 imajo v originalu 75km ali 90km. ?e jo je kolega spravu na 115 konjev mi bo to dokazal ?ele na valjih...
P.S. Obe sta zakon...honda in mazda
lej js mam tud 1.4 pa sm jo brez velikih predelav spravu na slabih 115 konj! pa se nism zaklucu s predelavami! mam pa to na papirju tko da ti lahko tocno povem za kok se je spremeni navor in konjaza pr vsaki predelavi ki sem jo naredu!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
luza pod avtom je od svicanja konjev
drugace ce je en mojstr na dolgem mostu ki vari hladilnike ce ti kej pomaga..
Povezava za deljenje
Deli na druge strani