Ce kaj pomaga,sem imel enak "problem" z letvijo in sem jo sam resil v enem popoldnevu z materialom ki me je stal 1.20?. Koncna pusa je teflonizirana in pri meni je teflon pobralo. Kupis taksno puso pri trgovcu z lezaji in jo samo prepresas.. Edino priporocam da si naredis nastavek za preso tako,da lepo pase na puso,da je ne poskodujes. Ne rabis cele letve demontirati ampak se da dol vzeti le levi kos letve.Trije vijaki,senzor je to to. Sem ze micken pozabil tocno. Seveda prej je potrebno spono demontirati.
Zdravo, Zmaj mam eno vprasanje za nasga mojstra. In sicer,ali ima kaksen ac kompresor za mojo mazduro (2.5 2008),oz mogoce se rajsi,ali se dobi kaksen servisni set za kompresor,ker nekaj v mojem ne stima,se cedalje tezje vrti in bi rad resu zadevo predno ga unici karkol se ze dogaja v njem..:-S
Hvala vama za odgovore.?al je tak da do Pelkota nebi mogu prit,ker se je vse skup zgodil v najslab?em mo?nem ?asu.Doma mamo 4 avte pa sem bil pe?!!:@ Ne mor? da vrjame?.. Druga?e pa Zmaj hvala!! Skratka uspel mi jo je obnovit,samo to je samo za?asna vrjanta,ker moram ?e zaradi ob?utka tole re?t kak treba!Me je pa pr?akala ?e ena veselica..Na prvi ?eljisti je batek zarustal ko na starem yugotu..Pa sem res mislu da je japonc kvaliteta.. Skratka,danes naro?im nov pesto in seveda ?e en nov kolesni le?aj,da mam to prpravleno doma za menjavo. Ne vem pa kaj bi z ?eljustjo..Kaj priporo?ate menjavo cele ?eljusti al samo seta z batkom?Da sem mobiln sem ornk o?istil vse pa sestavu nazaj,sam spet-ob?utek ne da miru in ne more tak ostat..
Prvi kolesni lezaj mi je unicu pesto.Na Ebay sem nekaj iskal pa ne najdem nic pametnega,mogoce kdo ve za kak rabljen kos oz nov.Potrebujem samo center ki gre v lezaj nujno ker sem brez avta..:-S Nebi rad popravljal tega ce ne bo nujno..Na skf-ovem lezaju je pocla kletka krogljic in je zaribala ena stran lezaja..:@
Ja ko je ugasnjen motor tak ne more? vrtet druga kot samo kompresor preko sklopke. Torej del ki je ob jermenici in je pritrjen na os kompresorja. ?e gledava tvojo skico je to levi del. Upam da se razumeva
mam en "problem". Ko mi med vo?njo vklopi kompresor klime se to kr fino ?uti. Avto cukne.. Prvo sem sumil da je mogo?e premalo plina v sistemu in zadevo napolnil,vendar problem ostaja. Probal sem z roko obrnt kompresor in se ne vrti ?isto na lahko kot na na?i drugi mazdi (1.8),vendar ni ?utit le?aja ali kaj podobnega. Je pa tudi za spoznanje glasnej?i kompresor med delovanjem kot na drugi mazdi. Zanima me, ?e ima kdo enak motor in ?e bi lahko preveril koliko upora je na njegovem kompresorju pri obra?anju na roke.. Mojega ne more? zasukat z enim prstom. Tole me malo jezi in nebi rad kak?nih problemov ko bo topleje..
Imam kdo kak predlog? Se da dobit komplet za obnovo tega kompresorja? ?al nikjer ne najdem podatka o tipu kompresorja.
Sem zdle malo "potipal" zadevo in odstranu okrasni obro?ek, samo izgleda da stevc ne gre vn skozi luknjo (AR156 je imela vijake in si samo potegnu ?tevc vn iz luknje) Je kdo dejansko ?e jemal na Ghjki ?tevce vn? Ker mam ob?utek da je potreno sodstrant del armaturke ki je okol njih..
Mene tud blazno mot tale lu?ka na zimskem kompletu!! Sem ?e razmi?lu kak se pride do ?tevca, da bi ga vn vzel in to re?u mal "lep?e" kot z trakom. A ve kdo kak ga vn vzet?
Samo predlog,ker ma? itak ?e premo?en prag,daj vrtno cev nato?i notr in bo? hitro vidu kje gre voda vn,tam je ?la vrjetno tudi notr! Pa ?e mimogrede ga bo? spral s ?isto vodo,kar tudi ne bo slabo!
Evo, danes sem preveril tlak v pnevmatikah in je OK,potem sem dal kontakt in odvil volan skrajno levo,desno,levo in nazaj na sredino,odvzel kontak in v?gal avto. Ni bilo uspeha in tudi kasneje med vo?njo lu?ka ni ugasnila. Aku ka?e da je ok. Vsaj po meritvi napetosti pri v?igu.
Ideje?
Ne vem ve? kaj bi lahko ?e sam preveril.. :S
A z "mojo" diagnostiko se lahko pove?em le na motorni ra?unalnik. Ima kdo delujo?o tudi za druge sisteme?
Po tem ko sem si cca 30 min svetu z avtom prek akumulatorja sem avto normalno v?gal in se mi je pri?gala lu?ka za tsc.. Sem probal odklopit aku za pol urce, vendar brez uspeha. ABS deluje bp. Ima kdo kak?no idejo? Sta to lo?ene enote? Sem bil prepri?an da abs in tsc upravla ista ?katla..
Evo, da kon?amo temo. Le?aj sem u?eraj zamenjal in moram priznat, da so mi japon?ki polep?al dan! ?isto enostavno za delat!! Dol v pol ure, nazaj mal ve? zaradi "vrtoglavice" , nobenih te?av sploh!
Sem pa kupil le?aj v lokalni trgovini, ker ga nisem upal naro?at preko neta zaradi tega ker ima le?aj magnetni obro?ek..
Novej?i motorji zaznajo ?e je EGR blindiran in ravno tako javijo napako.. Potreben je popravek programa. Mi smo za dobloja pla?ali odklop PDFa in EGRja + ?ip 350?
V lokalni trgovini mi je prodajalec zatrdil, da je v le?aju magneten obro?ek za ABS. Je to res? V tem vremenu nisem uspel pogledat kje ima senzor..
Kar se ti?e menjave, bom menjal sam, ker mi je to v malem prstu, samo rabim kupit pravi le?aj.
Na internetu vidim da so cene ve? kot pol cenej?e kot pri nas tako da me zdaj bega ali so na?i trgovci res takooo ... ali pa ne gledam pravega le?aja..
Mi lahko prosim kdo napi?e katalo?ko ?tevilko original le?aja in pa mogo?e ?e katere druge firme (SKF)??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo.
Ce kaj pomaga,sem imel enak "problem" z letvijo in sem jo sam resil v enem popoldnevu z materialom ki me je stal 1.20?. Koncna pusa je teflonizirana in pri meni je teflon pobralo. Kupis taksno puso pri trgovcu z lezaji in jo samo prepresas.. Edino priporocam da si naredis nastavek za preso tako,da lepo pase na puso,da je ne poskodujes. Ne rabis cele letve demontirati ampak se da dol vzeti le levi kos letve.Trije vijaki,senzor je to to. Sem ze micken pozabil tocno. Seveda prej je potrebno spono demontirati.
Lp.Bostjan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani