Zaganja? nima ni? pri tem, kako hitro motor "prime".
Zaganja? je pa? "stroj" iz dveh delov: elektromotorja in elektromagneta. Ko elektromagnet porine zobnik v nazobljenje na vztrajniku, dovoli elektromotorju, da se zavrti. ?e ti pri poskusu v?iga za?ne ro?ljati, se zgodi, da se elektromotor zavrti prej kot elektromagnet spravi zobnik v vztrajnik. ?e se sploh ne zavrti, so te?ave z elektromotorjem. In tako naprej. ?e pa ti motor vrti, pa ne "prime" pa ni kriv zaganja?. Mogo?e akumulator, ki nima dovolj energije, da bi zaganja? dovolj hitro vrtel, ampak mislim, da to bi ?e sam ugotovil. In to bi bilo kve?jemu vedno slab?e, ne pa enkrat tako in drugi? druga?e.
Mogo?e res za preveriti dovod nafte. ?e motor vrti, bo "prijel", ko bo dovolj nafte, ki lepo zgoreva.
imam majhen problem in sicer z v?iganjem. V?asim mi vergla malo ve? ?asa da v?ge, v?asih v?ge takoj, v?asih pa mi v?ge v drugem poskusu. Kaj bi lahko bilo narobe? Verjetno je zaganja?? ?e je to, bi prosil za nasvet kaj je najbolje narediti?
Da se odklopiti a ne z varovalko, na njemu je rde?e beli kabel - dvopolni 12V, ?e bli?je roki pri benz filtru pa siv konektor z vsem kabli ki gredo na webasto, tudi signalnimi. Ampak je diagnoza za webasto vezana direktno na OBD preko teh kablov. Samo to ne bi smelo vplivat, nisem ?e sli?al da bi jhvalaavljajo napako sicer....ker je ?isti pasiv na OBD konektor za zunanje diagnoze.
Ampak ti NE priporo?am tega delat, ?e posebej ?e ima? mestne vo?nje, ker bo? ubil dizla v mrazu, ta re? je notri z zelo dobrim namenom.
Hvala za odgovor...bom uposteval tvoj nasvet in pustil tako kot je...
Zanima me ali kdo ve kako se odklopi webasto, pravijo da se lahko samo izklopi varovalko. zanima me ali ima webasto samo za sebe varovalko in kje se nahaja. imam pa mazdo6 136 sport dizel l.2003.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani