Skoči na vsebino
Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

 

Posredujem odgovor:

 

Pozdravljeni.

Verjetno imate bolj mestne voznje.
Bilo bi potrebno ?i??enje cevi egr ventila,ter prisilna regeneracija dpf filtra.
LP
Simon Pelko

 

Aha, super, hvala za odgovor, ?ez par mesecev mi pote?e podalj?ana garancija, pol pa tole uredimo ....

 

L.p.

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Ja... no Eberspacher :-) mal sem se zmotil...

Saj to je meni mal sporno da so ga vrgli ven.... zaradi tega se tudi pozimi veliko bolj poznajo problemi z regeneracijo ker v?asih traja10-15 min da se sploh avto zagreje da za?ne DPF pucat, pol se ?e seveda ?isti vsaj 20 min, ali pa ?e ve? ?e je fejst pod minusom, se pravi bi moral naredit vsaj 35-50km da bi se proces zakju?il. Tako pa se ne in se ?i??enje zaradi tega dosti ve?krat prekine.... V glavnem eno veliko sr... nje z to zadnjo serijo...

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

BTW... @Jures Sej ne bo? verjel, ampak tega konektorja moja M5 nima!!! Tam kjer bi naj bil je samo plasti?ni nosilec z luknjo kjer naj bi bil konektor fiksiran :-)... Pa ne bo? verjel, to ni edina stvar ki jo serijsko niso zmontirali... ?e verjamete ali pa ne tudi webasta nimam notri , pa je bil pri vseh M5, serviser se je nazadnje ?udil kot kura...? Mam pa ?isto zadnji model M5 ( tisti z prozornimi lu?mi zadaj... LED izgled ).

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

?aki v eni drugi temi je bilo re?eno da je podalj?ana enakovredna osnovni?!? Kdo sedaj la?e :-)

 

Tudi meni je g. Majes rekel tako. Edino ?e to velja za 6ke kasnej?ih letnikov?

Evo iz garancijskih pogojev podalj?anja glej pod izpu?ni sistem...post-7329-0-89250800-1420844145_thumb.jpg

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Aja, tale konektor sem pa videl!!!

 

No kolko sem uspel zadeva malo ?tudirat mi prisilna MAX regeneracije verjetno ne bo pomagala ker s tem skuri? ven samo saje ki so se prekomerno nakopi?ili zaradi kratkih razdalj vo?nje kjer jih normalna regeneracija ni imela ?asa skurit. Problem ko se notri nabere ?veplo in ostala nesnaga iz nafte in olja pa z tem ne re?i?...

 

Bi pa probal preko tega konektorja ?obe nau?it takoj ko se spuca DPFv avt. regeneraciji... Mogo?e bo pol bolje!

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Tvojsa 5ka ima tak konektor...in sicer na prvem kilerju, sam sem 3x naredil ro?no regeneracijo takole, samo DPF je bil ?e krematorij

 

Alo pod podalj?ano garancijo???????? Kaj potem ?aka??

?isto enostavno .... Podalj?ana garancija NE krije DPF filtra.... ( Valjda ?e so ?e skoz problemi z tem... )

Pr kolko tkm pa se ti je vsipal, oziroma po ob?utku, kolko misli? da ?e mi bo dr?al?

 

Hvala za odgovor in  l.p.

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Sem ?e tudi razmi?ljal o tem, ampak stvar ni tako enostavna iz par razlogov:

1. Moja M5 nima tega konektorja

2. To tudi ni kar tako za delat ker je treba potem olje menjat ali nekaj v smislu takih komlikacij...

3. Avto je ?e pod podalj?ano garancijo

itd...

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Mogo?e ena vmes. Ja, mo?no da ti kadi bolj kot obi?ajno. Razlogo je lahko ve?. Slaba ?oba, egr..itd..Posledi?no se ti prej regenerira.

 

Ti povem moj primer. Ko sem kupil avto je bila ena DPS sonda fu?. Ko sem zamenjal, se je avto regeneriral na 80-100 km. In to kar nekajkrat zapored, vsaj 5x ?e ne ve?. No potem sem po?asi ampak res po?asi z leti prilezel na okol 180-220km. Tako da , ne tako vr?t pu?ko v koruzo :)

Ma nevem... Ga skozi vozim na servis avtohi?o in ga vsaki? tudi priklopijo na ra?unalnik... tudi zaradi tega sem bil cca 8 mesecev nazaj na servisu, pregledali z ra?unalnikom, pa so mi rekli da je vse v normalnih mejah... tudi regeneracija je v mejah normale , kao... Men gre pa tole stalno pucanje ?e malo na jetra, sploh zdaj pozimi ko malo dlje traja...

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mojster Pelko odgovarja in svetuje
Napisano

Vpra?anje...

 

Ali je mo?no da je pri M5 letnik 2010 RF dizel 2.0 pri 90 tkm DPF ?e delno zapacan? ( pri cca 60 tkm se je regeneriral med 230 do 270 km, sedaj pa med 150 - 170 ).

?e ja, je smiselna zamenjava / onovitev ( ali bo potem bolje? ) in koliko bi bila cena ter ?asovno za celoten poseg?

Oziroma je lahko napaka ?e kje drugje?

 

Najlep?a hvala in lep pozdrav obema!

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zdravo forum!

 

Zanima me ?e je ?e imel kdo podobno te?avo..

 

Na Mazdi 5 2.0 dizel letnik 2010 86.0000 km se mi dogaja slede?e:

 

Zjutraj ko jo zalaufam motor takoj po zagonu te?e nemirno rahlo parkrat pocuka in malo trese, v?asih ?e malo kot bi hotel ugasniti... po cca  pol minute do minute te te?ave izginejo...

 

Je ?e imel kdo podobne te?ave?

 

Hvala in lep pozdrav!

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda 3 2014
Napisano

To kje je narejena se vidi iz VIN kode avtomobila...

 

Na WIKIPEDIA je napisano katera koda je kje narejena... Moja M5 je na primer v Hiro?imi...

 

Lepo sveti pono?... :bravo:

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 6 letnik 2009 zabasano oljno sito
Napisano

To?no to je narobe....

 

Napa?no olje ti je vlil... Ni vsako DPF olje pravo za Mazdo. DPF olje za recimo PSA je popolnoma druga?no kot pa za Mazdin sistem DPF za 2.0 dizel RF motorje... Zaradi tega se ti olje zgosti in ti zabije cedilo, posledi?no ti ne ma?e motorja in je potem sr....

 

No, ?e ti ?e ni kurbelwella zaribala ne bi smeli biti taki stro?ki... Je pa res da je ?i??enje motorja tudi drago opravilo....

 

Naslednji? v motor samo DEXELIA DPF ! Pa ?e to samo od zanesljivih trgovcev...

 

 

 

 

 

Aja, pa kolegu se zahavali... :mi pijemoo:

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 5 dizel EBERSPAECHER grelec defekt?
Napisano

Definiraj eberscpaher??

Si ti kupil novo ali so ti ob rabljenem rekli da ima?

Namrec generacija 2 mazde 5 nima vec webasta. Sem tudi jaz tako mislil dokler bratrancu nisem pol avta razdrl. Tudi za vgraditi ni nobenega placa. Improvizirala sva koloteku

 

Bi moral biti.. Moja M5 je ?e 2.0 dizel CR... je zadnji letnik prve verzije MT, malce faceliftana, zadaj lu?i led itd... ni ta ta nova 1.6 dizel...

 

EBESPACHER je firma ki ga dela, kolko sem uspel dognati so imele M6 od firme WEBASTO notri M5 pa tega...

 

EVO SLIKE ZRAVEN:

post-7329-1391684745_thumb.jpgpost-7329-1391684754_thumb.jpg

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

MAZDA 5 dizel EBERSPAECHER grelec defekt?
Napisano

Pozdravljeni!

 

Imam vpra?anje za lastnike M5 diesel do 2010 letnika z EBERSPAECHER dodatnim grelcem za motor.

 

Ker sem kupil rabljeno M5 nisem siguren kako naj bi pravilno deloval ta grelec za vodo motorja, Imam pa ob?utek da ne dela...

 

Kako hitro se zagreje voda v motorju ko je tam okoli 0-?le zjutraj ko v?gete avto?

Bom opisal kako zgleda tole pri meni in ?e je tole normalno da tako dolgo traja:

 

V?gem avto in se nato peljem cca 1km po ravni cesti, nato cca 150 m po klancu in nato ?e 1,5 km po ravni cesti do vrtca in v tem ?asu ko odlo?im malega v vrtcu pustim avto laufat....

 

No, ko se vsedem nazaj v avto ( vse skupaj traja cca 8 do 10 minut ) je kazalec temperature vode rahlo nad prvo za?etno ?rtico ( se pravi, ko je avto ?isto hladen je pod prvo ?rtico, nato se v tem ?asu premakne za cca 4-6mm )...

 

Je to normalno hitro, al bi po tem ?asu moral biti ob?utno bolj topel?

 

A se da kako na kak?nem testerju videt ?e ta zadeva dela tako kot mora?

 

Pripel sem tudi sliko koliko to zgleda...

 

post-7329-1391678575_thumb.jpg

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus
Napisano

?obe je potrebno na vsake toliki ponovno "nau?it" ustreznega delovanja pa bo nehalo cukati.

 

Aha...

 

A ?obe nastavijo na servisu, je to hud stro?ek?

 

Tule ?e opis Petrol diesel plus:

 

DIESEL Plus je ve?namenski dodatek za dieselsko gorivo. ?isti klju?ne sestavne dele sistema za dovod goriva ter jih hkrati ??iti pred nastajanjem oblog in usedlin. Zni?uje porabo goriva, zvi?uje cetansko ?tevilo, prepre?uje penjenje goriva in ??iti pred nastankom korozije. Je okolju prijazen, saj zmanj?uje emisijo izpu?nih plinov v okolje. Primeren je za vse vrste dieselskih motorjev.

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus
Napisano

Zdravo fantje, eno mnenje me zanima...

 

A je Metabond Megasel in Petrol Diesel Plus enake sorte aditiv? Po opisih slede? ima podobne lastnosti in efekte...

 

A kdo to uporablja na DPF dizlih?

 

Moja M5 je stara 3 leta in ima 66 tKm in se mi zdi da zanje ?ase motor ne prede ve? tako lepo, bolj robato laufa... Pa tud ko je hladen kdaj pa kdaj malo pocuka... Kolko sem na forumu bral cuka tudi zaradi umazanih ?ob, ne vem pa ?e se to dogaja tudi ko je motor hladen?

 

Zna biti kaj bolje ?e dodam tele aditive? :ne vem:

 

Hvala za nasvete in l.p.

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 v?ig, cvili jermen?
Napisano

ja pol pa ?paner menjat

 

Evo... Dva tedna nazaj sem ?el menjat jermen, ker je ?e cvililo non - stop... Definitivno je cvilil jermen, sedaj vse lepo tiho...

 

So mi pri Kr?i?niku zamenjali pod garancijo jermen, baje da je jermenica v redu in ni treba menjati...?

 

Mam pa ?e eno vpra?anje... Pozimi se mi ni zdelo ?udno ,sedaj ko je pa bolj toplo pa ne vem in sicer:

 

Ko v?gem avto mi od za?etka zraven zvoka motorja nekaj brni ( nekak?no bren?anje ), sem mislil da je to WEBASTO dokler je bilo zunaj hladno... Ne vem a je to kak ventil, EGR ali kaj podobnega, je kaj takega normalno dokler se motor ne zagreje? Nimam izku?enj z zvokom motorja ker sem lastnilk ?ele od januarja letos... :-)

 

Nekje sem prebral da naj bi tak?ne zvoke spu??al tudi hidravli?ni napenjalec, ko se bli?a h koncu???

 

Hvala izku?enim ?e vnaprej za pomo?...!!!

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Osvetlitev ozadja vrtljivih gumbov na M5
Napisano

Eh, ?ez kak?na 2 tedna moram itak na servis 60 000, bom zahteval pod reklamacijo. naj se oni zaj.... s tem, zaradi mene tudi ?e zamenjajo celo HVAC enoto... ?e slu?ajno ni ?arnice pod rezervnim delom...

 

Ko pa enkrat ne bo ve? garancije se bom pa ?e sam igral s tem... :blush:

 

 

Evo sem bil na servisu... So zamenjali ?arnico, delo je bilo zastonj / garancija ?arnico sem pa pla?al.. 10,48 brez DDV. Ajoj, niso poceni....

 

Zdaj pa tave?ji hec...

 

Dva dni za tem mi je crknila druga pod gumbi za zadnjo ?ipo in notranji zrak... Ahahaahahaa... :harhar:

 

Evo takole, zani? ?arnico imam in s tem eno podno?je... Takoj ko bo malo bolj toplo lepo nabavim zelene ledike in upore, pripravim vnaprej zadevo in vse pozamenjam... Ker tole je druga?e tragikomedija... :vskalo:

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 5 v?ig, cvili jermen?
Napisano

hehe, ?udne muce mate to tam pr vas v okolici, k hodjo s kuram spat... a si ziher, da te kak?en sosed malce ne zajebava.

Aja tema je o jermenih... slabo napet jermen cvili, dokler ga ne zagrabi jermenica in poptem deluje tako kot mora. ?e pa cvili ves ?as pa bo verjetno res kriv le?aj.

 

Ja, saj najbr? bo res to, samo se mi zdi ?udno da bi to zategovali ?e pri 60 tkm... do zdej ?e tega nisem mel na nobenem avtu...

 

Mah, sej ve? kako je to ko pride? na servis z izjavo vsakih tolk cajta se pojavi pa zgine... Valjda je pol vse v redu ko grejo pogledat, ko pride? domov pa spet isto :-)

 

Hec je v tem ker je avto ?e pod garancijo im moram 70 km dale? v k poobla??enemu serviserju... pa ?e to delajo samo do 15.30... Ni glih da bi se za đabe tja pa nazaj vozil...

 

P.S.

 

Sosedje se pa ne bi upal zaj....

May the downforce be with you

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.