A kupuje kdo nov izpuh/lonec, sedaj imajo italijani en dober group buy. Za nb pride 200?. Je pa mo?nost za NA, NB ta ki je spodaj in en malo ti?ji in NC. Nek italijan jih dela in zvok deluje zanimiv, mene malo mika
Prej je to bol (poceni) enosmerni zasilni izhod, ker je diferencijal potem skos zaprt in ni ravno za na cesto..no ker pa ?e mam enga na rezervi, bi za foro probal, ker cene tapravga stuffa so kr konkretne (cca 1k? s po?tnino in menjavo vred - http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1196a.html ), rabljeni Torsen originali se pa najprej te?ko najdejo in je hkrati treba menjat z ohi?jem vred ?e obe aksi in kardan, cena je pa tud blizu prve varjante.
A si siguren da je treba vse to menjat? Ker sem sedaj gledal na Carthrottle in so na NA menjali samo diff skupaj z ohi?jem in to je to
Cel downpipe treba dol vzet, odrezat tastarga vn in nov cat pri?vasat vmes, vsaj js mam tko narjen mam pa to?no tega magnaflow 200celi?nega ki si objavu.
Kak?no ma? pa kej porabo, mo? je normalna?
Sem sedaj gledal, a ni fi 57 mm, ne pa 76 mm kot je @V0RT3X objavu? A to je treba homologirat najverjetneje, TUV se dobi?
A ma kdo original lambdo za posodit? Jaz sem sedaj na moji menjal, a ni original in se vedno javlja napako. Kot sem bral je treba dat original not, baje tudi una od IL motorsport zacne javljat nazaj napako. Pa bi probal z original ce izgine napaka
Ja na Ilmotorsport so tiste xxtreme 584?, ?e vzame? ob velikono?nem popustu, 15% popusta, pride potem okoli 500? kot na topmiata sedaj. Samo nevem kolko je po?tnine iz Il-a, tam je 25? kot sem videl.
Kaj si mislil s temi AP? A so bolj?e? Nisem ?e nikoli sli?al zanje.
Ma pomoje ne bi smelo biti tako drago U kje si dobil tako poceni? Nastavljivi samo po vi?ini verjetno? Ker jaz bi tiste ?e po trdoti, pridejo pa potem okoli 500?
Meni je mehanik za menjavo vzmeti vzel 50? na Cliotu takrat. Torej bi morala ta menjava stati enako ali celo manj, glede na to da vse pobere ven, in ne rabi nove vzmeti natikati na stare amortizerje. Kaj pa si vzel?
No danes pa sem naredil nekaj kar sem ?e dolgo ?asa odla?al in sicer sem "popravil" tisti zati? za streho. Barva na vijaku je ?e sve?a, me je motilo, da je srebrn pa sem ga na hitro posprejal Rezultat je pa tak:
?e koga zanima kako sem naredil lahko napi?em en vodi?, sicer bo brez slik. ?as ki sem ga porabil je 10 min, od tega sem 5 min iskal vijak
Ja V0RT3X , so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?
Jaz bi raje izvedel 1. varianto, ?e ima? dobro osnovo. Tista za 1.500? mi deluje kar po?teno razbita in jo bo? te?ko spravil v brezhibno stanje. Mislim da v nekaterih primerih lahko celo obdr?i? elektroniko iz 1.6, tako da dejansko ima? samo menjalnik in motor za menjat. Nisem pa 100%, enkrat je to tudi mene zanimalo pa sem kar nekaj gradiva na to temo prebral. ?al pa sem ?e vse pozabil, ker je bilo preve? podrobnosti
Olje je najbol? prevert tko da ko ugasne? motor vzame? ?ipko ven, jo obri?e? in polo?i? na voznikov sede? ter gre? domov. ?ez 20min ko odte?e olje al pa ko se ho?e? spet peljat jo pa vtakne? nazaj noter in od?ita? nivo olja. Ker se ?ipka tok zvija v cevi jo ?ist zapaca in je kr problem od?itat.
Pa ponavad na vsaki strani ?ipke ka?e mal druga?en nivo.
No torej nisem edini, ki je to opazil Bom probal ?e to metodo
Ok kon?no sem na?el to temo Ugl. z ni?anjem in plati??i ne bo ni?, prevelik stro?ek trenutno
Imam pa eno vpra?anje, kako vi preverite nivo olja v va?ih Miatah? Namre?, ko da? ?ipko nazaj not naredi nek obrat? In vedno imam nivo olja nad F. Zadnji? pa sem probal dr?ati ?ipko, da ne naredi ta obrat in je bilo malo nad sredino. Ker pri drugih avtomobilih je to zelo simple, tukaj pa ta "obrat" uma?e ?ipko, medtem ko se obrne oz. nevem kaj naredi. To mi sedaj ne da miru.
Aja a je kdo ?e menjeval bencinski filter na NBFL? Namre? nevem to?no kateri konektor moram odklopiti pod armaturko za bencinsko pumpo, da spustim pritisk v ceveh? Ker vsi omenjejo nek rumen ali zelen konektor, pri meni pa tak ne obstaja. Ali je dovolj da pustim avto ?ez no? stati pa ne bo tako velikega pritiska?
Ko bo? prodajal se bo? lahko pohvalu, da nikoli ne zmanjka bencina, ker ne posveti nikoli lu?ka
Ja Viper to vem, ?e Clio je biu na meji, pa je biu ni?an samo za 35 mm. Je blo med odbija?em pa kanalom manj kot 10 mm. Pa sva se z unim pogledala debelo, pa je reku da more it mimo, ?e ne gre ne bomo homoligirali vzmeti. A vsi papirji so ?e bli pripravljeni.
Od teh firm skor 100% ne bo papirjev, se jim enostavno ne spla?a s tem ukvarjat, tko da poglej malo med nem?kimi zadevami, ?e je kaj podobnega ki bi ti ustrezalo. (Borbet,Keskin,ATS,BBS,Schmidt..)
Ja to vem, da tej ki proizvajajo repliko nimajo. Sem iskal tudi pri drugih Tuve, samo nisem ni? na?el.
Glede vzmeti pa sem se odlo?il, najverjetneje bom vzel te H&R ki zni?ajo za -40 mm ali pa tiste za -35 mm.
?e ne drugje te bojo na tehni?nem povpra?al za homologacijo, pri policajih pa se mogo?e 'pre?verca?', ?e bojo vidl da ima? dost drugih stvari vpisanih in ti samo feltne mankajo.
Tuki je ?e -40, ampak na 15x7 ET38, ?e ti kaj pomaga. Mal je ?e blo nizko, se je pa vseen brez problema dal vozit ?ez le?e?e in ob?asno splezat na kak?en nizek plo?nik.
O hvala Za tehni?ni bi dal potem nazaj original gor, to ne bi bil problem. Ampak zaenkrat nevem ?e bom kaj nabavil, ker kot sem gledal, ne najdem nobenega Tuva za 8.5x15. Tudi za 8x15 nisem ?e ni? na?el, ?e bi potem kar Rota Grid V nabavil namesto JR12, ker gre za isti dizajn. Ampak niti za ene, niti za druge ni ni?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vzami pa meni proda? BBSke a gewinde si dobil?
Ja res je podoben. Ta Cobalt je tudi dober ja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani